Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_kippie schreef:vind het gewoon heel erg dat je links en rechts verhalen hoord van ja het was een turkse vliegtuig of ja zijn maar turken dat zijn ook mensen die piloten laten ook een gezin achter.of nu dingen zoeken van ja het was een leerling piloot die er bij zat ja dus.weet je dat soort dingen vind ik gewoon naar.
__Nathalie__ schreef:waarom moeten er toch altijd van die stomme grapjes gemaakt worden over dit soort dingen. Vind dat echt respectloos sorry.
Menino schreef:__Nathalie__ schreef:waarom moeten er toch altijd van die stomme grapjes gemaakt worden over dit soort dingen. Vind dat echt respectloos sorry.
Ik vind het altijd een beetje jammer als mensen zich daar druk om gaan maken.... Met een grapje doe je niemand kwaad hoor, ookal is het onderwerp nog zo cru...
Rienn schreef:Menino schreef:
Ik vind het altijd een beetje jammer als mensen zich daar druk om gaan maken.... Met een grapje doe je niemand kwaad hoor, ookal is het onderwerp nog zo cru...
Hoe zou jij je voelen als jij een van die mensen was geweest? Het is nu allemaal nog zo vers..
Karin schreef:Omdat het om een Turks vliegtuig met een Turkse crew en Turkse passagiers gaat hebben de 'grapjes' (helaas) een bepaalde ondertoon.
Ik houd onder normale omstandigheden al niet van zulke 'grapjes' en nu helemaal niet.
saskia23 schreef:Mensen die ws een dierbare 'tot ziens' hebben gekust voor zij instapten, niet wetende dat 'tot ziens' wel erg lang zal gaan duren.