Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Globetje schreef:
Persoonlijk had ik liever gezien dat die man in de cel mocht wegrotten.....
vossieman schreef:ik vindt eigenlijk dat ie blij moet zijn met de doodstraf hij komt hiermeer er nog makkelijk van af wat ie al die mensen wel niet heeft aangedaan echt het is wel zo opgeruimd staat netjes en `vooral geldt dat voor hem
_Scarlet_ schreef:Het enige verschil wat mij betreft tussen een zogenaamde 'wereldleider' als Bush en Sadam is dat Bush zo slim is om iedereen die hem niet zint uit te moorden onder het motto War against Terrorism en zo de goedkeuring van iedereen te krijgen.
Bush ook maar enkeltje galg geven?
Vvincent schreef:_Scarlet_ schreef:Het enige verschil wat mij betreft tussen een zogenaamde 'wereldleider' als Bush en Sadam is dat Bush zo slim is om iedereen die hem niet zint uit te moorden onder het motto War against Terrorism en zo de goedkeuring van iedereen te krijgen.
Mijn zegen heb je
Vvincent schreef:_Scarlet_ schreef:Het enige verschil wat mij betreft tussen een zogenaamde 'wereldleider' als Bush en Sadam is dat Bush zo slim is om iedereen die hem niet zint uit te moorden onder het motto War against Terrorism en zo de goedkeuring van iedereen te krijgen.
Mijn zegen heb je
Indian_Rose schreef:Ik vind het maar niks, dat doodvonnis.
Pats boem weg issie en ondertussen zullen zijn volgelingen ook wel niet onaangeroerd blijven waarbij komt dat ik vind dat zo'n iemand maar lekker moet wegrotten in een of andere cel onder de grond, laat hem maar lijden, voor mijn part mogen ze hem martelen, laat hem maar eens voelen wat straf is voor alle misdaden die híj heeft gepleegd. In plaats van hem even lekker makkelijk af te maken zo geen omkijken maar naar maar nu zijn ze zelf net zo schuldig aan moord en die man heeft niet geleden.
Farouche schreef:die kan in ieder geval niet meer aan de macht komen