Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Alexx schreef:@Falona; heb je The inconvinent Truth gezien? Van Al Gore? Daar zie je dat de aarde nog nóóit zo massaal aan het opwarmen is als nu, het is inderdaad wel in een cyclus, maar de aarde is nu meer dan het dubbele aan het opwarmen als de keer dat het het warmst was!
Heb jij deze docu gezien?
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2478442170
Ook wel leuk op zich, heb je twee kanten van 't verhaal.
suus_ schreef:Laten we eerst maar afwachten wat er op 21-12-2012 gebeurd
Alexx schreef:suus_ schreef:Laten we eerst maar afwachten wat er op 21-12-2012 gebeurd
ja maar dit zijn bijgelovige dingen ivm getallen! Dat is heel wat anders dan de feiten onder ogen zien dat wij onze planeet aan het vernaaien zijn
zoetiej schreef:Stel je voor, iedereen zo vegatarier worden, of in iedergeval heel veel mensen. Zouden er geen dieren meer naar de slacht gebracht hoeven te worden en zouder er een stuk minder vrachtwagens rijden, dus ook minder uitlaatgassen.
Zo moeilijk is de wereld stukje voor stukje verbeteren toch niet
zoetiej schreef:Wat zou er dan precies in 2012 gebeuren?
milou123 schreef:Ik heb een idee dat er een soort circel rondgaat, er was eerst toch ook ijstijd en erna niet meer?! Toen waren er ook geen auto's etc. Nederland was eerst water, kan goed zijn dat het over 100en jaren weer water is, dat het een kringloop is. En hoevaak is de wereld al vergaan?Eigenlijk kan ik me er niet echt heel druk ommaken..