NS schrapt toilet in treinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__KELLY

Re: NS schrapt toilet in treinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:06

inderdaad.. en op stations vragen ze dr al 50 cent voor ofzo ..
en anders gaan ze daar er toch ook 50 cent voor vragen als ze er verlies door gan draaien ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:59

__KELLY schreef:
volgensmij hebben die sprinter treinen van de NS al geen wc meer
of is dit nu oud nieuws in dit topic ??

Ik werk bij NS (conductrice) en alle sprinters die er op dit moment rijden, hebben bij mijn weten wel een toilet (bij de 1e klas).

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:11

Zou echt balen zijn als er geen toilet meer in de trein zou zijn!
Ik reis ieder weekend vanaf mijn huis in Oude Pekela naar Amersfoort Vathorst (om precies te zijn)... Dat duurt om echt van deur tot deur 3.07 uur.
1) Dat houd ik niet vol door zwakke blaas, ook niet als ik vlak voor vertrek en meteen bij aankomst ga.
2) Als ik ongesteld zou zijn ben ik dan al vier keer doorgelekt voor dat ik aangekomen ben!

Ik zou ook zeker gaan klagen als dit geintje door gezet word. Een mens moet naar de wc kunnen. En de overstap tijden zijn ook niet lang genoeg om op een station te gaan, en als je al zo lang met een trein moet reizen zit je ook echt niet te wachten op treinen die je gemist hebt omdat er files komen te staan voor de wc's...

Al met al, ik zou het gigantisch achterlijk van de NS vinden als de toiletten gesloten/verwijderd worden!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:28

Ik vind dit echt belachelijk! Ik studeer in Dronten (Flevoland) en als ik op vrijdag naar thuis-thuis wil (in Brabant) dan ben ik ook 3,5 uur, soms nog langer, onderweg. Ik moet dan toch echt wel 1x naar de wc hoor. Moet ik mezelf anders dan maar gaan lopen uitdrogen? Ik heb tijdens het reizen geen tijd om naar het toilet te gaan, want dan mis ik mijn aansluiting. En dan gaan ze ook nog eens de prijs van een treinkaartje verhogen! Boos!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:43

dorientjuh schreef:
Ik vind dit echt belachelijk! Ik studeer in Dronten (Flevoland) en als ik op vrijdag naar thuis-thuis wil (in Brabant) dan ben ik ook 3,5 uur, soms nog langer, onderweg. Ik moet dan toch echt wel 1x naar de wc hoor. Moet ik mezelf anders dan maar gaan lopen uitdrogen? Ik heb tijdens het reizen geen tijd om naar het toilet te gaan, want dan mis ik mijn aansluiting. En dan gaan ze ook nog eens de prijs van een treinkaartje verhogen! Boos!

en rijd je dan 3,5 uur in een stoptrein?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:14

Nee, anderhalf tot twee uur in de bus en dan de rest van de tijd inderdaad vaak in dergelijke dubbeldekkers met groene banken. :S

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:21

Ik vind het belachelijk!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:33

Bah zeg, lekker is dat (niet dat ik vaak met de trein gaat) maar al zit je lang in de trein en je moet nodig tja..dan heb je gewoon echt een probleem.
Er moet toch gewoon een wc inzitten vind ik..