Van varkensvlees word je homo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

Re: Van varkensvlees word je homo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:34

dat jij discrimineert moet jij weten.. daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Slapen
alleen laten we on-topic blijven

FZ_Lin schreef:
Varkensvlees onrein omdat het in modder leeft? Scheve mond

dacht dat alleen de buitenkant van een varken onder het modder zit Clown

misschien had je wat verder terug moeten lezen.

varkensvlees word niet gegeten omdat Allah (God) het varken heeft geschapen om troep op te ruimen en niet om gegeten te worden. naast het varken zijn er idd nog andere dieren die niet gegeten mogen worden.
en omdat het varken troep opruimt word hij gezien als een virusdragend dier.
daarnaast is varkensvlees ook slecht voor de gezondheid.

omdat...

Whiz schreef:
Je wordt dik van varkensvlees
Je krijgt een slechte huid van varkensvlees

Varkensvlees veroorzaakt een hoog cholesterol gehalte en daarvan kun je .. krijgen.

1. Vernauwing van de sl*gaders en de invloed daarvan op het hart.
2. Verergering van suikerziekte.
3. Hoge bloeddruk..
4. Cholecystolithiasis. (zie onder voor uitleg).*
5. Gewrichtsontsteking (artritis)
6. Ademhalingsmoeilijkheden.
7. Moeilijke opereerbaarheid.
8. Verhoogde kans op slokdarmkanker, borstkanker, prostaatkanker, baarmoederhalskanker en leverkanker.

Daarbij komt dat zij denken dat varkensvlees in de modder leven(is niet zo volgens mij). En dat varkens uitwerpselen eten. (dat is wel weer zo)

een paar bronnen uit de edele Koran

"Verboden voor u zijn: het kadaver, bloed, varkensvlees en al datgene waarover een andere naam dan die van Allah is aangeroepen; dat wat gedood is door wurging, het doodgeslagene, het doodgevallene, het doodgestokene, dat wat is aangevreten door wilde dieren"

"Zeg: In datgene wat mij geopenbaard is, vind ik geen voedsel dat verboden is voor degene die ervan wenst te eten behalve het kadaver, uitgestroomd bloed, of varkensvlees, want dat is een gruwel, of iets schandelijk, en waarover een andere dan Allah's naam is aangeroepen.
Maar als iemand door noodzaak ertoe gedwongen wordt, niet uit begeerte om te overtreden, dan is uw Rabb (Heer) zeer zeker vergevensgezind, genadevol."

"Hij heeft voor u slechts verboden het kadaver, bloed, varkensvlees en datgene waarover een andere naam dan die van Allah is aangeroepen. Maar als iemand door noodzaak gedwongen is, niet uit begeerte of om te overtreden, dan is hij niet schuldig, want Allah is zeer zeker vergevensgezind en genadevol."

zo staan er nog meer bijna dezelfde bronnen in. maar zo is hel wel duidelijk.

en over de andere dieren.

bv over het paard waar ik het een paar berichten terug over had. (wat is niet zeker wist)

Niet alleen het varken is verboden, maar het vlees van alle carnivoren (vleesetende dieren) en van mensen, is niet toegestaan voor consumptie.
Het vlees van een kat, hond, rat, muis, tijger, vos, leeuw, arend, valk, havik, etc. is verboden,

terwijl het vlees van herbivoren (plantenetende dieren) zoals schapen, koeien, kamelen, herten geiten, kippen, eenden, ganzen, konijnen, etc. is toegestaan mits het dier geslacht is volgens de regels van de Islam.

Het paard en de ezel zijn in de Islam edele dieren en het vlees hiervan wordt alleen in noodgevallen gegeten.

Er werd geëxperimenteerd met vetten van eetbare en oneetbare dieren en er werd bevonden dat vetten van eetbare dieren een patroon van onverzadigde vetzuren volgen, behalve varkensvlees.

"Varkensvlees was in Arabië verboden omdat het een heet woestijngebied is. De mensen daar kunnen er last en diaree van krijgen, maar mensen buiten Arabie kunnen het rustig eten."
Het is een feit dat varkensvlees doortrokken is van het hoogste percentage vet en er is geen manier om het vet van het vlees te scheiden. Een hoog vetgehalte in voedsel kan diarree in hete gebieden veroorzaken, maar spruw in andere gebieden. Het kan zwaarlijvigheid en een hoog percentage van driewaardige vetten in het plasma en hoog cholesterolgehalte veroorzaken en kan leiden tot hart- en vaatziekten.

verder is het simpelweg omdat Allah verbied om varken te eten. dat moet eigenlijk al genoeg reden zijn. Toch moedigd de Islam aan de voor- en nadelen, maar ook de wijsheid achter zo'n verbod, wetenschappelijk te onderzoeken.

ook word er in de islam (niet in de Koran, maar onder moslims zelf) vaak gesproken over: 'je bent wat je eet'. (moet je niet TE letterlijk opvatten natuurlijk.)
mja. ik heb nog nooit een homo-varken gezien. Clown

dus om even terug te komen over homo's... staat niets over in de Koran
dat ik weet in ieder geval. ook heb ik het nagevraagd aan verschillende mensen die er verstand van hebben en niemand weet dat daar iets over in de koran staat, sommige lachte zelfs en zeiden dat het echt echt echt niet waar is. gewoon propaganda. zieltjes willen winnen.

dus de uitspraak is niet geldig te verklaren. want het is alleen geldig als er bronnen uit de Koran zijn.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:00

jameyskatje misschien had ik indd verder terug moeten lezen, maar zoals ik ook al had vermeld hier, ik reageer op wat mensen typen Lachen

En god heeft een varken geschapen om troep op te ruimen Scheve mond Wat voor opzichte bedoel je? Zie nu namelijk een raar beeld voor me Clown

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:03

aha wat zie je voor je dan? varken met een short voor handschoentjes aan Tong uitsteken

nee.. hij eet alles en ruimt dus de troep op.
ik weet dat verhaal niet meer precies. ik herinner me iets van de ark van noeh. maar dan moet mn geheugen even opgefrist worden

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:11

Haha ja en met stoffer en blik etc Bloos Maar dat zijn weer rare gedachte's van mij Bloos

Ik zal wel aan me collega vragen vanmiddag hoe en wat! Zij is moslim en kan me alles wel duidelijk uitleggen!

Zal anders vragen of ze hier ook wilt reageren?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:13

Eet gewoon varkensvlees, en ben nog steeds geen homo. Het meerendeel van de Nederlanders eet varkensvlees (weet ik niet zeker, maar lijkt me waarschijnlijk) en het meerendeel van Nederlanders is hetero. (ik noem nu alleen de Nederlanders omdat ik me voor kan stellen dat in Turkije een stuk minder varkensvlees wordt gegeten). Ik denk dat homoseksualiteit aangeboren is, en niet dat je door een varken te eten ineens op een ander geslacht valt.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:52

BrittKitt schreef:
_O-

:\

Meer reactie is het eigenlijk niet waard..

100 % mee eens!

Moderatoropmerking:
Aangezien dit een oud topic is, dat omhoog geschopt is, zijn er een aantal berichten verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 27-05-10 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd