Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xKatleentjex schreef:pansor schreef:Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?
Stèl nu dat dit filmpje nu wel een hele slechte grap is, denk je dan er daar helemaal geen wantoestanden gebeuren? Dat de foto's van de gevangenissen gefotoshoped zijn? Dat het filmpje van de soldaten die een kreupele hond uitlachen en met stenen bekogelen om te pesten ook nep is, net als al die andere filmpjes die nauwelijks het openbaar publiek halen?
Misschien, misschien is dit filmpje nep. Maar het opent wel de discussie van een probleem dat echt bestaat: mensen die hun verstand totaal verliezen.
Paulaa_ schreef:Man hier kan ik dus echt niet tegen! Grr het liefst zou ik hun het ravijn in gooienWalgelijk!!!
![]()
Dat diertje kan zich inet eens verdedigen! stelletje *peip* gasten
pansor schreef:Er zijn hier veel mensen die zeggen dat het komt doordat de oorlog je van binnen kapot maakt, dat geloof ik wel. Maar waar is dan dat andere deel van de mensen die dieren mishandeld/vermoord. Hebben die toevallig ook in het leger gezeten.
pansor schreef:Er lopen meer gekken op de wereld rond dan je zou denken.
De wereld word met de dag verrotter.
Dat van die 9 jarige heb ik niks van gehoord trouwens
Er zijn hier veel mensen die zeggen dat het komt doordat de oorlog je van binnen kapot maakt, dat geloof ik wel. Maar waar is dan dat andere deel van de mensen die dieren mishandeld/vermoord. Hebben die toevallig ook in het leger gezeten.
Sorry voor het off-topic gaan
pansor schreef:[/quote]Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?
Jolandaa_ schreef:niet dus.. ze lachen gewoon, om het moorden van een onschuldig beest.
Ilzjuh schreef:I don't buy that.Dan moet er écht al wel érgens een steekje los zitten of een foutje in de opvoeding.