Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandra1986 schreef:haha daar kan ik wel om lachen.
dat hoort met zoon auto!
een maatje heeft een oudere versie ervan.
rijd heerlijk, 200 en nog zit je relaxed!
sandra1986 schreef:niet stoer ofzo.
ik vind dat gewoon leuk bmw`s entja daar hoort scheuren bij. echt niet stoer bedoeld ofzo.
houd ook niet van de patje p rijders.
heb zelf een swift en daar durf ik niet harder in dan 160 want dan valt die geloofk uitelkaar:P
en dan is een bmw soms wel leuk
andere mening als de rest hier weet ik
maar het is oo niet met de spits? maar in de nacht....
en met drugs of onder invloed van... rijden vind ik ook niet verantwoordlijk en daar mogen ze van mij hoge straffen opzetten.
sorry als mijn kreten weer niet zo gepast zijn
Moniek schreef:mag ik even vragen wie ik hier beschuldig???
En over dat je het niet door hebt in zo'n auto heb ik het niet over 280 rijden.
Maar 120 of 150 rijden in zo'n auto geeft een ander gevoel als je dat doet in een punto en dat is gewoon een feit.
En die toon waarop je mij aanspreekt kan ook wel anders.
Moniek schreef:Chiqa schreef:Moniek wat maak jij je druk zeg, ik kan je eigenlijk totaal niet volgen,
wat wil je eigenlijk duidelijk maken aan ons door die opmerking
te plaatsen dat velen jalours zouden worden op zo'n auto?
Ik wordt persoonlijk niet warm of koud van dat ding, hij was me zelfs op de weg nog nooit
opgevallen....Ik vind het een beetje een ouwe banketstaaf
Zal ik dat nog een keer proberen uitteleggen.
Wat ol duidelijk wou maken is dat er vaak gezeikt word over bepaalde auto's maar dit is niet alleen met auto's dit is ookmet andere dingen.
Ik heb het nu dus niet over het feit dat deze kerel zo hard heeft gereden/,mijn mening heb ik daar al in gegeven.
Ikkan ook geen auto van een ton betalen ben nu eenmaal niet stinkend rijk.
Maar ik kan het een ander wel gunnen dat ze er een hebben.
Maar vaak zie je anders en vooral als nu dus de bmw slecht in het nieuws komt.
Je krijgt van alle soorten opmerkingen te horen (dan heb ik het niet over jullie) wat ik al vaker heb gezegd.
Ik snap niet waarom je zoveel geld kan uitgeven aan een auto,het zijn ook altijd dezlefde mensen,mensen die meer te beteden hebben denken dat ze alles kunnen. kan nog wel even doorgaan.
Net als de reportage wat ik al eerder zei over het verbieden van 4x4 in de stad.
De reactie's van deze mensen die achter dit stanpunt stonden sloegen de raarste wartaal uit.
Deze auto's zijn slecht voor het mileu deze auto's zijn gevaarlijker,deze auto's kosten al genoeg dus de eigenaar kan hier voor het pakeren ook wel extra betalen.
Daar gaan bij mij de haren recht overeind staan,dit was gewoon complete afgunst.
Dit is wat ik duidelijk wou maken ik hoop dat het nu begrepen word.
Moniek schreef:Wat ol duidelijk wou maken is dat er vaak gezeikt word over bepaalde auto's maar dit is niet alleen met auto's dit is ookmet andere dingen.
Moniek schreef:Maar vaak zie je anders en vooral als nu dus de bmw slecht in het nieuws komt.
Moniek schreef:Net als de reportage wat ik al eerder zei over het verbieden van 4x4 in de stad.
De reactie's van deze mensen die achter dit stanpunt stonden sloegen de raarste wartaal uit.
Moniek schreef:Daar gaan bij mij de haren recht overeind staan,dit was gewoon complete afgunst.
Chiqa schreef:Moniek schreef:Wat ol duidelijk wou maken is dat er vaak gezeikt word over bepaalde auto's maar dit is niet alleen met auto's dit is ookmet andere dingen.
Waar dan? Ik lees eigenlijk zelden dat soort berichtjes, en lees toch alle dagen dr krant.
Als een Panda een groffe verkeersovertreding maakt komt dat net zo hard in het nieuws als het een
BWM is, dus snap je ophef niet zo.Moniek schreef:Maar vaak zie je anders en vooral als nu dus de bmw slecht in het nieuws komt.
Ach welnee.....overdrijven is ook een vak, er zijn wel spannendere dingen om een krant mee te vullen hoor.Moniek schreef:Net als de reportage wat ik al eerder zei over het verbieden van 4x4 in de stad.
Denk niet dat het aan jou is om dat wartaal te noemen; een goed argument is niet voor de reden wartaal....Moniek schreef:Daar gaan bij mij de haren recht overeind staan,dit was gewoon complete afgunst.
Afgunst? Welnee.....denk dat daar wel meer voor nodig is, op een 4 maal 4 tje zullen niet veel mensen jalours zijn hoor, ieder zn ding ik zou ook niet weten wat ik met zo'n ding moet.
(Noem jij dat dan meteen afgunst?)
Misser schreef:sandra1986 schreef:haha daar kan ik wel om lachen.
dat hoort met zoon auto!
een maatje heeft een oudere versie ervan.
rijd heerlijk, 200 en nog zit je relaxed!
Stoer!
Moniek schreef:Wel als ze juist deze groep autos wouden verbieden in de binnestad terwijl daar totaal geen goede reden voor was.
Dit was vooral gericht op de hummer de bmwx3 en x5 de audi volkswagen en porsche.
Iedereen weet dat deze auto's niet bepaald goedkoop zijn,daarom vroeg de verslaggever ook (dit was overigens in de autoweek) of de normale bmw ,porsche etc nog wel mog komen of dat dit ook een kwestie van tijd was.
Ik citeer nu letterlijk Voor ons mogen dit soort auto's zwaarder belast worden.
Is dat niet duidelijk dan? voor mij alles wat naar afgunst ruikt
Moniek schreef:Is dat niet duidelijk dan? voor mij alles wat naar afgunst ruikt
Chiqa schreef:Moniek schreef:Wel als ze juist deze groep autos wouden verbieden in de binnestad terwijl daar totaal geen goede reden voor was.
Dit was vooral gericht op de hummer de bmwx3 en x5 de audi volkswagen en porsche.
Iedereen weet dat deze auto's niet bepaald goedkoop zijn,daarom vroeg de verslaggever ook (dit was overigens in de autoweek) of de normale bmw ,porsche etc nog wel mog komen of dat dit ook een kwestie van tijd was.
Ik citeer nu letterlijk Voor ons mogen dit soort auto's zwaarder belast worden.
Is dat niet duidelijk dan? voor mij alles wat naar afgunst ruikt
Wat een belachelijke beredenering, ze benoemden net zo goed de oude pajero
en de oude pick ups,net als de oudere vervuilende diesels. en met het argument "Jalouzie?"is nog nooit een voorstel doorgedrukt hoor,
denk dat dat meer over jou zegt dan over wie dan ook.
Nikka schreef:Nou hier een artikel over jaloezie en dat nog wel in de Elsevier
http://www.elsevier.nl/opinie/commentar ... index.html