Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:31

Ik weet niet of jij ziet wat ik zie, maar als je geen banketstaaf leest, sorry dan.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:33

Tja ik weet niet, maar ik kijk het niet. Nagelbijten / Gniffelen Dus ik weet nou niet wie een k*ut wijf is en wie niet Clown .

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:52

orionneke schreef:
Een bekende van me heeft zich ook opgegeven voor die audities. Wie wil er nou 10.000 euro voor betalen om in dat huis te mogen???????? Maar zij was vast niet genoeg ontspoort Knipoog.

En of er komt geen eind aan dat programma of er wint niemand..

Ik ken ook iemand die zich heeft aangemeld en die werd niet uitgenodigd. Ik zou haar wel uitgenodigd hebben als ik de programmaleiding zou zijn, want zij is totaal verknipt. Een ideale kandidaat voor het programma lijkt me. Wel is ze nogal gezet, ik denk dat ze in het programma alleen 'mooie' mensen willen hebben (zij heeft toch wel een erg leuk hoofd).

Overigens een vreselijk programma. Ik kijk het wel eens als ik zin heb om me eens lekker te ergeren.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:58

Ik kijk wel eens de gouden kooi, een paar keer gezien ofzo, maar dat is echt niet normaal. Als ze elkaar nou allemaal afslachten, zijn we weer tien van zulke verrotte mensen kwijt.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:12

Op wikipedia staat een complete uitleg van het progamma.
daar staat dus ook dat ze het programma zo kunnen stoppen als ze dat willen en dat er geen winnaar is.
Het zal me dus niets verbazen dat ze het programma vlak voor het einde stoppen en dat niemand wat wint.
De enige die er aan wint is John de Mol. en de deelnemers laten zich gewoon gebruiken.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:20

Ik kijk er nooit naar.
Slaat echt nergens op dit programma.
Die lui die deugen niet

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:26

Mijn moeder kijkt dit dus ik kijk af en toe mee. Weetje wat ik ook zo erg vind, het wordt op een tijdstip uitgezonden wanneer kinderen het ook kunnen kijken Nagelbijten / Gniffelen lekker voorbeeld...

Van mij mag het echt per direct van de buis af...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:40

Zoals ik ook al eerder heb aangezien vind ik het eerlijk gezegd wel interresant om te zien hoe mensen onder invloed van andere mensen in een rap tempo kunnen afglijden en de manier waarop hun gedrag veranderd. Alleen daarom kijk ik af en toe de Gouden Kooi.

Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het soms lachwekkend vind, gewoon die mensen zijn zo dom en zo niet met hun toekomst bezig, terwijl het allemaal jonge mensen zijn.

Dat het te vroeg uitgezonden wordt is een feit. De late herhaling is om kwart voor 11 in de avond, lijkt me een veel betere tijd Ja

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:55

pff ik vind de gouden kooi sowieso al achterlijk! Wie gaat er nou vrijwillig in n huis zitten waar je 24/7 gepest wordt?!
Maar dit gaat wel heel erg ver! Ik denk dat na de eerste bevalling op tv wil John de Mol misschien de eerste moord op tv laten zien?

Kunnen we John de Mol niet gewoon in de gouden kooi zetten? Clown

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:32

Whaha, ja, we zetten hem in dat huis en wie hem er het eerste uitwerkt die wint die weet ik het hoeveel euro Haha!!
Die gasten daar sporen echt niet, ik kijk het eigenlijk ook vrijwel nooit, en als ik er al een keer per ongeluk naar kijk dan zit ik me echt te verbazen over die mensen, hoe kun je in godsnaam zo ontzettend verknipt zijn!? Rare praktijken hoor. Die actie van Brian dat hij gewoon door dat glas heen liep, freaky!!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:20

http://www.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU

snap echt niet hoeveel keer je fiets kan zeggen, waar zijn hun waarde zelfs als het nog in opdracht was (geloof dat wel niet) dan doe je zo iets toch niet? Ze zijn toch geen poppen, ze hebben een eigen verstand

En geloof het eigelijk helemaal niet, en inplaats spijt te hebben, is ie gewoon verdrietig om het geld, verdiende loon Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 01:54

ik heb het werkelijkwaar nog nooit bekeken
ja, zo nu en dan drie minuten voor ik van walging weer verderzapte
heb nu de filmpjes die hier aangegeven werden even gekeken
en jeebus wat een stelletje verstandelijk minder snelle personen hebben ze daar bij elkaar in een huis gepropt...
lang leve nederlandse commerciele zenders

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 08:30

zolang er nederlanders naar blijven kijken (en dat zijn er blijkbaar veel) zal het blijven bestaan. Zolang er vraag voor is zullen productiehuizen zoiets leveren. Snap eigelijk niet waarom je zoiets kijkt, vind het mensonwaardig eigelijk

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:46

Vreselijk stom programma, straks speelt er zich nog een massamoord af in dat huis! Je word daar toch helemaal gek!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:38

dit is echt een stom programma. Zelfs meer dan dat. Ik snap niet dat JdM lekker slaapt door dit soort dingen te verzinnen voor zijn eigen kapitaal. Dus over de rug van een ander.
Wat ik ook niet snap is dat een bewoner gewoon geen aangifte doet.
Ondanks dat er ongetwijfeld een contract getekend is, worden er gewoon strafbare feiten gepleegd.
Maar het zijn een stelletje gekken daar in huis. Hoe stom kan je zijn.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:51

de dag dat jhon de mol zn hele spul aan RTL heeft verkocht,werd er gelijk gevraagd,of dit progamma dan van de buis zou gaan.
helaas.....
de big boss van RTl heeft de Mol belooft het op de buis te houden,dit seizoen,omdat de Mol bezig is dit progamma ook in het buitenland te verkopen.
als het hier in Ned. van de buis zou worden gehaald,koopt geen t.v zender zo'n format.
we zullen dus helaas nog een poosje van die vreselijke lui horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:19

Dat is eigenlijk een beetje chantage, het balletje naar de juiste toespelen. JdM heeft euries zat, gaat er niet failliet op als het programma van de buis wordt gehaald, zodat hij het nog snel aan het buitenland kan verkopen. Ben benieuwd hoe de regering hier op gaat reageren, maar ik denk dat het weer een leeg ballonetje zal zijn wat is op gelaten. Pling

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:22

Ik zou geen reden zien als ik het bedrijf was om dit te stoppen, kijkers zat = eerder reden om door te gaan

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:24

vreselijk ik heb gelukkig een hekel aan de gouden kooi dus mij zie je daar niet naar kijken.

Wat mensen allemaal doen voor een beetje geld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:30

katiavl schreef:
Ik zou geen reden zien als ik het bedrijf was om dit te stoppen, kijkers zat = eerder reden om door te gaan

Ja, maar het gaat er niet om wat het bedrijf vindt, wat de overheid vindt wat als programma de huiskamer binnen mag rollen. Pesten is kennelijk volksvermaak, maakt mensen populair en dat is nu juist wat ze proberen aan de kaak te stellen al jaren lang in het onderwijs en werkvloer. Dat pesten sociaal niet geaccepteerd wordt. Nu kan je er kennelijk een miljoen mee winnen.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:48

Ik kijk het wel altijd maar had het nu al een tijdje niet gezien,Had dat van dat filmpje ook nog niet gezien.
Maar dat is idd echt niet normaal... :S

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:55

ik kijk het ook soms maar vind het ook behoorlijk ver gaan

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:08

getverdemme Misselijk
en die natasia of heet ze die haar kinders lekker in de steek liet helpt zo'n beetje het meeste mee om haar uit te kleden, heb altijd al een hekel aan haar gehad
bah stom progamma!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:11

Het is echt een idioot programma.
Aan het begin leek het nog redelijk normaal, als een versie op bigbrother.
Maar het loopt echt totaal uit de hand!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:18

Ik volgde eerst de gouden kooi wel maar sinds ik op vakantie ben geweest heb ik er geen zin meer in Tong uitsteken
Dit gaat echt te ver.. Die Natasia.. Stomme stoeph*er! Echt.. Bahh.. Dat ze maar lekker voor altijd bij die kinderen van haar weg wordt gehouden.. Die verdienen een GOEDE moeder!!