Sja als je van je ouders houdt.. hoe druk zou je je dan maken dat andere mensen het vreemd vinden. Als jezelf vind dat je leuke ouders hebt en een leuk leven.. wat boeit het dan dat andere het vreemd vinden dat je niet uit je ma bent gekomen? Iedereen op deze aarde is op een bepaalde manier wel anders, de ene duidelijker dan de andere.. so what. Zolang iedereen zichzelf gewoon accepteert is er toch niks aan de hand.
Ik zou me daar niet druk om maken, alsof je dan opeens zodra je dat weet niet meer van je pa houdt, omdat je daar toevallig uit bent gekomen in plaats van je ma. Ik zou stiekem trots wezen, gebeurd niet continu dat een "man" een kind krijgt.. en daarbij je paps was een vrouw vroeger, dus dan had je niet eruit gekomen, was je nog anders als andere.. dan maak je je druk om dat je pa eigenlijk je ma is en je dan geen pa heeft.. zo kan je bezig blijven he
@Suziej.. ow nu mag ik opeens mijn mening niet geven, ik vind dat om te kotsen, dan mag ik dat toch ook wel zeggen?
Ieder zijn/haar mening maar dat kan ook gewoon neergezet worden i.p.v dikgedrukt.. je zal bang wezen dat iemand het anders niet leest, nou poeh wat verschrikkelijk. Je kan ook normaal je mening geven.. sorry hoor, zulke manieren van meningen geven vind ik gewoon nergens op slaan en ja zum kotsen om het maar even een naam te geven. Daarbij JIJ vindt het misschien minachtend.. ik niet.. ieder zijn mening weer. Maar gezond discusseren doe je zonder dik gedrukte teksten, want dan is het hek van de dam en typt dadelijk iedereen met lettergrootte 120. Nee dat is een fijne en prettige manier van meningen geven zeker?
En als iemand geen onzin uit kraamt, zal ik daar niet tegenin gaan, als dat wel zo is.. dan doe ik dat wel. Of jij kent elk homostel in Nederland en weet dat die allemaal bevooroordeeld zijn over de geaardheid??

Een mening is ook gebaseerd op feiten, als iemand die feiten verkeerd heeft, dan is die mening dus gebaseerd op onzin en dus deels onzinnig.