Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:x_Marr schreef:Wees blij dat ze nu studeert zodat jij als je hoogbejaard bent in een verzorgingstehuis oid. kan als je niet meer voor jezelf wil zorgen, zij is dna namelijk ook iemand die dat betaald.
Ik zit met haar in dat tehuis straks en daar maak ik mij zorgen over![]()
x_Marr schreef:Heel associaal schimmelig he, Buitenlanders toelaten in ons land, DAT vind ik nou respectloos en dat kan mij erg kwaad maken.
Nee wij zijn maar de gierige asociale nederlanders.
Yeah right, als wij zo gierig waren zaten zij hier nu niet.
x_Marr schreef:Ja maar ze kunner er ook genoeg aandoen om meer kans op een baan te maken.
Geen nederlands spreken is iig geen goed idee, criminele dingen ook niet.
x_Marr schreef:Dus jij hebt niet gestudeerd of wat dan ook?
Schimmelig schreef:x_Marr schreef:Dus jij hebt niet gestudeerd of wat dan ook?
Gaan we persoonlijk worden
Heel even en misschien ga ik het weer doen, weet niet. Je hoort mij in ieder geval niet miepen over mijn belasting centen. Het merendeel ervan wordt slecht besteed. Neem het koningshuis. Kost ons jaarlijks meer dan al die allochtoontjes die onzin trappen geloof ik.
Whiz schreef:En ze hebben loonsverhoging gehad deze week!!
x_Marr schreef:@ Schimmelig: ja dat kan wel zo zijn, maar volgens mij heeft de koningin nog geen moorden gepleegd oid. (zal wat zijn zeg)
A Whiz: tja vind ik ook niet kloppen nee, maar dara heeft WIlders het toch niet over en daar gaat dit topic ook niet over.
x_Marr schreef:Ja maar de het koningshuis van tegenwoordig pleegt geen moorden meer
Whiz schreef:orri schreef:Dan hebben ze het weer verandert want mijn ex kreeg in 2002 bij het vernieuwen van zijn paspoort dus wel echt gezeurook van de douane omdat hij reist met 2 paspoorten
Nou dat is niet zo hoor. En dat was in 2002 ook niet zo.
x_Marr schreef:Ik vind iig dat ze de regel door moeten voeren van dat buitenlanders die een misdaad hebben gepleegd/begaan het land moeten worden uitgezet.
Je weet wat het risico dan is als je zoiets doet, dsu dna ben je helemaal niet minderwaardig.
Ook mogen ze buitenlanders die op hun luie gat zitten ook terugsturen, dus niet de mensen die tenminste iets proberen om aan werk te komen, of bezig zijn met een cursus oid.
Whiz schreef:Wilders: „De islam is het grootste probleem in Nederland”, zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de „massa-immigratie en islamisering” te stoppen.
Deze man heeft ze nu echt niet meer op een rijtje.
x_Marr schreef:Ja maar de het koningshuis van tegenwoordig pleegt geen moorden meer
Whiz schreef:Wilders stelde ook voor de dubbele nationaliteit te verbieden. Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft. Daarbij maakt het niet uit of het mogelijk is om afstand te doen van de nationaliteit van het andere land.
x_Marr schreef:Fransje23: Als je eerst ajb eens alles leest, omer nou telkens sommige bij te zetten