Je zou er haast iets van denken, maar dat spreek ik maar niet uit...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:ik heb net gelezen dat ze nu in marokko gaan zoeken...
er was namelijk door een Noorse vrouw bij een tankstation bij Marrakech een man gezien met een "treurig uitziend" meisje die er veel op Madeline leek...
Citaat:Spoor vermiste madeleine leidt naar Marokko
Londen - Madeleine, het 4 jarige Britse meisje dat sinds 3 mei in Portugal wordt vermist en vermoedelijk is ontvoerd, zou met een 35-tot 40-jarige man in Marokko zijn gesignaleerd.
De politie heeft het onderzoek nu uitgebreid naar Noord-Afrika.
Een vrouw van Noorse afkomst vertelde kranten in Engeland dat ze een "verdrietig ogend" meisje had gezien met een man bij een benznepomp net buiten Marrakech.
Rechercheurs onderzoeken beelden van beveiligingscamera's om te zien of het meisje werkelijk Madeleine is. Ze verdween uit een een appartement in Praia de Luzin de Algarve waar ze met haar douders, broertje en zusje vakantie vierde.
Vermoed wordt dat het meisje is weggehaald toen het lag te slapen.
Liezel1 schreef:Brabants Dagblad 21 mei 2007, pag 7Citaat:Spoor vermiste madeleine leidt naar Marokko
Londen - Madeleine, het 4 jarige Britse meisje dat sinds 3 mei in Portugal wordt vermist en vermoedelijk is ontvoerd, zou met een 35-tot 40-jarige man in Marokko zijn gesignaleerd.
De politie heeft het onderzoek nu uitgebreid naar Noord-Afrika.
Een vrouw van Noorse afkomst vertelde kranten in Engeland dat ze een "verdrietig ogend" meisje had gezien met een man bij een benznepomp net buiten Marrakech.
Rechercheurs onderzoeken beelden van beveiligingscamera's om te zien of het meisje werkelijk Madeleine is. Ze verdween uit een een appartement in Praia de Luzin de Algarve waar ze met haar douders, broertje en zusje vakantie vierde.
Vermoed wordt dat het meisje is weggehaald toen het lag te slapen.
even overgetypt uit het BD
Vanessa24 schreef:Ik snap heel goed dat de ouders hun eigen zoektocht willen opzetten en daarom in ieder land willen zoeken, ik vraag me alleen af of het wel zo goed is voor de tweeling.
C_hristel schreef:jesse_rulez: dat is allemaal wel verdacht ja. Mr het nadeel van de media, dat de dader dat ook leest en waarschijnlijk weer op de vlucht slaat. Alles kan denk k ben in stilte gaan zodat die dader misschien het gevoel krijg dat hij veilig is en dat hij misschien langer op 1 plek blijft.
Liezel1 schreef:weet niet goed wat ik hiervan moet denken, maar eerlijk gezegd vind ik die ouders (van wat ik zo heb gezien en gelezen) zéér onverschillig en ik vertrouw ze voor geen meter.. (ook al mag ik dat misschien niet zeggen)
Lusitana schreef:Nou ja, de kans dat er nóg een kind gepikt wordt is natuurlijk niet zo groot
Diablo schreef:Lusitana schreef:Nou ja, de kans dat er nóg een kind gepikt wordt is natuurlijk niet zo groot
De kans dat er überhaupt een kind gepikt wordt, is niet zo groot. Maar je ziet het, het kan zomaar gebeuren. Ik liet ze geen moment meer alleen.