Egni schreef:Hij is net in beslag genomen op schiphol
Hopelijk gooien ze het dier niet in de versnipperaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Egni schreef:Hij is net in beslag genomen op schiphol
IKbenEllen schreef:Nou dat zal wel meevallen hoor...
IKbenEllen schreef:Ja maar volgens mij hadden die geen "retour-adres".
Was wel belachelijk trouwens, arme eekhoorntjes.
IKbenEllen schreef:Ja maar volgens mij hadden die geen "retour-adres".
Was wel belachelijk trouwens, arme eekhoorntjes.
IKbenEllen schreef:Krijg je daar ziektes van ofzo?![]()
IKbenEllen schreef:Daar kunnen heel wat beestjes in meeliften
detour schreef:IKbenEllen schreef:Daar kunnen heel wat beestjes in meeliften
Kunnen we een wandelende mini ZOO bezoeken...
daniella74 schreef:Overigens vind ik de Poema op de Veluwe-soap leuker dan deze toestand. Vooral ondat achteraf bleek dat sommige mensen een nogal wilde fantasie hadden.
katiavl schreef:Die vond ik super, maar kon wel makkelijk zijn volgens mij veel mensen die illigaal dieren hebben zitten, net zoals op bbc waar ze die leeuw gingen kopen in een gewone dierenwinkel. Zou er niet van schrikken dat het hier ook zo is
IKbenEllen schreef:katiavl schreef:Die vond ik super, maar kon wel makkelijk zijn volgens mij veel mensen die illigaal dieren hebben zitten, net zoals op bbc waar ze die leeuw gingen kopen in een gewone dierenwinkel. Zou er niet van schrikken dat het hier ook zo is
Volgens mij is een paar weken terug in Eindhoven een handelaar opgepakt, die handelde vooral in illegale amfiibieen en vogels.
oudehinken schreef:Nou zit dat arme beest daar weer in een hok op Schiphol. Wat een leuk leven, jippiejajee....
katiavl schreef:Toch echt te erg, vraag me eigenlijk af als de kat toekomt is het een kitten?
Kunnen ze wild gedrag daarvan al goed afleiden?