Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:47

Ach de een besteedt het aan een paard een ander aan een auto.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 14:17

haha daar kan ik wel om lachen.
dat hoort met zoon auto!
een maatje heeft een oudere versie ervan.
rijd heerlijk, 200 en nog zit je relaxed!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 14:51

sandra1986 schreef:
dat hoort met zoon auto!

Stoer!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:39

heel stoer allemaal, voor mij ben je niet goed om met 280 over de weg te rijden. Of je nou in een BMW, Porsche, Hummer of Daf zit, je bent gewoon niet tof als je dat doet. En al helemaal niet als je strak staat van de coke. Vind het gewoon zielig gedrag.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:22

niet stoer ofzo.
ik vind dat gewoon leuk bmw`s entja daar hoort scheuren bij. echt niet stoer bedoeld ofzo.
houd ook niet van de patje p rijders.

heb zelf een swift en daar durf ik niet harder in dan 160 want dan valt die geloofk uitelkaar:P
en dan is een bmw soms wel leuk

andere mening als de rest hier weet ik
maar het is oo niet met de spits? maar in de nacht....
en met drugs of onder invloed van... rijden vind ik ook niet verantwoordlijk en daar mogen ze van mij hoge straffen opzetten.

sorry als mijn kreten weer niet zo gepast zijn Clown

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:27

sandra1986 schreef:
niet stoer ofzo.
ik vind dat gewoon leuk bmw`s entja daar hoort scheuren bij. echt niet stoer bedoeld ofzo.
houd ook niet van de patje p rijders.

heb zelf een swift en daar durf ik niet harder in dan 160 want dan valt die geloofk uitelkaar:P
en dan is een bmw soms wel leuk

andere mening als de rest hier weet ik
maar het is oo niet met de spits? maar in de nacht....
en met drugs of onder invloed van... rijden vind ik ook niet verantwoordlijk en daar mogen ze van mij hoge straffen opzetten.

sorry als mijn kreten weer niet zo gepast zijn Clown

Wat deze meneer gedaan heeft is niet stoer komop dat weet iedereen toch wel.
maar je mag nog geen geintje maken of je krijgt overal commetaar.
Ik kan er heerlijk om lachen!!!!! maar dat komt omdat het goed is afgelopen en niks is gebeurt.
En over het racen zelf had ik al op geantwoord.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:30

ja ik leg toch uit dat ik het niet stoer vind ofzo?

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:34

Die porche reclame is leuk, binnen 2 sec je rijbewijs kwijt met een porche Haha! Tong uitsteken overigens is het echt levensgevaarlijk om 280 km per uur te gaan rijden op de nederlandse wegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:34

denk als de meneer flink onder de snuif zat wat grootheidswaanzin wel een rol speelde Clown grenzen hebben speelt dan ook niet echt mee denk. Gestoord

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:36

met coke heb je dat helemaal niet meer door. 280 lijkt gewoon 100.
met pillen rijd je 30 op de snelweg en denk je dat je kei hard rijd.

max1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:35

Moniek schreef:
mag ik even vragen wie ik hier beschuldig???
En over dat je het niet door hebt in zo'n auto heb ik het niet over 280 rijden.
Maar 120 of 150 rijden in zo'n auto geeft een ander gevoel als je dat doet in een punto en dat is gewoon een feit.
En die toon waarop je mij aanspreekt kan ook wel anders.

het allermooiste van internet: je kan iemand niet op een bepaalde 'toon' aanspreken....
ik zou zeggen: lees je eigen reply's terug en vindt het antwoord zelf....

en misschien niet geheel onbelangrijk, maar er zit een verschil in 120/150 of 280 rijden......... vooral belangrijk qua gevaar voor anderen dan...

max1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:48

Moniek schreef:
Chiqa schreef:
Moniek wat maak jij je druk zeg, ik kan je eigenlijk totaal niet volgen,
wat wil je eigenlijk duidelijk maken aan ons door die opmerking
te plaatsen dat velen jalours zouden worden op zo'n auto?

Ik wordt persoonlijk niet warm of koud van dat ding, hij was me zelfs op de weg nog nooit
opgevallen....Ik vind het een beetje een ouwe banketstaaf Nagelbijten / Gniffelen

Zal ik dat nog een keer proberen uitteleggen.
Wat ol duidelijk wou maken is dat er vaak gezeikt word over bepaalde auto's maar dit is niet alleen met auto's dit is ookmet andere dingen.
Ik heb het nu dus niet over het feit dat deze kerel zo hard heeft gereden/,mijn mening heb ik daar al in gegeven.
Ikkan ook geen auto van een ton betalen ben nu eenmaal niet stinkend rijk.
Maar ik kan het een ander wel gunnen dat ze er een hebben.
Maar vaak zie je anders en vooral als nu dus de bmw slecht in het nieuws komt.
Je krijgt van alle soorten opmerkingen te horen (dan heb ik het niet over jullie) wat ik al vaker heb gezegd.
Ik snap niet waarom je zoveel geld kan uitgeven aan een auto,het zijn ook altijd dezlefde mensen,mensen die meer te beteden hebben denken dat ze alles kunnen. kan nog wel even doorgaan.
Net als de reportage wat ik al eerder zei over het verbieden van 4x4 in de stad.
De reactie's van deze mensen die achter dit stanpunt stonden sloegen de raarste wartaal uit.
Deze auto's zijn slecht voor het mileu deze auto's zijn gevaarlijker,deze auto's kosten al genoeg dus de eigenaar kan hier voor het pakeren ook wel extra betalen.
Daar gaan bij mij de haren recht overeind staan,dit was gewoon complete afgunst.
Dit is wat ik duidelijk wou maken ik hoop dat het nu begrepen word.

beste moniek,

ik zit nu het hele verhaal op de vorige pagina pas te lezen...
zoals ik net al schreef; het mooie van internet is dat je geen echte 'toon' kunt aangeven...
anderszijds is dat direct de zwakte hiervan.... je ziet hoe snel mensen ook jouw opmerkingen verkeerd opvatten en jouw woorden een 'toon' toekennen die je, naar eigen zeggen, niet bedoeld hebt....
op zich wil ik hier eigenlijk niks mee zeggen, maar ik vond het wel een grappig item dat jij mij hierop aanspreekt, terwijl je zelf nu ook ziet dat je zonder geluid en beeld soms dingen heel moeilijk uit kan drukken en snel verkeerd begrepen wordt...
complexe communicatie eigen he?? met dat internet... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 00:44

Moniek schreef:
Wat ol duidelijk wou maken is dat er vaak gezeikt word over bepaalde auto's maar dit is niet alleen met auto's dit is ookmet andere dingen.

Waar dan? Ik lees eigenlijk zelden dat soort berichtjes, en lees toch alle dagen dr krant.
Als een Panda een groffe verkeersovertreding maakt komt dat net zo hard in het nieuws als het een
BWM is, dus snap je ophef niet zo.

Moniek schreef:

Ach welnee.....overdrijven is ook een vak, er zijn wel spannendere dingen om een krant mee te vullen hoor.

Moniek schreef:
Net als de reportage wat ik al eerder zei over het verbieden van 4x4 in de stad.
De reactie's van deze mensen die achter dit stanpunt stonden sloegen de raarste wartaal uit.

Denk niet dat het aan jou is om dat wartaal te noemen; een goed argument is niet voor de reden wartaal....

Moniek schreef:
Daar gaan bij mij de haren recht overeind staan,dit was gewoon complete afgunst.

Afgunst? Welnee.....denk dat daar wel meer voor nodig is, op een 4 maal 4 tje zullen niet veel mensen jalours zijn hoor, ieder zn ding ik zou ook niet weten wat ik met zo'n ding moet.
(Noem jij dat dan meteen afgunst?)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:38

Chiqa schreef:
Moniek schreef:

Waar dan? Ik lees eigenlijk zelden dat soort berichtjes, en lees toch alle dagen dr krant.
Als een Panda een groffe verkeersovertreding maakt komt dat net zo hard in het nieuws als het een
BWM is, dus snap je ophef niet zo.

Moniek schreef:

Ach welnee.....overdrijven is ook een vak, er zijn wel spannendere dingen om een krant mee te vullen hoor.

Moniek schreef:

Denk niet dat het aan jou is om dat wartaal te noemen; een goed argument is niet voor de reden wartaal....

Moniek schreef:

Afgunst? Welnee.....denk dat daar wel meer voor nodig is, op een 4 maal 4 tje zullen niet veel mensen jalours zijn hoor, ieder zn ding ik zou ook niet weten wat ik met zo'n ding moet.
(Noem jij dat dan meteen afgunst?)

Wel als ze juist deze groep autos wouden verbieden in de binnestad terwijl daar totaal geen goede reden voor was.
Dit was vooral gericht op de hummer de bmwx3 en x5 de audi volkswagen en porsche.
Iedereen weet dat deze auto's niet bepaald goedkoop zijn,daarom vroeg de verslaggever ook (dit was overigens in de autoweek) of de normale bmw ,porsche etc nog wel mog komen of dat dit ook een kwestie van tijd was.
Ik citeer nu letterlijk Voor ons mogen dit soort auto's zwaarder belast worden.
Is dat niet duidelijk dan? voor mij alles wat naar afgunst ruikt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:30

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat bij de autoliefhebber de afgunst minder is. Ik heb meegemaakt toen ik in een M5 reed, dat je voor het stoplicht staat en de auto naast je de raampjes laat zakken. "is dat een M5?" Ja zei ik. "Goh hoeveel PK, tof man!" Of dat je er mee rijdt en dat mensen hun duim opsteken! Overigens vind ik de slurptax ook belachelijk. Ook de term PC Hoofdtractor wijst al in een bepaalde richting. Je mag in Nederland vaak niet met je hoofd boven het maaiveld komen. Men vergeet alleen dat boeren, mensen met paarden, zelfstandigen met een aanhanger, oude mensen vanwege de hoge instap, jan modaal met een grote caravan enz ook in een 4 wheel drive rijden. Maar er wordt alleen stigmatiserend naar de duurdere auto's gewezen.

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:36

Misser schreef:
sandra1986 schreef:
dat hoort met zoon auto!

Stoer!

WAarom zeg je dat? "stoer"? Waarom denk je dat dat stoer bedoeld is? Kan ook zijn dat ze meent wat ze zegt. Ik rij zelf met 170 km ook relaxed, omdat ik totaal niet het gevoel heb dat ik hard ga. Het verkeer is dan overzichtelijk, omdat ik soepel met afstanden in en uitvoeg hoef ik de rem nauwelijks te gebruiken. Maar als ik op mijn teller kijk, dan schrik ik even, omdat ik bang ben mijn rijbewijs te verliezen. Dat is de bedoeling niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:37

Moniek schreef:
Wel als ze juist deze groep autos wouden verbieden in de binnestad terwijl daar totaal geen goede reden voor was.
Dit was vooral gericht op de hummer de bmwx3 en x5 de audi volkswagen en porsche.
Iedereen weet dat deze auto's niet bepaald goedkoop zijn,daarom vroeg de verslaggever ook (dit was overigens in de autoweek) of de normale bmw ,porsche etc nog wel mog komen of dat dit ook een kwestie van tijd was.

Wat een belachelijke beredenering, ze benoemden net zo goed de oude pajero
en de oude pick ups,net als de oudere vervuilende diesels. en met het argument "Jalouzie?" Knipoog is nog nooit een voorstel doorgedrukt hoor,
denk dat dat meer over jou zegt dan over wie dan ook.

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:38

Moniek schreef:

Mee eens! HEt is ook een kwestie van prioriteiten en lang niet alle mensen met dure auto's (duur aangekocht of duur in onderhoud) hebben veel geld. Mogelijk hebben ze verder geen nagels om over hun kont te krabben (zoals veel paardenmensen dat ook hebben) omdat al hun geld op gaat aan hun liefhebberij.

Waarom mogen mensen in Nederland niet een behoorlijke auto rijden? Waarom zijn er zoveel mensen die daar niet tegen kunnen=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:43

Verschrikkelijk die mensen die veel te snel rijden, een persoon mag doen wat hij of zij wilt, maar daar breng je een ander mee in gevaar. De redenering dat je met zo een auto sneller moet rijden is gewoon belachelijk Lachen wil je sneller rijden ga op circuit

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:51

Chiqa schreef:
Moniek schreef:

Wat een belachelijke beredenering, ze benoemden net zo goed de oude pajero
en de oude pick ups,net als de oudere vervuilende diesels. en met het argument "Jalouzie?" Knipoog is nog nooit een voorstel doorgedrukt hoor,
denk dat dat meer over jou zegt dan over wie dan ook.

Dit stond letterlijk in de autoweek zo.
Ik zeg ook niet dat het voorstel is doorgedrukt maar het feit dat er zo'n dergelijk voorstel was vond ik al dom zat.
En zal fijn zijn als je in je volgende post niet zo persoonlijk deed,maakt het een stuk vriendelijker!!!!!

ps ouder diesels die jij noemt zolang ze nog door de apk komen heeft niemand niks te klagen en kunnen ze niks.
Want dan kan je 30% van alle autos wel opdoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:35

Nou om welk artikel gaat dat dan Moniek?
Kan me niet voorstellen dat een website zich met afgunst bezighoud namelijk....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:40

Heb trouwens daarstraks naast een aston m gereden met men smartje, die persoon reed lekker 110 op de snelweg. En zo ken ik veel die in dure en zware auto's normale snelheid behouden.

De belasting op die voertuigen gaat gewoon omhoog omdat ze veel verbruiken, is ook de planning op oude voertuigen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:51

Nikka schreef:
Nou hier een artikel over jaloezie en dat nog wel in de Elsevier

http://www.elsevier.nl/opinie/commentar ... index.html Haha!

En het artikel van Autoweek dan?

Die laatste opmerking was een toevoeging van de schijver van het artikel dus
vind dat compleet te verwaarlozen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 20:12

Voor artikel autoweek moet je niet bij mij zijn. Overigens heeft zij het niets over een website gezegd.
Hier is trouwens in de Quote wat de fractievoorzitter groen links over suv's zei: http://www.quotenet.nl/quoto/lekker_met ... hp?page=16
Vind ik niet zo'n frisse uitspraak overigens. Is het trouwens zo moeilijk te geloven dat mensen jaloers zijn op elkaar, een auto, een huis, mooie vrouw of een mooi paard. Dat begint al op de lagere school als ze ook de Nikes willen hebben net als Pietje. Net zo goed als ze bekende of rijke mensen op hun gezicht willen zien gaan. Daarom doen de roddelbladen het zo goed. Niemand boven het maaiveld uit. Gelukkig heeft niet iedereen er last van.