Agenten schieten 2 honden dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Agenten schieten 2 honden dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:00

LimaGentle schreef:
Citaat:
Ach Robyn, degenen die zo denken zijn meestal zelf geen lieverdjes en willen zich gewoon afzetten. Als de politie zo schietgraag was in Nederland zou je er elke week wel over lezen. Maar dat is geukkig hier absoluut niet het geval.

je zal van mij geen strafblad tegen komen hoor.. die mag ik niet eens hebben met mijn beveiligersdiploma..

Daar hoef je geen strafblad voor te hebben hoor, denk ook dat faye wilt zeggen het is wat je zelf wilt geloven.
Zo niet correcteer me maar Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:07

faye schreef:
Misschien omdat een collega een professional is en jouw ooggetuige een bevooroordellede liefhebber van bepaalde hondenrassen? Ik roep ook maar wat hoor! Haha!

Dat is inderdaad wat ik bedoel Knipoog No offense hoor Limagentle, maar ik zie je steeds voorbij komen en dit soort topics, maar erg objectief ben je natuurlijk niet, en goede onderbouwde argumenten heb ik ook nog niet gezien, dus dan lijkt mij dat het verhaal van een prof. college heel wat betrouwbaarder is dan iemand die denkt dat ze gezien heeft wat ze heeft gezien Ja

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:08

Cayenne schreef:
faye schreef:
Misschien omdat een collega een professional is en jouw ooggetuige een bevooroordellede liefhebber van bepaalde hondenrassen? Ik roep ook maar wat hoor! Haha!

Dat is inderdaad wat ik bedoel Knipoog No offense hoor Limagentle, maar ik zie je steeds voorbij komen en dit soort topics, maar erg objectief ben je natuurlijk niet, en goede onderbouwde argumenten heb ik ook nog niet gezien, dus dan lijkt mij dat het verhaal van een prof. college heel wat betrouwbaarder is dan iemand die denkt dat ze gezien heeft wat ze heeft gezien Ja

ik denk dat je een goed argument in jouw straatje bedoeld?
dit is een dicussie waar we nooit uit zullen komen.. iedereen blijft bij zijn/haar mening..

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:10

Als de beginpost klopt: liever dat de hond wordt geschoten dan dat het kind of omstanders (ernstig) worden gebeten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:13

Cayenne schreef:
naadje24 schreef:
ja oke maar waarom heeft de hond het kind gebeten? wat is het voorverhaal?

Eigenlijk doet het er niet eens toe wat het voorverhaal is, de hond had met zijn tandjes van het kind af moeten blijven Lachen Wanneer mijn hond op straat los zou lopen en een kind bijt, dan mogen ze hem van mij ook afschieten, ongeacht wat het hele voorverhaal is Lachen Voor hetzelfde geld was dat kind hartstikke dood geweest!

als mijn honden zonder reden zouden bijten dan worden ze ook ingeslapen...
maar hier heb je ook een stel van die s.h.i.t. koters die stenen gooien naar honden...die vragen er om in mijn ogen..ik laat mijn honden ook niet los bij hun in de buurt...zelf zou ik ze wel een timmer willen verkopen maar dat mag helaas niet,dan zit ik fout....maar schreeuwen doe ik des te meer ..

Cayenne schreef:
Zo zie je maar weer, dat de getuigenis die LimaGentle heeft geplaatst kant nog wal slaat

ow ja? en dat verhaal van robyn kan ik dus maar wel klakkeloos aannemen? kom op zeg! ik kan ook zoveel zeggen!En nou zeg ik niet dat robyn liegt...maar de buurvrouw ook niet dan toch? want als je robyn het voordeel van de twijfel geeft moet je dat ook doen met het andere verhaal...anders is het in mijn ogen toch weer een vorm van discriminatie a la vriendjespolitiek. Er is nog steeds geen bewijs hier zwart op wit hoe het gegaan is dus blijft het in mijn ogen een speculatie!

Robyn schreef:
Ik vind het altijd zo jammer dat agenten tegenwoordig zo afgeschilderd wordt als een stelletje debielen die op alles willen schieten wat maar beweegt.
Mijn man heeft ook een wapen en hoopt echt net als 99% van de agenten dat hij hem nooit hoeft te gebruiken.

jaaaahhh.. en daarom trekken ze m de laatste tijd zo vaak Sigaar
net als met daad schaap doodschieten,heldhaftig hoor!!
ja en sommige agenten zijn in mijn ogen wel degelijk debielen...

faye schreef:
Ach Robyn, degenen die zo denken zijn meestal zelf geen lieverdjes en willen zich gewoon afzetten

jij durft!, ben je zelf zo een lieverdje dan? beetje ondoordachte uitspraak als je kant noch wal weet.

LimaGentle schreef:
je zal van mij geen strafblad tegen komen hoor.. die mag ik niet eens hebben met mijn beveiligersdiploma..

idem Haha! en door mijn beveiliging kom ik vaak genoeg in aanraking met agenten,en nee bij de beveiliging zijn ze ook niet altijd allemaal even tof...denk dat je ze er overal wel tussen hebt zitten.zo dus ook agenten.

LimaGentle schreef:
dit is een dicussie waar we nooit uit zullen komen.. iedereen blijft bij zijn/haar mening..

amen!!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:15

LimaGentle schreef:

Integendeel zelfs, het valt mij gewoon op dat je in ieder topic opduikt, en dan toevallig het verhaal van een getuigen hebt gehoord. Dan kun je toch niet objectief zijn, wanneer je het steeds voor de hond opneemt ongeacht of het verhaal klopt of niet? Mocht de hond onschuldig zijn, dan vind ik het inderdaad een grove fout, maar de hond zat verkeerd, dus dan is het goed dat hij is afgeschoten, en dat zouden ze wat mij betreft zo weer mogen doen wanneer er eentje is die om wat voor reden een kind durft te bijten.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:16

Cayenne schreef:
LimaGentle schreef:

Integendeel zelfs, het valt mij gewoon op dat je in ieder topic opduikt, en dan toevallig het verhaal van een getuigen hebt gehoord. Dan kun je toch niet objectief zijn, wanneer je het steeds voor de hond opneemt ongeacht of het verhaal klopt of niet? Mocht de hond onschuldig zijn, dan vind ik het inderdaad een grove fout, maar de hond zat verkeerd, dus dan is het goed dat hij is afgeschoten, en dat zouden ze wat mij betreft zo weer mogen doen wanneer er eentje is die om wat voor reden een kind durft te bijten.

jij bent zelf ook niet objectief.. jij geeft hier zelf al aan dat de hond fout zit.. van waaruit basseer jij dat?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:17

Denk je nu echt dat agenten zomaar voor de lol schieten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:19

Cayenne schreef:
LimaGentle schreef:

het zijn altijd dezelfde mensen die terug komen in dit soort topics...ook de tegenhangers en niet alleen de voorstanders!

zo kan ik ook nog wel even fiks wat gebruikersnamen hier neerzetten...

het zou fijn zijn als mensen eens ophielden met dat vingertje wijzen naar iemand!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:20

LimaGentle schreef:
jij bent zelf ook niet objectief.. jij geeft hier zelf al aan dat de hond fout zit.. van waaruit basseer jij dat?

Collega's die dit verklaren? Het is nog op het nieuws geweest waar ook de politie verklaarde dat de hond beet, en ongeacht wat er gebeurd is, de hond zit fout door te bijten.

Je gaat mij toch niet vertellen dat de hond niet fout zat door dat kind te bijten..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:21

Cayenne schreef:
LimaGentle schreef:

Collega's die dit verklaren? Het is nog op het nieuws geweest waar ook de politie verklaarde dat de hond beet, en ongeacht wat er gebeurd is, de hond zit fout door te bijten.

Je gaat mij toch niet vertellen dat de hond niet fout zat door dat kind te bijten..

en waar maak jij dat uit op dat de hond daadwerkelijk gebeten heeft? uit dat filmpje maak ik op dat de hond, puppy in dit geval, bijtgaatjes in kleding heeft gemaakt.. en dat kan ook van spelen komen..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:22

katiavl schreef:

nee niet voor lol maar of ze nou altijd nadenken voordat ze handelen? nee absoluut niet

het voorbeeld wat ik al noemde...dat hele enge schaap Nagelbijten / Gniffelen
of de agent die hier voor mijn deur een uitspraak deed tegen mij Ja tja ook niet over nagedacht....komt hem duur te staan aangezien hij die uitspraak nooit had mogen doen en dus nu een klacht en een sanctie aan zijn broek heeft hangen

agenten zijn ook mensen en maken fouten...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:23

Ja maar daar kan jij niet van afleiden dat die agenten ook zo waren Lachen

Anoniem

Ik ben helemaal geen tegenhanger. ik ben ook geen lieverdje, maar ik heb wel normen en waarden en respect voor bepaalde beroepsgroepen.

Ik heb zelf een kruising staff, een schat van een hond. Maar als een hond dergelijk gedrag vertoont rouw ik er niet om dat deze afgemaakt wordt. En ik snap werkelijk niet dat je kost wat kost een ras wilt verdedigen. Een hond heeft zich gewoon te gedragen, en helaas zitten dit soort honden vaak bij foute eigenaren of eigenaren die deze dieren niet aankunnen. Daar hoeven we met zijn allen toch niet moeilijk om te doen?

Limanade

naadje24 schreef:
katiavl schreef:

nee niet voor lol maar of ze nou altijd nadenken voordat ze handelen? nee absoluut niet

of de agent die hier voor mijn deur een uitspraak deed tegen mij Ja tja ook niet over nagedacht....komt hem duur te staan aangezien hij die uitspraak nooit had mogen doen en dus nu een klacht en een sanctie aan zijn broek heeft hangen

nou inderdaad.. we liepen een keer met de bordeaux dog van mijn schoonzusje door het dorp hier.. zegt een agent doodleuk dat we de hond moeten muilkorven.. Cool

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:24

Cayenne schreef:
LimaGentle schreef:

ja en jij gelooft dat klakkeloos....ja als ik iemand beuk...en daarna komt de pers..dan zeg ik zelfverdediging....om maar een dwarsstraat (oftewel voorbeeld) te noemen...

jullie zijn er beide niet bijgeweest dus hebben allebei geen gegrond verhaal...

het zijnen en blijven speculaties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:24

LimaGentle schreef:
Cayenne schreef:

en waar maak jij dat uit op dat de hond daadwerkelijk gebeten heeft? uit dat filmpje maak ik op dat de hond, puppy in dit geval, bijtgaatjes in kleding heeft gemaakt.. en dat kan ook van spelen komen..

En waar was dan de eigenaar? Wie laat dergelijke honden los lopen in de buurt van kinderen? Het is en blijft de schuld van wederom een onverantwoordelijke eigenaar.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:25

katiavl schreef:
Ja maar daar kan jij niet van afleiden dat die agenten ook zo waren Lachen

maar jij ook niet het tegendeel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:25

naadje24 schreef:
katiavl schreef:

Dat schaap is idd een raar verhaal. Maar wat je andere voorbeeld te maken heeft met schieten begrijp ik eerlijk gezegd niet.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:26

Citaat:
en waar maak jij dat uit op dat de hond daadwerkelijk gebeten heeft? uit dat filmpje maak ik op dat de hond, puppy in dit geval, bijtgaatjes in kleding heeft gemaakt.. en dat kan ook van spelen komen..[
En waar was dan de eigenaar? Wie laat dergelijke honden los lopen in de buurt van kinderen? Het is en blijft de schuld van wederom een onverantwoordelijke eigenaar.

en wie zegt dat de eigenaar de hond bewust opstraat heeft laten lopen? misschien was hij wel ontsnapt??

zo kan je wel meer dingen gaan lopen speculeren.. maar zoals naadje ook al zegt.. je bent er niet bij geweest dus je kan het niet zeker weten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:26

faye schreef:
Ik ben helemaal geen tegenhanger. ik ben ook geen lieverdje, maar ik heb wel normen en waarden en respect voor bepaalde beroepsgroepen.

Ik heb zelf een kruising staff, een schat van een hond. Maar als een hond dergelijk gedrag vertoont rouw ik er niet om dat deze afgemaakt wordt. En ik snap werkelijk niet dat je kost wat kost een ras wilt verdedigen. Een hond heeft zich gewoon te gedragen, en helaas zitten dit soort honden vaak bij foute eigenaren of eigenaren die deze dieren niet aankunnen. Daar hoeven we met zijn allen toch niet moeilijk om te doen?

maar jouw hond is lief neem ik aan? nu op dit moment he? oke maar wel een kruising staff! dus hoop voor jou dat er niet een schele agent op je pad terecht komt en je schatje in beslag neemt

enne dan ook geen zielig verhaal...aangezien je het zelf er helemaal mee eens bent

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:26

LimaGentle schreef:

Het kind is behandeld voor bijtwonden. Ze lieten het kind op tv zien met een verband om zijn been, en er was een verklaring van de politie, tenzij de politie natuurlijk dat kind in zijn been heeft gebeten, neem ik aan dat de hond de dader was Sigaar

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:27

faye schreef:
Dat schaap is idd een raar verhaal. Maar wat je andere voorbeeld te maken heeft met schieten begrijp ik eerlijk gezegd niet.

dat staat er toch onder Verward
dat agenten ook fouten maken!! schietend of niet..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:28

Cayenne schreef:
LimaGentle schreef:

Het kind is behandeld voor bijtwonden. Ze lieten het kind op tv zien met een verband om zijn been, en er was een verklaring van de politie, tenzij de politie natuurlijk dat kind in zijn been heeft gebeten, neem ik aan dat de hond de dader was Sigaar

de politiewoordvoerder op tv zei duidelijk een ander verhaal
die vertelde dat de hond bijtgaatjes in de kleding heeft veroorzaakt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:28

Dan is het kind zeker voor de lol behandeld in het ziekenhuis? Verward