Weeralarm donderdag 18 Januari

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enid

Re: Weeralarm donderdag 18 Januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:17

ja das misschien waar:P.. maar normaal gesproken denk ik niet dat ik snel ga rijden met dit weer als ik mijn rijbewijs heb..

Maar je weet idd nooit wat er gebeurd..

Heb er iig echt GEEN zin in als het nu al zo erg waait en het vanavond alleen maar erger is .. Boos!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:18

Ik woon op één van de waddeneilanden, tot nu toe valt het ietsje mee. Tenminste.... dat dénk ik, ik zit binnen Haha!
Het ergste zou in de loop van de middag komen geloof ik.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:19

Van alle weer-alarmen is deze toch wel het ergste hier Scheve mond

Dadelijk waait m´n tuinhuis nog weg Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:20

Ze verwachten dat de storm rond de spits het hevigst zal zijn. Mooi dat ik eerder naar huis ga. Mijn starlet waaide vanmorgen al bijna van de snelweg af!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:21

jantina schreef:
Ik woon op één van de waddeneilanden, tot nu toe valt het ietsje mee. Tenminste.... dat dénk ik, ik zit binnen Haha!
Het ergste zou in de loop van de middag komen geloof ik.

Welk eiland zit jij? Ik woon op texel!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:23

Nouks schreef:

Toiletteren doen we al regelmatig, vorige week zijn we aan het gymnastieken geweest, zadels en hoofdstellen zijn net gepoetst, opzadelles hebben we ook laatst al gedaan, we hebben al een quiz gedaan... Maar cursusje anatomie klinkt best goed, ja! Lachen

(Vraag me wel af of die kids daar zin in hebben/hun aandacht bij kunnen houden, maar goed, dat zullen we wel zien... Anders nog iemand met ideeën?)

'veelvoorkomende' ziekten/kwetsuren bespreken? Anatomie vond ik vroegah (nog niet eens vreselijk lang geleden, 6 jaar ofzo Nagelbijten / Gniffelen ) wel erg interessant, maar weet niet of iedereen dat leuk vindt. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:25

Flew schreef:

'veelvoorkomende' ziekten/kwetsuren bespreken? Anatomie vond ik vroegah (nog niet eens vreselijk lang geleden, 6 jaar ofzo Nagelbijten / Gniffelen ) wel erg interessant, maar weet niet of iedereen dat leuk vindt. Clown

Zijn wel kids in de leeftijd 7 tot 12 (plus twee a drie meisjes die helpen maar vast wel mee willen doen van 13 tot 15 jaar oud). Om nu ziekten te gaan bespreken met kids van 7 of 8...

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:28

Kan je niet een soort workshop gaan doen? Maak zelf een halster, hooinet, de lekkerste slobber, bandages, dekjes oid. Is misschien alleen een beetje kort dag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:30

Hmmm inderdaad, zou ik dan nog eens eerst materiaal voor moeten kopen ofzo... Maar zoiets is misschien nog wel een idee voor "ooit eens een keer wanneer het slecht weer is", thanks! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:34

deedee19 schreef:
Mijn starlet waaide vanmorgen al bijna van de snelweg af!

Ik hield mijn Starlet nog wel redelijk aan de grond vanmorgen op de snelweg, maar ik zag geen hand voor ogen door alle nattigheid. Bloos!

Het begint hier ook steeds harder te waaien. Om 11 uur had de storm de kust bereikt, hoorde ik op de radio. Dus die zou nu boven land moeten razen.

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:37

hoi,
ik fietste net terug naar huis van mn werk.
en er was een hele grote boom omgewaaid en lag recht over de weg, de auto's moesten er omheen, dus op het fietspad, om erom heen te kunnen.
Ja
de paardjes staan vandaag maar even binnen

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:39

hier is het ook steeds harder aan 't waaien. En ik moet nog vertrekken met m'n fiets naar het werk. Nagelbijten / Gniffelen

Wandelen met paardje zat er deze voormiddag ook niet in nee.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:39

Nou hier in Zutphen spook het al behoorlijk moet ik zeggen...het regent hier binnen en buiten.
Hoorde daarstraks (kwart voor tien) verdacht gedruppel...en het lekt dus bij het raam (aansluiting tussen kozijn en muur...banketstaaf is dat we in een flat wonen en het zo snel niet kunnen maken...
En al het ergste dan nog moet komen :s...aiaiai, ik heb tussen nu en kwart voor 10 een kwart liter water opgevangen (heb er een maatbeker onder staan Tong uitsteken

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:40

MeMar schreef:
Ik vraag me af hoe hard het er wel niet aan de kust toe gaat.. Het waait hier achter in het land al zo hard. Iemand die aan zee woont toevallig???

Ja ik ,zit 5 minuten van het strand af,nou ik kan niets meer zien door mijn ramen,hond net uitgelaaten werden gezandstraalt niet normaal meer.En dan die golven erg hoog.

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:41

Hmm lekker! Ga zo naar de paardjes. Regenkleding aan en droge kleren mee Clown

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:41

Hier valt het nog wel een beetje mee van wat ik van jullie lees.. Maar ik moest vanmorgen naar school fietsen met wind én regen tegen! Clown Ik kan je wel zeggen: ik heb er 2x zo lang overgedaan! Ik was wel zo slim om vroeger te vertrekken haha! Haha! Ik zit nu nog veilig binnen op school, maarja.. ALs het ergste nog moet komen Tong uitsteken
Succes iedereen haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:42

Maar vanavond is toch het hoogtepunt?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:43

De wind spookt hier ook aardig om het huis. Net paardje wezen rijden. Ben wel blij met de binnenbak maar moet dan toch ff de weg oversteken. Zal je vertellen dat dat geen lolletje was (en toen was de wind nog niet op z'n ergst). Zo maar gauw de boodschappen doen met de auto dan hoef ik daarna tenminste niet meer weg. Iedereen heel veel sterkte met alles!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:45

Wel Cyntje als het hoogtepunt vanavond is dan weet ik niet wat ons dan te wachten staat. De brandweer in Amsterdam heeft verzocht dat iedereen binnen moet blijven. In Utrecht is er een kraanwagen op een gebouw gevallen en is er brand ontstaan.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:48

euh als het vanavond nog erger verwacht wordt, dan bel ik toch even naar huis om mij te komen halen, denk ik. Fiets moet dan maar mee in de kofferbak van fe auto.

Ben mijn leven nog niet beu. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:56

de wind hier is heel erg, de kliko's vliegen je om de oren Nagelbijten / Gniffelen en kwam de badkamer eerst niet in omdat de wind de deur dichthield, als t nog erger word als dit... Nagelbijten / Gniffelen

wilson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:57

het is echt niet normaal hier hoe het hier waait, maar ik zal zo toch naar buiten moeten. dadelijk waai ik weg Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:58

jokari schreef:
euh als het vanavond nog erger verwacht wordt, dan bel ik toch even naar huis om mij te komen halen, denk ik. Fiets moet dan maar mee in de kofferbak van fe auto.

Ben mijn leven nog niet beu. Haha!

als je wind mee hebt ben je zo thuis! Nagelbijten / Gniffelen Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:00

hier valt het nog wel mee *zit binnen maja Tong uitsteken * wel harde windstoten en af en toe zie je ff niets door het raam haha sterkte iedereen die moet fietse;)
ik zou eigenlijk met school naar nemo amsterdam gaan met de bus , maar kzacht allemaal niet zo zitte duhs ben maar thuis gebleve Haha! "
me moeder stelde het voor tis een wonder Tong uitsteken hihi

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:01

marthine schreef:
hier valt het nog wel mee *zit binnen maja Tong uitsteken * wel harde windstoten en af en toe zie je ff niets door het raam haha sterkte iedereen die moet fietse;)
ik zou eigenlijk met school naar nemo amsterdam gaan met de bus , maar kzacht allemaal niet zo zitte duhs ben maar thuis gebleve Haha! "
me moeder stelde het voor tis een wonder Tong uitsteken hihi

ik ben ziek, lucky me Schijnheilig