Moeder maakt 5 kinderen dood....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Moeder maakt 5 kinderen dood....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:39

Ik ben ervan overtuigd dat je alleen een dergelijke daad kunt begaan als je ervan overtuigd bent dat het beter is voor je kinderen. Anders kun je zoiets gewoon niet uitvoeren. Bovendien moet je psychisch ver heen zijn, ik vind het alleen maar heel triest.

Als deze vrouw hulp krijgt, opknapt en zich realiseert wat ze gedaan heeft, zij heeft 5x levenslang!

En dat is niet om het goed te praten, het is afschuwelijk wreed, maar soms gaan er in hoofden van mensen een paar schakels mis, en nee, dat kunnen wij niet begrijpen omdat we zelf godzijdank nooit zover heen zijn geweest.

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 18:04

Demone schreef:
Citaat:
Aan hoe het nu met haar verder moet durft niemand nog te denken, zeker nadat donderdagochtend duidelijk werd dat de vrouw zelfs een gevangenisstraf van 30 jaar boven het hoofd kan hangen.

DAT vind ik nou serieus waar BELACHELIJK.
Die straffen hier in NL zijn zó laag.
30 jaar voor 5 vermoorde kinderen.. Kan het niet begrijpen hoor

Het was in Nijvel, België. Maar maakt niet uit, ik vind het ook veel te weinig.. Gewoon levenslang.. Jammer dat de doodstraf is afgeschaft Bloos

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:50

30 jaar in de bak, gaat je niet in je koude kleren zitten hoor. 30 jaar is heel lang, als je enkel 4 muren heb. Maar goed prima plek voor haar, hoop dat haar mede gevangen het leven flink zuur maken, dan is 30 jaar echt lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:46

goed gedrag, zielig gebla bla en ze staat over 4 jaar buiten..kan ze nieuwe kindjes maken (oohh, dat mag ik vast niet zeggen)

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:48

Haha, Runningkawa! Haha! Lekker sarcastisch! Tong uitsteken Achja, het is wat iedereen denkt en enkel jij hardop durft te zeggen.. Lachen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:48

Ik denk dat het leven geen kadootje voor haar is, ik vind het vreselijk wat er gebeurt is maar denk niet dat er een straf of gerechtigheid voor te verzinnen is.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 10:37

Vreselijk, die arme kinderen. Die moeder heb ik geen goed woord voor over.
Levenslang opsluiten, nooit meer loslaten. Ze is al een keer zo ver gekomen, het kan dus zo weer gebeuren.

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:45

zoiemand zouden ze moeten verbieden ooit nog kinderen te krijgen en zouden ze levenslang moeten oplsuiten nooit meer laten terug keren naar de maatschappij. dit soort mensen verdienen geen 2e kans. als ze 5 kansen hebben afgepakt.niks dure medische verzorging. zoiemand verdiend geen prettig en waardig bestaan meer.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:00

Typisch geval, werkloos, alleen thuis zonder man, 5 kinderen om voor te zorgen...en dan nog eens jarenlange psychische problemen. Dit moest ervan komen, toch greep geen enkele instantie in...