School schorst leerlingen na YouTube-video

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: School schorst leerlingen na YouTube-video

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:08

Moet eerlijk zeggen dat ik ook een soortgelijke docent gehad heb. (voor opleiden onderwijsassistenten)
Deze docent had nog geen papier van de PABO maar is er (nog steeds) hard mee bezig.
Bij haar in de les gingen we ook wel eens los om eerlijk te zijn. Niet zo gek en wild als hier, maar soms wel dat ze er niet meer uit kon...
Deed er zelf niet zo aan mee, maar als je je buurvrouw wat te zeggen hebt, is dat wel wat verleidelijker Nagelbijten / Gniffelen

ik zie het nog wel eens gebeuren bij de ergere klassen, dat iets soortgelijks wel kan gebeuren bij ons als we niet zo hoog les krijgen Knipoog

Ik mag niet hopen dat mijn klas later zoiets wil gaan uitvreten met mij, maar dan krijgen ze het goed te weten, nog voor ze de kans krijgen íets te doen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:10

Ach urielle: het zijn hun hormonen die het verstand onderdrukken Knipoog
Pas als ze ouder zijn beseffen ze: damn, urielle had toch wel een punt...

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:23

Maar urielle jij gaat nu zeggen dat jij vroeger noooit zulke grapjes heb uit gehaalt!? go wat was jij dan een wonderlijk braaf kind Knipoog

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:49

lottehorse schreef:
Maar urielle jij gaat nu zeggen dat jij vroeger noooit zulke grapjes heb uit gehaalt!? go wat was jij dan een wonderlijk braaf kind Knipoog

Iedereen heeft wel grapjes uitgehaald Knipoog Maar er is een grens...

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:51

ja maar dit is gewoon een grap! goed dat het op youtube is gezet dta acepteerd denk ik bijna niemand. maar dit is een grapje. met zijn alle door het raam en dan door de deur weer terug. dat is ook grapjes. ik gok dat zij ook niet iedere les doro het raam klimmen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:06

sorry maar ik vindt m helemaal geweldig . ik vindt het jammer dat wij niet zulke ramen hebben anders was dit zeker gebeurt bij ons in de klas Bloos

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:09

Ik vind het echt geniaal. Ook al vind ik het wel een beetje lüllig voor die lerares.
Ik heb helaas ook zo'n lerares gehad, 1 jaar lang helemaal niks kunnen leren bij Nederlands. Ze kon absoluut niet uitleggen en was meer bezig met leerlingen eruitsturen dan zij lesgaf. (zo heeft ze eens mijn halve klas eruitgestuurd (dan wel 4 van 7 mensen)).

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:45

het is id jammer als je niks leerd. maar het licht dan wel aan bijde partijen. niet alleen aan de leerlingen ookal word dat altijd gezecht!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:57

waaaahhhhh!!! dit is echt een tof filmpje! dat mens merkt er echt niets van Clown
Nou sorrie hoor.. ik sta ook voor de klas,maar merk het echt wel als leerlingen een voor een verdwijnen Clown

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:26

Hahahah wat een actie.. Echt geweldig.
Doet me denken aan groep 8 Tong uitsteken, weet niet meer precies hoe 't ging.. Maar op de 1 of andere manier zijn we buiten gekomen en overal verspreid. Pff, en nog zoveel meer. Echt sneu eigenlijk. Vrouwtje zit nu ook bij de kleuters les te geven Nagelbijten / Gniffelen.

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:48

Jeetje, ik dacht dat er gewoon één kind was ontsnapt (om het zo maar even te noemen), maar bijna heel de klas is weggeslopen!!! Ik vind dit echt raar. Gelukkig maar dat de school aan geeft dat ze hier mee bezig waren om deze vrouw beter overzicht te leren krijgen over de klas.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 23:14

_Bonte_ schreef:
ik vind het wel geweldig , sorry voor deze leerkracht , maar je moet echt dom zijn om niet te zien dat 10 leerlingen de klas scippen

ik vind het spijtig dat ze hiervoor gestraft zijn , ik vind jdat je ook de humor er van in moet zien ,

was ook t eerste wat ik dacht, ik ga zo ff bijlezen, maar vind t echt een geweldige actie haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 07:37

lottehorse schreef:

Klopt. Ik was een onverbeterlijke kwebbel en had nogal eens de slappe lach, ben er daarvoor ook wel uitgestuurd (een keer mocht ik er tot Pinksteren niet meer in, dat was 3 weken nog met 4 uur in de week Nederlands, dus 12 uur gemist Bloos! ), maar dit soort dingen zijn niet aan mij besteed geweest.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 07:39

Nagelbijten / Gniffelen urielle Tong uitsteken
Ik word er ook wel is uitgestuurd omdat ik mee loop te banketstaaf dan dat ik oplet Ja Maar die lessen zijn gewoon zooo saai Ja Moet straks ook weer 7 uur Boos!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 07:44

lottehorse schreef:
Het is idD jammer als je niks leerT, maar het liGt dan wel aan bEIde partijen. Niet alleen aan de leerlingen; ook al wordT dat altijd gezeGt!

Beter opletten bij Nederlands meis Knipoog
Wat je zegt is echt niet helemaal waar. Jij kunt als docent een hartstikke leuke informatieve les maken, maar als een klas niet wil, dan willen ze niet en daar kun je niks aan veranderen. Als je aan drie klassen dezelfde les moet geven, is het echt heel anders in alle drie de uren. Sommige klassen zijn heel braaf, maar te passief. Daar moet je elk antwoord en elke actie uitsleuren. Dat zijn ook moeilijke gevallen. En je hebt klassen erbij zitten, dat is een ramp. Die groep is zodanig moeilijk te handelen dat alle docenten zuchtend in de docentenruimte zitten zodra ze weten dat ze die na de pauze krijgen. En weet je wat het rottige is? Als je aan het begin van het jaar terrein bent verloren bij een klas, is die maar heel moeilijk terug te winnen...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 07:52

Angg schreef:
Nagelbijten / Gniffelen urielle Tong uitsteken
Ik word er ook wel is uitgestuurd omdat ik mee loop te banketstaaf dan dat ik oplet Ja Maar die lessen zijn gewoon zooo saai Ja Moet straks ook weer 7 uur Boos!

Heb je nooit eens besproken met de docenten van de saaiste lessen hoe ze ze leuk zouden kunnen geven? Iets concreets dan he, niet zomaar 'meer humor' ofzo, krijg je van die vreselijk flauwe grappen van Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:39

Ik blijf van mening dat het ook aan de leraren licht! bij mij op school doe ik verder nooit wat in de les! behalven bij die 2 leraren. en dat komt omdat hun gewoon zo veel mogelijk heid geven! er zien genoeg leraren waarbij ik plezier heb in de les en er graag van wil leren! (zo ook nederlands allen met mijn dyslectie belemerd het vaak een heleboel) maar bij economie heben wij ene leraar die het gewoon uitlokt! hij geeft op ieder antwoord een vraag.. tja dan ga je vanzelf meer en meer vragen. als hij zelfs antwoord gaat geven op de vraag heeft u wel eens gezoent.. is dat dan niet uitlokken op meer vragen en iritant gedrag!? maarja of je nou de klas uitgaat door het raam of het verstoord door er iedere keer door heen te praten het blijft kattekwaad dat jij ook hebt uitgehaald!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:53

Echt een heel grappig filmpje.. Niet slim om de leraares zonder dat ze het weet op youtube te zetten, maar opzich moet ik er stiekem erg om lachen!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:59

Ik vind het ech geweldig.. Ja je moet de lol er wel van inzien hoor Clown Ik vind het ook zelf beetje dom dat di leerkracht niks door heb gehad.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 11:56

waar is het filmpje nu te zien??

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:13

Whaha dat vind ik echt grappig XD Wel k*t voor die lerares, maar je merkt het toch wel als 10 leerlingen wegglippen?

Eigenlijk valt het filmpje wel mee imo. Ik bedoel, ik zie liever dit dan hoe het er aan toe ging in mijn klas.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:50

Ik vind het eigenlijk wel een ontzettend grappig filmpje. Huilen van het lachen Alleen beetje lomp van die kinders dat ze hun namen erbij zetten. ROFL
Beetje sneu voor die lerares, maar ik denk dat ik er achteraf ook wel om had kunnen lachen als ik haar was.
Lijkt me geweldig als je daar in die klas zit.. Mijn eigen klas is daar ook wel toe in staat Huilen van het lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:22

Ik vind hem super! Huilen van het lachen
Vooral dat liedje erbij... Beetje jammer dat ze hiervoor geschorst worden.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:42

idd jammer dat die kinderen worden geschorst Ja Okee misschien ergens wel banketstaaf voor die docent maar wees eerlijk het is een beetje dom als je niks in de gaten hebt..15 leerlingen de helft van de klas.. Dat valt toch gewoon harstikke op dat die wegzijn Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:34

Ik vind dit dus echt geniaal. Huilen van het lachen