Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:dat kindje kan gewoon niet op de 'normale' manier geboren worden, denk dat dat meisje gewoon helemaal scheurt vanonder.
Hoop in ieder geval dat ze goede begeleiding en hulp krijgt!
Waarschijnlijk doen ze er moeilijk over omdat het kindje al 4 maanden is, overal mag abortus maar tot 3 maanden, enkel in Nederland voeren sommigen de abortus nog uit op 4 maand, maar dan moeten ze het kindje echt in twee knippen en dat is nogal 'barbaars'. (geleerd op voorlichtingscursus in de middelbare school)
kitty_gomez schreef:11 jaar zeg kom op, dat is lichamelijk nog een kind, nog een kinderlijfje hoe moet daar nu een baby uit kunnen.
dit kan echt niet gezond zijn.
Lusitana schreef:Natuurlijk mag er niet geaborteerd op vier maanden, dat is kindermoord en strafbaar. Die beslissing is geen keuze.
MISTRAL94 schreef:Abortus met 4 maand word volgens mij wel vaker gedaan. Hier in nederland niet maar andere landen wel.
Lusitana schreef:Zwangerschap is geen ziekte maar een natuurlijk proces en ik snap het drama wat er hier en daar omheen gemaakt wordt niet.
Dat het slecht voor je lijf zal zijn al helemaal niet. Dan loop je wat zwangerschapstriemen op, nou en?
Lusitana schreef:Zwangerschap is geen ziekte maar een natuurlijk proces en ik snap het drama wat er hier en daar omheen gemaakt wordt niet.
Dat het slecht voor je lijf zal zijn al helemaal niet. Dan loop je wat zwangerschapstriemen op, nou en? Er is geen groter gevaar op wat dan ook.
Verkrachtig is WEL een drama. Kind zelf niet mogen houden, meestal ook.
De kans om als kind/jongere misbruikt te worden door een bekende is tig keer groter dan "zomaar" iemand.
kitty_gomez schreef:precies. ben ik helemaal met je eens, een ouder iemand is wat anders dan een kind van 11!
Eva_Arno schreef:Lusitana schreef:Zwangerschap is geen ziekte maar een natuurlijk proces en ik snap het drama wat er hier en daar omheen gemaakt wordt niet.
Dat het slecht voor je lijf zal zijn al helemaal niet. Dan loop je wat zwangerschapstriemen op, nou en? Er is geen groter gevaar op wat dan ook.
Verkrachtig is WEL een drama. Kind zelf niet mogen houden, meestal ook.
De kans om als kind/jongere misbruikt te worden door een bekende is tig keer groter dan "zomaar" iemand.
Daarbij, je zegt wel heel luchtig: '' Een paar zwangerschapsstriemen, nou en'' , er al bij nagedacht dat deze striemen haar altijd zullen achtervolgen, die striemen niet meer weggaan, en daarbij iedere keer als ze ze ziet moet ze denken aan die vreselijke periode.
Ik denk dat dit geestelijk ontzettend veel schade brengt.
Kan gewoon niet bevatten dat jij hier zo een ''luchtig'' tekstje neerzet.
Vreselijk, arm meisje.