[***] schreef:nou lisitana, jij hoeft mij ook niet te vertellen wat ik wel, en niet mag typen. dat kan ik prima zelf bepalen namelijk.
het gaat hier om vrij onzinnige zuipfestijnen? dit vind je niet alleen bij een studentenvereniging, maar ook gewoon in de kroeg. is het dan ook zo stom dat mensen op stap gaan?
als ik naar mijn studentenvereniging ga, ga ik een soort van op stap namelijk..

lusitana, ik vind echt dat jij een beetje een raar beeld hebt van studentenverenigingen. met prinsen en prinsesjes, rijkeluiskinderen, en het mannetje- of vrouwtje zijn.
waar baseer jij dit op? deel jij met je leeftijd nog zo actief mee in het studentenleven, of baseer jij alles op praat die je op de straat opvangt?
dit zijn vooroordelen, en niets anders.
Ik zeg alleen dat het geen zin heeft om mij persoonlijk aan te spreken. Mijn rol is hier om een discussie levend te houden, dus ik gooi af en toe wat in de groep waar men op kan reageren. Ik zie dan graag onderbouwde meningen die vanuit jezelf komt en niet dat men mij het onderwerp maakt, zoals je dat nu weer doet.
Mijn leeftijd heeft er al helemaal niks mee te maken en dat kan ik zelfs als persoonlijke aanval opvatten.
Ik heb al eerder gezegd dat men ook over kunst kan discussiëren zonde kunstenaar te zijn...
als je alleen in je eigen studentengroep beweegt en denkt dat het overal hetzelfde is, loop je meer met oogkleppen voor dan als je overal informatie vandaan haalt.
Hier heeft iedereen de kans om te vertellen hoe het bij hen niet of wel gaat en kan ieder een breder beeld vormen dan alleen het gebodene in eigen kring.
Als je denkt dat we het hier alleen over zuipfestijnen hebben, is het onderwerp niet echt aan je besteed. Ik heb nl genoemd dat het in de breedste zin gezien moet worden, wereldwijd, in alle instituten en dat het hóe niet zo belangrijk is, maar het principe.
Als ik stereo types noem (de ballen en prinsesjes), zijn er meteen weer lange tenen, niemand snapt dat het alleen is om weer reacties te krijgen die een beter beeld geven.
Het gaat helemaal niet om mij, wat ik vind, welk beeld ik heb, wat ik doe of heb gedaan. Het gaat om een onderwerp.