Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fiandor

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:56

ze is ook zo zielig Vriendjes zijn?
Arme Paris Ach gut

NIET DUS! Duivel Duivel

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:59

Goh, wat moet ik hier om treuren zeg.
Arme Paris.. Clown

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 12:16

Soet schreef:
ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status

Net goed Nagelbijten / Gniffelen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 12:29

denk dat dat in de inrichting waar zij heen gaat niet echt het geval is...

Ze zit daar samen met agenten en andere beroemdheden.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 12:59

Liesje89 schreef:
Soet schreef:
ik kan me voorstellen dat al de crimineelen die daar zitten, geen rekening zullen houden met haar status

Net goed Nagelbijten / Gniffelen

Inderdaad Vork Whoosh! als iedereen die naar de gevangenis zo als haar doet...j.ezus..wat een overdreven gedoe zeg..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:00

wat moet je dan doen, blij zijn dat je erheen moet? Rolleyes

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:02

Nee, maar NIET zo overdreven doen alls dat mens!! duhh..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:03

waarom is het nou weer overdreven? Verward jemig zeg dat mens doet weer is wat, dat wordt opgepikt door ik weet wel niet hoe veel media lui die het ook nog is lekker gaan aandikken en dan wordt ze weer als overdreven bestempeld....

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:04

Heeft ze ooit gegeten dan?

Volhouden Paris volhouden!
Laatst bijgewerkt door Vvincent op 06-06-07 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:05

sjah als je niets verkeerd doet kun je ook niet in de gevangenis geraken, denk dat iedereen dat als elimentaire opvoeding heeft gekregen dat als je iets fout doet gestraft moet worden,

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:06

jeetje wat zijn jullie zielig zeg

Djiez. Niemand heeft der graag maar iedereen geeft haar aandacht. Beetje tegenstrijdig nee? Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:07

is haar eigen schuld. Ze komt echt niet in een normale gevangenis hoor.. echt voor rijke beroemde lui.. dus of ze moet niet zeuren..
Ik vind haar echt een dom mens Vork *maar dat is mijn mening*

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:10

sorry maar ik vind dat sommige mensen hier echt absurd reageren gewoon. Je kent haar nog niet eens is persoonlijk. Alle meningen worden gewoon gebaseerd op wat je in de media ziet, wel eens aan gedacht dat sommige dingen ook gewoon verzonnen zijn?
Paris Hilton heeft dit leven altijd al gehad ze is niet anders gewend. Ze wordt gewoon áltijd gefilmd en gefotografeerd, ook al zou ze het niet wilen Knipoog
Als je iemand bent die al heel zijn leven alles kan maken en doen wat je zelf maar wilt ben je daar gewoon aan gewend en weet je gewoon niet beter.
En ja dan ga je steeds verder, ik praat niet alles goed van haar Knipoog
Maar ik vind het echt absurd hier. Het lijkt wel alsof jullie haar willen zien springen van vreugde dat ze naar de gevangenis moet. Ik denk dat jullie ook niet al te bepaald vrolijk zouden reageren als je naar de gevangenis moet, of wel soms? Of ben je zelf dan ineens niet meer overdreven?

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:11

casperrr schreef:
sorry maar ik vind dat sommige mensen hier echt absurd reageren gewoon. Je kent haar nog niet eens is persoonlijk. Alle meningen worden gewoon gebaseerd op wat je in de media ziet, wel eens aan gedacht dat sommige dingen ook gewoon verzonnen zijn?
Paris Hilton heeft dit leven altijd al gehad ze is niet anders gewend. Ze wordt gewoon áltijd gefilmd en gefotografeerd, ook al zou ze het niet wilen Knipoog
Als je iemand bent die al heel zijn leven alles kan maken en doen wat je zelf maar wilt ben je daar gewoon aan gewend en weet je gewoon niet beter.
En ja dan ga je steeds verder, ik praat niet alles goed van haar Knipoog
Maar ik vind het echt absurd hier. Het lijkt wel alsof jullie haar willen zien springen van vreugde dat ze naar de gevangenis moet. Ik denk dat jullie ook niet al te bepaald vrolijk zouden reageren als je naar de gevangenis moet, of wel soms? Of ben je zelf dan ineens niet meer overdreven?

Naief,

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:12

Naief? Verward explain...

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:19

Als ik haar bespring zakt ze door dus dat doen we maar niet Clown

nee even serieus; Ik maak me echt niet druk om haar.. maar ik vind ook dat ze niet moet zeuren. Als je iets fout doet moet je ook de consuquenties dragen.
Of je beroemd bent of niet. Ik vind haar idd op tv dom overkomen.
Maar sowieso als je altijd op tv bent gekomen hoor je er juist gewend aan te zijn lijkt me. Niet dat je steeds dommer dan gaat gedragen. Maar oke, iedereen zijn eigen mening.

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:22

Ik vind het net goed, dat mens denkt dat ze alles kan maken en doen! Hebben jullie dat stukje van de MTV Awards???? Hihi was wel grappig, maar opzich kan dat ook weer niet..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:22

We kennen haar idd niet, niet dat ik dat zou willen ook Nagelbijten / Gniffelen

Dus we moeten idd uitgaan van de dingen uit de media en de dingen die ze zegt en doet. Na de ene domme actie volgt weer de andere... vind je het gek dat mensen zo een negatief beeld van je krijgen Verward

Echt niet dat de media álles heeft verzonnen.... Rolleyes

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:25

Calanddra schreef:
We kennen haar idd niet, niet dat ik dat zou willen ook Nagelbijten / Gniffelen

Dus we moeten idd uitgaan van de dingen uit de media en de dingen die ze zegt en doet. Na de ene domme actie volgt weer de andere... vind je het gek dat mensen zo een negatief beeld van je krijgen Verward

Echt niet dat de media álles heeft verzonnen.... Rolleyes

zeg ik dan dat de media alles heeft verzonnen? NEE dat heb ik nóóit gezegd!!!
Wat denk je dat de media leuker vind om te plaatsen, (en lees het goed ik ga nu een voorbeeld noemen) Een paris hilton die zwaar bezopen de meest onzinnige dingen uitkraamt en gaat vechten met een aantal celebrities, of een paris hilton die een klein meisje helpt waarvan haar teddy beer in het water is gevallen?
Het trekt veel meer mensen als je foto's hebt dat zij met iemand dronken aan het vechten is Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:29

het is in het algmeeen onzin dat jullie haar zo afschilderen. Zelf ook niet al te veel opvoeding gekregen dus? Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:32

Ik heb genoeg opvoeding gekregen, dat vind ik eerlijk gezegd echt nergens op slaan.
maar dat mens kan ik idd niet echt uitstaan. de hele uitstraling van haar niet. Dat kan toch gewoon? Ik laat me echt niet beinvloeden van de media. Ik weet ook wel dat ze alles teveel (vaak) opblazen..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:32

Aanstellerige h.oer vind ik haar. Scheve mond

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:33

Ik moet wel even lachen om je voorbeeld ROFL sorry...
En blijkbaar gedraagd zij zich onderhand elke dag/avond zo anders hadden ze niet zoveel materiaal Knipoog

@pharagirlke: pardon? Scheve mond aangezien wij haar niet persoonlijk kennen moeten we afgaan van wat we van haar horen, gaat anders moeilijk he Knipoog

Als ik over iedereen die ik niet persoonlijk ken geen mening mag hebben, dan wordt t wel erg saai Scheve mond en betekent dat dus dat ik nooit over onbekende personen mag praten want ik ken ze niet... Dan heeft zowat heel NL niet al te veel opvoeding gekregen Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:33

Danielle_ schreef:
Ik heb genoeg opvoeding gekregen, dat vind ik eerlijk gezegd echt nergens op slaan.
maar dat mens kan ik idd niet echt uitstaan. de hele uitstraling van haar niet. Dat kan toch gewoon? Ik laat me echt niet beinvloeden van de media. Ik weet ook wel dat ze alles teveel (vaak) opblazen..

leg me dan maar eens uit waarom je je zodanig aangesproken voelt dat je er op reageert Haha! Knipoog

Calanddra; maar zelf wel zeiken als er een klein roddeltje verteld word vermoed ik? Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:36

Omdat ik even wilde vertellen dat ik echt wel opvoeding heb gehad. dat mag toch wel?
Je zegt JULLIE en ik reageer dus even dat ik een goede opvoeding heb gehad. Dan kan je er weer een discussie over maken dat je dat ook niet kan zeggen met een fatsoenlijke opvoeding en zo is het kringetje rond Vork