Maar je weet idd nooit wat er gebeurd..
Heb er iig echt GEEN zin in als het nu al zo erg waait en het vanavond alleen maar erger is ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantina schreef:Ik woon op één van de waddeneilanden, tot nu toe valt het ietsje mee. Tenminste.... dat dénk ik, ik zit binnen
Het ergste zou in de loop van de middag komen geloof ik.
Nouks schreef:
Toiletteren doen we al regelmatig, vorige week zijn we aan het gymnastieken geweest, zadels en hoofdstellen zijn net gepoetst, opzadelles hebben we ook laatst al gedaan, we hebben al een quiz gedaan... Maar cursusje anatomie klinkt best goed, ja!
(Vraag me wel af of die kids daar zin in hebben/hun aandacht bij kunnen houden, maar goed, dat zullen we wel zien... Anders nog iemand met ideeën?)
Flew schreef:
'veelvoorkomende' ziekten/kwetsuren bespreken? Anatomie vond ik vroegah (nog niet eens vreselijk lang geleden, 6 jaar ofzo) wel erg interessant, maar weet niet of iedereen dat leuk vindt.
deedee19 schreef:Mijn starlet waaide vanmorgen al bijna van de snelweg af!
MeMar schreef:Ik vraag me af hoe hard het er wel niet aan de kust toe gaat.. Het waait hier achter in het land al zo hard. Iemand die aan zee woont toevallig???
jokari schreef:euh als het vanavond nog erger verwacht wordt, dan bel ik toch even naar huis om mij te komen halen, denk ik. Fiets moet dan maar mee in de kofferbak van fe auto.
Ben mijn leven nog niet beu.
marthine schreef:hier valt het nog wel mee *zit binnen maja* wel harde windstoten en af en toe zie je ff niets door het raam haha sterkte iedereen die moet fietse;)
ik zou eigenlijk met school naar nemo amsterdam gaan met de bus , maar kzacht allemaal niet zo zitte duhs ben maar thuis gebleve"
me moeder stelde het voor tis een wonderhihi