Arme Paris

NIET DUS!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soet schreef:ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status
Liesje89 schreef:Soet schreef:ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status
Net goed
casperrr schreef:sorry maar ik vind dat sommige mensen hier echt absurd reageren gewoon. Je kent haar nog niet eens is persoonlijk. Alle meningen worden gewoon gebaseerd op wat je in de media ziet, wel eens aan gedacht dat sommige dingen ook gewoon verzonnen zijn?
Paris Hilton heeft dit leven altijd al gehad ze is niet anders gewend. Ze wordt gewoon áltijd gefilmd en gefotografeerd, ook al zou ze het niet wilen
Als je iemand bent die al heel zijn leven alles kan maken en doen wat je zelf maar wilt ben je daar gewoon aan gewend en weet je gewoon niet beter.
En ja dan ga je steeds verder, ik praat niet alles goed van haar
Maar ik vind het echt absurd hier. Het lijkt wel alsof jullie haar willen zien springen van vreugde dat ze naar de gevangenis moet. Ik denk dat jullie ook niet al te bepaald vrolijk zouden reageren als je naar de gevangenis moet, of wel soms? Of ben je zelf dan ineens niet meer overdreven?
Calanddra schreef:We kennen haar idd niet, niet dat ik dat zou willen ook
Dus we moeten idd uitgaan van de dingen uit de media en de dingen die ze zegt en doet. Na de ene domme actie volgt weer de andere... vind je het gek dat mensen zo een negatief beeld van je krijgen![]()
Echt niet dat de media álles heeft verzonnen....
Danielle_ schreef:Ik heb genoeg opvoeding gekregen, dat vind ik eerlijk gezegd echt nergens op slaan.
maar dat mens kan ik idd niet echt uitstaan. de hele uitstraling van haar niet. Dat kan toch gewoon? Ik laat me echt niet beinvloeden van de media. Ik weet ook wel dat ze alles teveel (vaak) opblazen..