Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzle schreef:Walgelijk, net zoals gewoon slachten!
_rosita_ schreef:Lizzle schreef:Walgelijk, net zoals gewoon slachten!
kun je dat ook even uitleggen aub... klakkeloos iets roepen kunnen we allemaal... een uitleg erbij waarom ritueel én normaal slachten walgelijk zou zijn, zounét een tikkeltje duidelijker zijn
Lizzle schreef:Ik vermoedde dat de tekst op mijn profiel eigenlijk wel voldoende zou zijn.
Ik vind het opeten van kadavers barbaars, wreed en oneerbiedig. Mensen horen dieren niet te exploiteren, vlees is onnodig dierenleed.
_rosita_ schreef:Lizzle schreef:Ik vermoedde dat de tekst op mijn profiel eigenlijk wel voldoende zou zijn.
Ik vind het opeten van kadavers barbaars, wreed en oneerbiedig. Mensen horen dieren niet te exploiteren, vlees is onnodig dierenleed.
het is niet mijngewoonte om bij elke reactie die hier geplaatst wordt het profiel van die desbetreffende persoon door te spitten![]()
heb het nu wel gedaan en oke... je mening lijkt me duidelijk
Lizzle schreef:Daar kan ik inkomen, sorry. Heb alleen al geregeld mijn (ongezouten) mening in dergelijke topics gegooid dat ik het idee heb dat vele mensen inmiddels denken "dat weten we nu wel".
PrinCessRomy schreef:Dit is hun ding, het hoort bij hun geloof, wij onze klompen, hun ritueel slachten.
PrinCessRomy schreef:en weer iemand die gewoon wat roept, rosita dat weet ik niet zeker ik ben er nooit bij, maar hij doet t wel hoe het hoort, en die beestjes moeten dus een goed leven gehad hebben. geen idee of dat met die machine is.
hiboune schreef:ik vind het walgelijk!
PrinCessRomy schreef:en weer iemand die gewoon wat roept, rosita dat weet ik niet zeker ik ben er nooit bij, maar hij doet t wel hoe het hoort, en die beestjes moeten dus een goed leven gehad hebben. geen idee of dat met die machine is.