Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Eveline schreef:ff stipje, ben wel benieuwd naar wat 'het' nou is.
Over slachtingen die in de beginpost staan, die zijn hier nu wel zo'n beetje begonnen, 3 doden in een week ofzo..
Over slachtingen die in de beginpost staan, die zijn hier nu wel zo'n beetje begonnen, 3 doden in een week ofzo..
runningkawa schreef:Ergens anders las ik weer dat deze voorspelling juist voor 2008 was bij de olympische spelen. Dat is niet ver van het Hecatomb.
Redrumfox schreef:Mag ik even melden dat ik deze discussie doodeng vind, vooral omdat mijn kast zojuist is begonnen met tikken en zo nu en dan even pauze neemt om daarna weer verder te gaan.
Is er reden om bang te zijn of loop ik me nu druk te maken om niks? (niet om mijn tikkende kast hoordaar heb ik inmiddels al mee leren leven, maar ik bedoel met dat ''het'', Theo van Gogh en die zombies enzo
)
Schimmelig schreef:Redrumfox schreef:Mag ik even melden dat ik deze discussie doodeng vind, vooral omdat mijn kast zojuist is begonnen met tikken en zo nu en dan even pauze neemt om daarna weer verder te gaan.
Is er reden om bang te zijn of loop ik me nu druk te maken om niks? (niet om mijn tikkende kast hoordaar heb ik inmiddels al mee leren leven, maar ik bedoel met dat ''het'', Theo van Gogh en die zombies enzo
)
Viltje onder de poot schuiven
Redrumfox schreef:maar ik bedoel met dat ''het'', Theo van Gogh en die zombies enzo)
sronnie schreef:_Eveline schreef:ff stipje, ben wel benieuwd naar wat 'het' nou is.
Wij kunnen je echt niet vertellen wat ''het'' is hoor, dat zul je zelf vast wel merken/ontdekken en heb je geen stipje voor nodig
esperance schreef:uhm vind het stiekem wel wat griezelig. Moest gelijk denken aan de atoombom. Die blaast in een keer een groot stuk van de wereld op..
Wat mij wereldscokkend lijkt..
Citaat:wacko in zn grot
missnynke schreef:in die link van runningkawa hebben ze het over een meteoriet/ "harige ster" en drie ruziënde wereldleiders....Bush, poetin en die wacko in zn grot,,,hoe heet ie ook alweer?
Tot wanneer mag bush eigenlijk blijven regeren?
runningkawa schreef:Citaat:wacko in zn grot
Wacko Jacko....
Michael jackson
geloof dat ik van dit topic melig word....