Zazoo schreef:hahaha ik snap er nog steeds niks van dat dat kan.
Nou dat had ik dus ook , je zou het echt een keer moeten proberen .
het werkt écht !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazoo schreef:hahaha ik snap er nog steeds niks van dat dat kan.
racheltjj schreef:Bij mij gebeurde de eerste week anderhalve week niks,
Ik ben op dinsdag begonnen , toen een week later op dinsdag zag ik nog niks!
Toen die vrijdag begon het een beetje te schimmelen!
En toen ging het redelijk snel !
Ik heb trouwens echt mn frustraties eruit gegooid, mn hond werd er gek van en ging naar me blaffen
Chiqa schreef:Dankej racheltjj ik ga de foto's gebruiken voor een topic op mijn eigen forum.
Wel gaaf hoor dat het zo snel ging ineens, de foto's liegen er niet om!!
Ik heb smetvrees dus ik weet niet of ik dit wel durf zo'n test
racheltjj schreef:Mag k dan wel even kijken naar dat topic !
Chiqa's link schreef:General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
runningkawa schreef:Ik wil niet vervelend zijn, maar door ze op verschillende plekken te zetten kun je sowiso al verandering hebben, of niet?
Sim0ne schreef:Jippie, ben superbenieuwd. Ben helaas wel bang dat als het klopt, ik misschien in God moet gaan geloven.....
Chiqa schreef:Mn moeder zei vroeger dat het ook heel veel meemaakte hoe je eten kookte,
als je maar wat vanuit een blik de pan in pleurde, smaakte het veel minder lekkerder dan als je
het eten met liefde bereiden zou...
Ik vond dat wel aannemelijk.
Ik ben ook benieuwd hoe het metde rijstpotten gaat!
Citaat:Ongeloofwaardig? Het effect van energie op water kan eenvoudig worden ervaren met behulp van het ’rijstexperiment’, door iedereen die er open voor staat.
Het rijstexperiment stap-voor-stap
Kook witte rijst en laat deze na het afgieten afkoelen in de pan
Doe de helft van de afgekoelde rijst in de ’lieve pot’ en geef deze een positief etiket:
Voorbeelden:
"Mooie en lieve rijst" of
"De allerliefste, allermooiste en allerleukste rijst van de hele wereld. Je bent geweldig. Ik hou van je. Bedankt!"
De rest van de rijst in de andere pot met een ’negatief’ etiket:
Voorbeeld:
"Lelijke en vieze rijst"of
"Vieze, vuile, gore, stinkende poedersuiker. Je bent lelijk en ik haat je. Rot op!"
Plaats de potten naast elkaar geplaatst op een een redelijk lichte plaats zonder direct zonlicht.
Spreek de potten vervolgens dagelijks een paar keer toe. Neem hierbij de potten even apart genomen zodat duidelijk is voor welke pot de positieve en negatieve energie bedoeld is. je kan daarbij gewoon de teksten op de etiketten uitspreken maar probeer dit wel met een echte onderliggende emotie te doen. Dus even inleven in iets liefs of iets naars voordat je met de potten gaat ’praten’.
Na 1 tot 3 weken zal er als het goed is een duidelijk verschil tussen beide potten waarneembaar zijn.
Je kan bij het experiment eventueel ook een 3e pot toevoegen die je in het geheel geen aandacht geeft.