Betteke schreef:Chiqa schreef:En wat bedoel je presies met het woord "primitief?"
Precies wat het betekend.
Ik bedoel in het zinsverband waar je het over had, ik weet wel wat primitief betekend hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Betteke schreef:Chiqa schreef:En wat bedoel je presies met het woord "primitief?"
Precies wat het betekend.
Chiqa schreef:Ah zoEn wat voor straf had jij dan voor ogen voor zo'n kansloze man?
Een mooi celletje met alles dr op en dr aan? of iets anders?
Betteke schreef:bindt hem achter een auto en rij ermee rond,
Betteke schreef:Daar hebben we dus rechters voor, ik deel geen straffen uit omdat ik daar niet toe bevoegd ben.
runningkawa schreef:nogmaals....het verzinnen van straffen wordt gedaan omdat men weet dat er nooit een echt goede straf voor dit monster komt.
Yamcha schreef:@ Chiqa: Waarom gelijk een mening over alles hebben?
Er zijn zoveel mensen die overal een mening over hebben, maar ondertussen komt er niks zinnigs uit...
runningkawa schreef:Ik zie oostenrijk ook wel als het land van de hotel gevangenissen, net zoals NL....
Dat is gewoon te goed gezien wat hij gedaan heeft. En dan krijg je het soort uitspraken als laat hem zelf maar de rest van zijn leven in die kelder...en dat vind ik dus echt een gepaste straf voor die eikel.
Citaat:AMSTERDAM - De Oostenrijkse politie zoekt naar eventuele verbanden tussen de moord op een jonge vrouw en Josef Fritzl, de man die bekend heeft zijn dochter 24 jaar lang opgesloten te hebben gehouden en zeven kinderen bij haar te hebben verwekt.
Dat heeft een politiewoordvoerder woensdag bekendgemaakt.
De moord op de 17-jarige Martina Posch, wier lichaam 22 jaar geleden werd gevonden aan de oever van de Opper-Oostenrijkse Mondsee, is nooit opgelost.
De vrouw van Fritzl was in dezelfde tijd mede-eigenares van een café en een camping aan de andere kant van het meer.
Alibi
Concrete verbanden zijn er niet tussen de moord en Fritzl, maar de politie zoekt uit of Fritzl een alibi heeft.
Als Fritzl veroordeeld wordt voor verkrachting kan hij maximaal vijftien jaar gevangenisstraf krijgen. Maar het Oostenrijkse OM zei dinsdag te onderzoeken of hem ook 'dood door nalatigheid' ten laste gelegd kan worden, vanwege de dood van een van de bij zijn dochter verwekte zonen, vlak na diens geboorte. Daarop staat maximaal twintig jaar gevangenisstraf.
Coma
De oudste dochter die hij bij zijn dochter heeft verwekt, de 19-jarige Kerstin, ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis, waar ze kunstmatig in coma wordt gehouden.
De rest van de familie is herenigd en verblijft in een psychiatrische inrichting. De jongste twee (klein-)kinderen, die voor zaterdag nog nooit het daglicht hadden gezien, hebben de Oostenrijkse overheid voor nog een probleem geplaatst: ze hebben officieel geen identiteit.
Overwogen wordt om de twee jongens van 5 en 18 jaar oud andere namen te geven dan waarmee ze nu bekend zijn komen te staan.
Karin schreef:Verkrachting en dood door nalatigheid... Vraag me af of ze ook nog wat doen met vrijheidsberoving.
Suusoi schreef:Ik geloof dat hij voor dat gevangenhouden ongeveer 25 jaar cel kon krijgen, wat ik overigens belachelijk vind omdat dat maar 1 jaar meer is dan wat hij zijn dochter en (klein)kinderen heeft aangedaan
slimmerik schreef:10 jaar zou al levenslang zijn voor deze man. Nee, die komt nooit meer op vrije voeten.