Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:nou als er een god zou zijn,zou hij zulke vreselijke mensen niet zo makkelijk laten leven,en onschuldige mensen niet zo laten lijden.........maar dat is mijn persoonlijke mening,ik geloof er na een hoop ellende niet in.
Snoevie schreef:nou als er een god zou zijn,zou hij zulke vreselijke mensen niet zo makkelijk laten leven,en onschuldige mensen niet zo laten lijden.........maar dat is mijn persoonlijke mening,ik geloof er na een hoop ellende niet in.
en hoe bedoel je in andermans ogen,iemand vermoorden of verkrachten oid is altijd erg genoeg,lijkt me.
slachtoffer heeft levenslang of is dood,en de dader word hier in NL nog goed verzorgd ook.
runningkawa schreef:En ik denk dat als mensen weten dat ze iemand vermoorden hun dat ook te wachten staat ze nog wel eens nadenken...
Chiqa schreef:runningkawa schreef:En ik denk dat als mensen weten dat ze iemand vermoorden hun dat ook te wachten staat ze nog wel eens nadenken...
Ik weet wel zéker...Dan denk ik dus niet aan een humane dood met een spuitje en in een eeuwige slaap ploffen maar een electrische stoel. Of mss zelfs nog erger.
Scum schreef:Ik zou vogelvrij verklaren trouwens ook best een goed straf vinden. Voor de nabestaanden van het slachtoffer...