Cayenne schreef:naadje24 schreef:ja oke maar waarom heeft de hond het kind gebeten? wat is het voorverhaal?
Eigenlijk doet het er niet eens toe wat het voorverhaal is, de hond had met zijn tandjes van het kind af moeten blijven

Wanneer mijn hond op straat los zou lopen en een kind bijt, dan mogen ze hem van mij ook afschieten, ongeacht wat het hele voorverhaal is

Voor hetzelfde geld was dat kind hartstikke dood geweest!
als mijn honden zonder reden zouden bijten dan worden ze ook ingeslapen...
maar hier heb je ook een stel van die s.h.i.t. koters die stenen gooien naar honden...die vragen er om in mijn ogen..ik laat mijn honden ook niet los bij hun in de buurt...zelf zou ik ze wel een timmer willen verkopen maar dat mag helaas niet,dan zit ik fout....maar schreeuwen doe ik des te meer ..
Cayenne schreef:Zo zie je maar weer, dat de getuigenis die LimaGentle heeft geplaatst kant nog wal slaat

ow ja? en dat verhaal van robyn kan ik dus maar wel klakkeloos aannemen? kom op zeg! ik kan ook zoveel zeggen!En nou zeg ik niet dat robyn liegt...maar de buurvrouw ook niet dan toch? want als je robyn het voordeel van de twijfel geeft moet je dat ook doen met het andere verhaal...anders is het in mijn ogen toch weer een vorm van discriminatie a la vriendjespolitiek. Er is nog steeds geen bewijs hier zwart op wit hoe het gegaan is dus blijft het in mijn ogen een speculatie!
Robyn schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat agenten tegenwoordig zo afgeschilderd wordt als een stelletje debielen die op alles willen schieten wat maar beweegt.
Mijn man heeft ook een wapen en hoopt echt net als 99% van de agenten dat hij hem nooit hoeft te gebruiken.
jaaaahhh.. en daarom trekken ze m de laatste tijd zo vaak
net als met daad schaap doodschieten,heldhaftig hoor!!
ja en sommige agenten zijn in mijn ogen wel degelijk debielen...
faye schreef:Ach Robyn, degenen die zo denken zijn meestal zelf geen lieverdjes en willen zich gewoon afzetten
jij durft!, ben je zelf zo een lieverdje dan? beetje ondoordachte uitspraak als je kant noch wal weet.
LimaGentle schreef:je zal van mij geen strafblad tegen komen hoor.. die mag ik niet eens hebben met mijn beveiligersdiploma..
idem
en door mijn beveiliging kom ik vaak genoeg in aanraking met agenten,en nee bij de beveiliging zijn ze ook niet altijd allemaal even tof...denk dat je ze er overal wel tussen hebt zitten.zo dus ook agenten.
LimaGentle schreef:ik denk dat je een goed argument in jouw straatje bedoeld?
dit is een dicussie waar we nooit uit zullen komen.. iedereen blijft bij zijn/haar mening..
amen!!