Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:13

Adil18 schreef:
Daar praten we over één man met een onmogelijke wens, snap de bijdrage aan de discussie niet hoor....

wie zegt dat het maar 1 man is? misschien zijn het er wel veel meer.

en mijn bijdrage? uhh, lees mijn posts even, dan begrijp je het misschien.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:14

Jaimyliefje schreef:
ja dat maak jij ervan, maar IK VIND dat het hem ook niet direct geen man meer maakt als hij kinderen krijgt.
als je wat meer voor de dingen open staat begrijp je wat ik bedoel..

Bull, en niet iemands openlijkheid hierop bekritiseren...!

En vrouw krijgt kinderen en de man niet, basta!
Dus als je een kind krijgt heb je vrouwelijke geslachtsdelen (hoe vaak heb ik dat nu gezegd?) en ben je een vrouw.....ook al zie je eruit als Brad Pitt, je bent nog een vrouw...
Laatst bijgewerkt door Adil op 14-07-08 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:14

Dat iemand een andere mening heeft is prima, maar had van deze personen gedacht dat ze wat meer openminded zouden zijn. Maar uit dit topic blijkt wel van niet

Wat ik overigens nog steeds niet snap, dit kind mag volgens een aantal hier niet oa omdat het kind gepest zou kunnen worden. Maar hoe zit het dan met kinderen met een geestelijke of lichamelijke handicap? Kinderen met 2 mannen of 2 vrouwen als ouders? Kinderen met ouders die "anders" zijn?

Wat is er zo raar aan anders zijn? Waarom moet "anders" nou altijd zo negatief benadeeld worden?

Daarnaast wordt volgens mij élk kind wel gepest, natuurlijk niet om dezelfde redenen, maar pesten houd je niet tegen.
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 14-07-08 15:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:15

Jaimyliefje schreef:
Adil18 schreef:
Daar praten we over één man met een onmogelijke wens, snap de bijdrage aan de discussie niet hoor....

wie zegt dat het maar 1 man is? misschien zijn het er wel veel meer.

en mijn bijdrage? uhh, lees mijn posts even, dan begrijp je het misschien.

Goed lezen meid, deze POST draagt niks bij.

En kun jij bewijzen dat meer mannen deze wens hebben? Mijn kerel in ieder geval niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:17

Ik denk dat het best wel openminded is dat je niemand ziet roepen dat ombouwen niet mag, of dat homo's of lesbies geen kinderen mogen hebben...dat was het enige wat je 25 jaar geleden zou horen hoor Lachen
Dus zo kortzichtig is het niet...
er wordt alleen gezegd een man is een man...en mannen baren niet Lachen
En ja, daar blijf ik achter staan....
Die vrouw heeft bewust gekozen om een man te zijn...daarbij hoort alles...niet een beetje dit en een beetje dat....

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:18

Calanddra schreef:
Dat iemand een andere mening heeft is prima, maar had van deze personen gedacht dat ze wat meer openminded zouden zijn. Maar uit dit topic blijkt wel van niet

Wat ik overigens nog steeds niet snap, dit kind mag volgens een aantal hier niet oa omdat het kind gepest zou kunnen worden. Maar hoe zit het dan met kinderen met een geestelijke of lichamelijke handicap? Kinderen met 2 mannen of 2 vrouwen als ouders?

Wat is er zo raar aan anders zijn?

Daarnaast, volgens mij wordt élk kind wel gepest, natuurlijk niet om dezelfde redenen, maar pesten houd je niet tegen.

Niet elk kind word gepest hoor. Dit vergroot de kans.
Overgens vind ik kinderen met een handicap heel wat anders.
En daarbij zeg jij dat ze niet openminded zijn, ze hebben een andere mening, ze denken aan het welzijn van het kind, hoe het kind het zou (kunnen) vinden. Een andere manier van denken, denken over opvoeding e.d. lijkt me. Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:18

runningkawa schreef:
Ik denk dat het best wel openminded is dat je niemand ziet roepen dat ombouwen niet mag, of dat homo's of lesbies geen kinderen mogen hebben...dat was het enige wat je 25 jaar geleden zou horen hoor Lachen
Dus zo kortzichtig is het niet...
er wordt alleen gezegd een man is een man...en mannen baren niet Lachen
En ja, daar blijf ik achter staan....
Die vrouw heeft bewust gekozen om een man te zijn...daarbij hoort alles...niet een beetje dit en een beetje dat....

Amen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:06

Suziej schreef:
Nou ik zou het echt geen leuk idee vinden dat ik uit mn vader ben gekomen. Weet niet wat jij grappig vind, maar dat lijkt me echt niets.

Je weet dan toch niet beter?? Daarbij was paps toen nog deels vrouw.. dus de weg naar buiten was gewoon hetzelfde.
Ik vind het ook geen leuk idee dat ik uit mn moeder ben gekomen, daar wil ik niet eens over nadenken.. het idee alleen al..
Ik geloof niet dat een kind zich druk gaat maken of die uit paps of mams kwam.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:08

idinn schreef:
Suziej schreef:
Nou ik zou het echt geen leuk idee vinden dat ik uit mn vader ben gekomen. Weet niet wat jij grappig vind, maar dat lijkt me echt niets.

Je weet dan toch niet beter?? Daarbij was paps toen nog deels vrouw.. dus de weg naar buiten was gewoon hetzelfde.
Ik vind het ook geen leuk idee dat ik uit mn moeder ben gekomen, daar wil ik niet eens over nadenken.. het idee alleen al..
Ik geloof niet dat een kind zich druk gaat maken of die uit paps of mams kwam.

De mensen om je heen weten wel beter. En ik denk dat een kind echt wel weet dat het niet normaal is dat je uit je vader komt hoor. Dat je uit je moeder komt, dat is normaal, misschien een raar idee, maar normaal. En ik zou me er wel druk om maken, maar wie ben ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:11

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:19

Tellie schreef:
Ik denk dat juist homostellen niet bevooroordeels zijn over de gaardheid.

Adil18 schreef:
Natuurlijk wel, net als bijna alle heterosexuele stellen dat zijn. Immers wijkt men af van elkaar en dat riept altijd wrijving op.

Nou ik denk het toch niet hoor... omdat nog zoveel mensen in de wereld homostellen niet accepteren, wil dat echt niet zeggen dat homostellen vinden dat hun kind perse ook homo moet zijn. Dat slaat nergens op, hun willen juist dat hun kind respect heeft voor mensen als hun en voor andere. Die zijn daar erg mee bezig hoor.. dus dat is onzin wat jij uitkraamt.

Citaat:
En nog SNAPT hij het niet....mag wel weten dat hij weet hoe voortplanting in elkaar zit maar bij wie kan de dochter terecht als het om sex gaat....Voor het geval je het niet wist: sex bij twee mannen verloopt anders dan bij een vrouw en een man Knipoog

Nou wat dacht jij bij een goede kennis van haarzelf of het stel? Een tante? Oma (die zijn tegenwoordig niet zo oudbollig)? De beste vriendin. Er is altijd wel iemand en die mannen zijn ook niet gek, die weten het echt wel hoor..

Ik moet zeggen dat je wel erg daalt qua niveau dat je zulke reactie's geeft... iedereen weet hoe het verloopt, hetero, homo, bi..
Je kan ook gewoon gelijk zeggen dat je een hekel hebt aan homo's? Want ja zo kom je ondertussen toch al wel bijna op mij over.
Zum kotsen gewoon sommige reacties van jou Misselijk Zeker dat onnodig dikgedrukt schreeuwerig neerzetten...

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:23

idinn schreef:
Tellie schreef:

Adil18 schreef:
Natuurlijk wel, net als bijna alle heterosexuele stellen dat zijn. Immers wijkt men af van elkaar en dat riept altijd wrijving op.

Nou ik denk het toch niet hoor... omdat nog zoveel mensen in de wereld homostellen niet accepteren, wil dat echt niet zeggen dat homostellen vinden dat hun kind perse ook homo moet zijn. Dat slaat nergens op, hun willen juist dat hun kind respect heeft voor mensen als hun en voor andere. Die zijn daar erg mee bezig hoor.. dus dat is onzin wat jij uitkraamt.

Citaat:
En nog SNAPT hij het niet....mag wel weten dat hij weet hoe voortplanting in elkaar zit maar bij wie kan de dochter terecht als het om sex gaat....Voor het geval je het niet wist: sex bij twee mannen verloopt anders dan bij een vrouw en een man Knipoog

Nou wat dacht jij bij een goede kennis van haarzelf of het stel? Een tante? Oma (die zijn tegenwoordig niet zo oudbollig)? De beste vriendin. Er is altijd wel iemand en die mannen zijn ook niet gek, die weten het echt wel hoor..

Ik moet zeggen dat je wel erg daalt qua niveau dat je zulke reactie's geeft... iedereen weet hoe het verloopt, hetero, homo, bi..
Je kan ook gewoon gelijk zeggen dat je een hekel hebt aan homo's? Want ja zo kom je ondertussen toch al wel bijna op mij over.
Zum kotsen gewoon sommige reacties van jou Misselijk Zeker dat onnodig dikgedrukt schreeuwerig neerzetten...

Beter dikgedrukt iets neerzetten dat zo minachtend doen als jij nu doet. Het is haar mening, en dus geen onzin of iets om te kotsen. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat maakt het niet direct onzin oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:41

Suziej schreef:
De mensen om je heen weten wel beter. En ik denk dat een kind echt wel weet dat het niet normaal is dat je uit je vader komt hoor. Dat je uit je moeder komt, dat is normaal, misschien een raar idee, maar normaal. En ik zou me er wel druk om maken, maar wie ben ik.

Sja als je van je ouders houdt.. hoe druk zou je je dan maken dat andere mensen het vreemd vinden. Als jezelf vind dat je leuke ouders hebt en een leuk leven.. wat boeit het dan dat andere het vreemd vinden dat je niet uit je ma bent gekomen? Iedereen op deze aarde is op een bepaalde manier wel anders, de ene duidelijker dan de andere.. so what. Zolang iedereen zichzelf gewoon accepteert is er toch niks aan de hand.
Ik zou me daar niet druk om maken, alsof je dan opeens zodra je dat weet niet meer van je pa houdt, omdat je daar toevallig uit bent gekomen in plaats van je ma. Ik zou stiekem trots wezen, gebeurd niet continu dat een "man" een kind krijgt.. en daarbij je paps was een vrouw vroeger, dus dan had je niet eruit gekomen, was je nog anders als andere.. dan maak je je druk om dat je pa eigenlijk je ma is en je dan geen pa heeft.. zo kan je bezig blijven he Knipoog

@Suziej.. ow nu mag ik opeens mijn mening niet geven, ik vind dat om te kotsen, dan mag ik dat toch ook wel zeggen?
Ieder zijn/haar mening maar dat kan ook gewoon neergezet worden i.p.v dikgedrukt.. je zal bang wezen dat iemand het anders niet leest, nou poeh wat verschrikkelijk. Je kan ook normaal je mening geven.. sorry hoor, zulke manieren van meningen geven vind ik gewoon nergens op slaan en ja zum kotsen om het maar even een naam te geven. Daarbij JIJ vindt het misschien minachtend.. ik niet.. ieder zijn mening weer. Maar gezond discusseren doe je zonder dik gedrukte teksten, want dan is het hek van de dam en typt dadelijk iedereen met lettergrootte 120. Nee dat is een fijne en prettige manier van meningen geven zeker?

En als iemand geen onzin uit kraamt, zal ik daar niet tegenin gaan, als dat wel zo is.. dan doe ik dat wel. Of jij kent elk homostel in Nederland en weet dat die allemaal bevooroordeeld zijn over de geaardheid?? Verward Een mening is ook gebaseerd op feiten, als iemand die feiten verkeerd heeft, dan is die mening dus gebaseerd op onzin en dus deels onzinnig.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:44

idinn schreef:
Tellie schreef:

Adil18 schreef:

Verdraai mijn woorden niet a.u.b., ik denk dat homstellen net zo vol zitten van vooroordelen over heterosexuele stellen als andersom, en meer heb ik niet gezegd, dus LEES EENS GOED!!! Ik sprak slechts de gedachte uit dat twee mannen die een zoon opvoeden misschien wel het liefste willen dat hun zoon ook homo wordt. De meeste heterostellen zien immers ook graag dat hun zoon/dochter hetero is...

Citaat:

Dat zijn nog steeds niet haar/zijn ouders zoals j zelf aangeeft...Wat doet het met een relatie dat je dit soort dingen niet met je ouders kunt/wilt bespreken? of wat zegt dat over de al bestaande relatie?

Dat dikgedrukte doe ik zodat het duidelijk is. Und wenn du Deutsch reden möchtest, dann mach das wenigstens vernünftig: Zum KOTZEN Haha!

Dat ik zo op jou over kom is jouw probleem, niet de mijne, echter mag je mij wel laten zien aan hand van welke uitspraken jij zo'n conclusie trekt...

En weet je wat ik om te kotsen vind? Dat jij mensen niet het recht op een eigen mening gunt...
En dat je niet fatsoenlijk leest wat er staat...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:49

idinn schreef:
@Suziej.. ow nu mag ik opeens mijn mening niet geven, ik vind dat om te kotsen, dan mag ik dat toch ook wel zeggen?
Ieder zijn/haar mening maar dat kan ook gewoon neergezet worden i.p.v dikgedrukt.. je zal bang wezen dat iemand het anders niet leest, nou poeh wat verschrikkelijk. Je kan ook normaal je mening geven.. sorry hoor, zulke manieren van meningen geven vind ik gewoon nergens op slaan en ja zum kotsen om het maar even een naam te geven. Daarbij JIJ vindt het misschien minachtend.. ik niet.. ieder zijn mening weer. Maar gezond discusseren doe je zonder dik gedrukte teksten, want dan is het hek van de dam en typt dadelijk iedereen met lettergrootte 120. Nee dat is een fijne en prettige manier van meningen geven zeker?

En als iemand geen onzin uit kraamt, zal ik daar niet tegenin gaan, als dat wel zo is.. dan doe ik dat wel. Of jij kent elk homostel in Nederland en weet dat die allemaal bevooroordeeld zijn over de geaardheid?? Verward Een mening is ook gebaseerd op feiten, als iemand die feiten verkeerd heeft, dan is die mening dus gebaseerd op onzin en dus deels onzinnig.

Wie ben jij om te zeggen dat mijn mening fout is en voor de tweede keer: ik heb dat dikgedrukt zodat ik meteen in de quotes kon reageren en zodat je kon zien wat ik erbij getypt had...

Je moet je niet direct zo opfokken daarom... Locker bleiben!

Jou manier van mening geven, wat zich uit in persoonsgerichte kritiek i.p.v. van zaaksgerichte kritiek, dat is pas zielig en belachelijk Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:52

idinn schreef:
Sja als je van je ouders houdt.. hoe druk zou je je dan maken dat andere mensen het vreemd vinden. Als jezelf vind dat je leuke ouders hebt en een leuk leven.. wat boeit het dan dat andere het vreemd vinden dat je niet uit je ma bent gekomen? Iedereen op deze aarde is op een bepaalde manier wel anders, de ene duidelijker dan de andere.. so what. Zolang iedereen zichzelf gewoon accepteert is er toch niks aan de hand.
Ik zou me daar niet druk om maken, alsof je dan opeens zodra je dat weet niet meer van je pa houdt, omdat je daar toevallig uit bent gekomen in plaats van je ma. Ik zou stiekem trots wezen, gebeurd niet continu dat een "man" een kind krijgt.. en daarbij je paps was een vrouw vroeger, dus dan had je niet eruit gekomen, was je nog anders als andere.. dan maak je je druk om dat je pa eigenlijk je ma is en je dan geen pa heeft.. zo kan je bezig blijven he Knipoog

Het gaat helemaal niet om houden van. Het gaat mij erom dat dit kind een ontzettend grote kans heeft om gepest te worden. Dan kun je nog zoveel van je ouders houden, dat maakt het in mijn ogen echt niet minder rot.

Jij zegt dat Adil18 normaal haar mening moet geven, dan kan jij dat ook wel doen. Om te kotsen kan je ook wel iets minder bruut verwoorden. Jij vind dikgedrukte letters geen manier om een mening te geven, ik zie het kwaad er niet van in, maargoed. Ik vind jou woordkeuze soms geen manier van mening geven. En iets dikdrukken wil niet zeggen dat je persé op wilt vallen, je kan ook een bepaalde zin duidelijk naar voren laten komen, zodat de rest weet over welke zin je het hebt. Lachen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:52

idinn schreef:

Zolang iedereen dat accepteerd ja, maar dat gebeurd niet, welkom in de werkelijkheid.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:53

idinn schreef:

Een mening is apsoluut níét gebaseerd op feiten!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:56

Suziej schreef:
Jij zegt dat Adil18 normaal haar mening moet geven, dan kan jij dat ook wel doen. Om te kotsen kan je ook wel iets minder bruut verwoorden. Jij vind dikgedrukte letters geen manier om een mening te geven, ik zie het kwaad er niet van in, maargoed. Ik vind jou woordkeuze soms geen manier van mening geven. En iets dikdrukken wil niet zeggen dat je persé op wilt vallen, je kan ook een bepaalde zin duidelijk naar voren laten komen, zodat de rest weet over welke zin je het hebt. Lachen

Oh AMEN! hemel op aarde, toch nog mensen die het begrijpen Haha! Dacht al dat ik helemaal fout zat Tong uitsteken

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:56

milou123 schreef:
idinn schreef:

Een mening is apsoluut níét gebaseerd op feiten!

Kan, maar hoeft inderdaad zeker niet...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:57

Het kan idd wel, maar vaak zijn ze dat niet, het is immers een mening van een individueel persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:15

Ik heb wel bijgelezen maar ga even niet op alles reageren Haha!

Maar ik lees een paar keer dat een man zich als man moet gedragen. Wat houdt dat gedrag precies in dan? De mensen die dat zeggen accepteren homo's dus ook niet? Want die gedragen zich dan ook niet als man, die tenslotte vrouwen hoort te bespringen?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:17

RedPassion schreef:
Ik heb wel bijgelezen maar ga even niet op alles reageren Haha!

Maar ik lees een paar keer dat een man zich als man moet gedragen. Wat houdt dat gedrag precies in dan? De mensen die dat zeggen accepteren homo's dus ook niet? Want die gedragen zich dan ook niet als man, die tenslotte vrouwen hoort te bespringen?

Hoezo accepteren wij homo's niet? Homo zijn maakt je geen vrouw hoor? Zwanger zijn wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:21

Ik las een paar keer iets als; een man moet zich als man gedragen. Ik vraag me af of de mensen die dat schreven dan ook vinden dat homo's zich niet mannelijk gedragen, mannen 'horen' immers op vrouwen te vallen.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:22

RedPassion schreef:
Ik las een paar keer iets als; een man moet zich als man gedragen. Ik vraag me af of de mensen die dat schreven dan ook vinden dat homo's zich niet mannelijk gedragen, mannen 'horen' immers op vrouwen te vallen.

Wie zegt dat mannen op vrouwen horen te vallen? Dat was vroeger zo, nu niet meer.