Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:tja wie discrimineerd wie nou?
niet dat ik wat tegen de allochtonen heb want ik werk met echt heel veel buitenlandse mensen..
alleen trekken hun wel elke keer het woord discrimatie erbij als je ze op persoonlijk vlak raakt ondanks dat het niks met diegene zijn huidskleur te maken heeft
maar hun mogen wel discrimineren op basis van sexuele voorkeur...erg misselijk
Liezel1 schreef:arrhggg, hier kan ik me zo pissig over maken he!!!
en dan zeggen andere mensen dat ik rascistisch over kan komen.. het zal mij een zorg zijn!!
Ik had ze er hoogstpersoonlijk achteraan gesodemieterd!!
Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!
grrrrr.... stel je eens voor hoe het gegaan was als nederlanders dit bij een marokkaan hadden gedaan! Dan waren ze er niet levend vanaf gekomen!
Riswa schreef:Mijn enige commentaar is.. Gaat weer lekker met die marokkanen..
haffilover schreef:Blijf van onze homo's af!!! Belachelijk! Vriendin van een vriendin stond laatst ergens kwamen er ook een aantal turken aan en die begonnen sigaretten op haar uit te drukken! Ze zit op haar armen onder met brandblaren!
runningkawa schreef:Ken jij haar vriendin dan?
Whiz schreef:runningkawa schreef:Ken jij haar vriendin dan?
vriendin van vriendin.... van van van..
En waarom zouden ze zomaar uit het niets sigaretten op iemand gaan uitdrukken.. Dit wordt haar een beetje een fobisch topic hier!!
naadje24 schreef:zou best kunnen hoor! hoeft geen broodje aap te zijn!
ik heb ook gezien dat 3 marokkaanse jongeren een oude opa uit het niets gingen slaan en schoppen,mijn vader ging zich er destijds mee bemoeien (ik was nog wat jonger) en toen zou 1 van die jongens een mes gaan trekken...mijn vader heeft hem een paar rotschoppen verkocht en die andere 2 sloegen op de vlucht...
de oude man was helemaal verbouwereerd want ze deden het dus uit het niks...de oude man was mijn vader iig heel erg dankbaar
runningkawa schreef:waarom zou je voor niets iemand in het water gooien en bekogelen?
Heb jij dan geen kennissen die je ziet op de verjaardag van je vriendin?
Ik wel en dat zijn dan vrienden van mijn vrienden
runningkawa schreef:dat van de kopstoot heb ik gemist
Wat er ook gebeurd is, je hoort niet iemand lange tijd, 3 tegen 1, in het water te laten en te bekogelen.
Daarvoor kan hij nooit iets gedaan hebben dat dat gerechtvaardigd is
runningkawa schreef:idd...
omdat het marokkanen zijn moeten ze verdedigd worden
Als het nederlanders waren geweest werd er zonder pardon geroepen dat ze er maar hetzelfde mee meosten doen oid...
missyissy schreef:hun zijn te gast in ons land en dan gaan ze zich zo gedragen!
vinden ze het gek dat alle nederlanders dan racities worden! als je je niet kan gedragen in nederland dan ga lekker trug naar marokko!