Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Het ergste voor Rasmussen zal dadelijk zijn als het tegendeel toch bewezen wordt. Dat er niks met hem aan de hand is,maar dat enkele leden uit de tour hem liever zagen verdwijnen dan die tour uitrijden. En daardoor er alles aan deden om hem uit de tour te laten halen.
Dat lijkt me wel een enorme domper voor hem,maar ook voor zn ploeg. Hij was immers op dreef om de tour te winnen!
Tavanta schreef:Deze tekst komt nu op LiveTicker van nu.nl voorbij:
"Michael Boogerd: - "Ik voel me niet besodemieterd door Rasmussen. Ik leef juist met hem mee. Dit is een domper voor het hele team. Ik heb nu helemaal geen zin om te fietsen""
Geeft je nog meer om te denken.............
Bluem schreef:Rasmussen heeft wel toegegeven dat hij wel in Italië zat hoor.
De Leeuwenkoning schreef:"Ik zeg t je Pumbaa.. t stinkt..."
"Oh pardon..."
"Niet gij.. die doar!"
MsMarit schreef:Toen ik vanmorgen de beelde zag van mr. de Rooij die was gwoon aan het huilen.. hij moet echt wel diep en diep geraakt zijn hoor *en geschokt misschien ook wel*
Tieneke schreef:Nu met Astana, Cofidis en Rasmussen eruit, is de tour niet bepaald aan zijn beste editie bezig.
Hier op teletekst staat dat Rasmussen enkele dopingcontroles gemist zou hebben. Moet je natuurlijk niet doen als je jezelf niet verdacht wilt maken.
Het is in ieder geval zonde voor de sport, al die doping. Het wordt bijna een klucht.
Remember schreef:MsMarit schreef:Toen ik vanmorgen de beelde zag van mr. de Rooij die was gwoon aan het huilen.. hij moet echt wel diep en diep geraakt zijn hoor *en geschokt misschien ook wel*
Onmacht kan ook zeer doen
Dit zaakje stinkt zeker, maar al met al sta ik achter Rasmussen en ja, hij heeft waarschijnlijk fouten gemaakt maar ik ben ervan overtuigt dat hij GEEN doping gebruikt heeft!