Ik zou inderdaad willen dat dat voor sommige gevallen inderdaad zou kunnen, maar dat is hier nu eenmaal niet zo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zoetiej schreef:Ik snap het niet helemaal. Dus de pitbulls worden in beslag genomen, om ze te laten inslapen. Maar voordat ze ze laten inslapen moeten ze een paar weken bij de R.A.D ofzoets blijven, waar ze mishandeld worden?
LimaGentle schreef:zoetiej schreef:Ik snap het niet helemaal. Dus de pitbulls worden in beslag genomen, om ze te laten inslapen. Maar voordat ze ze laten inslapen moeten ze een paar weken bij de R.A.D ofzoets blijven, waar ze mishandeld worden?
yes.. dat heb je helemaal goed.. helaas
chevax schreef:Dus de AID mishandelt willens en wetens honden, een paar weken aan een stuk en legt ze dan op hun goede kant zodat de baasjes afscheid kunnen nemen? Is dit niet een beetje vergezocht?
Roane schreef:Het is zo met greyhounds, en alle windhondachtigen schrijf dat er ook bij. Ook de Ierse wolfshond, Barsoi en het ieniminie Italiaanse Windhondje, dat ze aangelijnd moeten omdat ze op zicht jagen. Daarom moeten ze aangelijnd. Ze jagen op alles at beweegt en rondloopt, wegrent of geluiden maakt als een prooi. Konijn, haas, hert, vogel. De hond ziet, trigger reactie op zien is achtervolgen de hond is blind en doof voor de commando van het baasje. Ook voor auto's, fietsers en van alles en nog wat.
Daarom is dat gebod, voor de veiligheid van de hond en alles wat door de hond bejaagd kan worden.
Dit wilde ik even kwijt omdat het nou leek alsof greyhound moordlustige honden zijn die kleine hondjes achterna jagen, dan creer je denk ik ook een beeld die je vast niet wilt neerzetten.Ze kunnen inderdaad achter hondjes aanrennen als die wegrennen, maar net zo goed achter een haas of een vos.
Voordat iedereen denkt dat Greyhound bloeddorstige chihuahua-killers zijn.
zoetiej schreef:Het kan best zwarmakerij zijn maar waarom zouden die honden dan al die wonden hebben? En waarom zouden die mensen dan een site op richten. Het lijkt mij ook allemaal heel vergezocht maar toch,
zoetiej schreef:Waarom houden die mensen ze toch als ze verboden zijn?
zoetiej schreef:Het kan best zwarmakerij zijn maar waarom zouden die honden dan al die wonden hebben? En waarom zouden die mensen dan een site op richten. Het lijkt mij ook allemaal heel vergezocht maar toch,
Farouche schreef:zoetiej schreef:Waarom houden die mensen ze toch als ze verboden zijn?
Nou, omdat je niet alle honden van hetzelfde ras over 1 kam moet scheren. Ik heb ook een hond die op die zwarte lijst staat.. een schat van een hond. DOet geen vlieg kwaad, en hiermee overdrijf ik echt niet.