Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffene schreef:Tweede Exloërmond, 15 dec. Het 12-jarige meisje, dat dinsdag levenloos werd aangetroffen op een landweggetje bij het Drentse Valthermond, is door een misdrijf om het leven gekomen. Dit heeft de regiopolitie Drenthe vandaag bevestigd. Gisteren is sectie op het stoffelijk overschot verricht. Over de doodsoorzaak wil de politie niets zeggen.
Is van vandaag uit het NRC.. Spreekt elkaar wel tegen dan..
daffene schreef:Ik heb ook even gekeken op die site, maar dat is gewoon de tijd van nu. Bij mij staat er nu onder 15 december, 17:23. Dus dat klopt niet.
rowo schreef:Echt vreselijk wat er is gebeurd.. Het lijkt haast 'normaal' te worden in Nederland..
Erg vreemd dat het nieuws elkaar zo tegenspreekt. Ik vind een ongeluk nog wel even heel wat anders dan een misdrijf, ook al krijgen ze haar er niet mee terug.
Chans schreef:Sundancer waar bazeer jij dat op? Ik kan er nl op nieuwssites niets anders over vinden als dat ze uitgaan van een misdrijf.
Tavanta schreef:rowo schreef:Echt vreselijk wat er is gebeurd.. Het lijkt haast 'normaal' te worden in Nederland..
Erg vreemd dat het nieuws elkaar zo tegenspreekt. Ik vind een ongeluk nog wel even heel wat anders dan een misdrijf, ook al krijgen ze haar er niet mee terug.
Niet als iemand haar dan maar laat liggen en er vandoor gaat, dan vind ik een ongeluk ook een misdrijf .............
rowo schreef:Wat k het meest vreemde vind is dat het ene bericht zeg dat het een misdrijf is en de ander zegt dat het een ongeluk is... Errug vreemd!!
LiNdA1986 schreef:Ik hoop dat ze de echte reden snel te weten komen!
Dit is toch niet normaal meer? Lekker voor die ouders, die weten het ook niet meer zo!
Ik denk zelf eigenlijk dat ze door een misdrijf is omgebracht, want hoe kan haar fiets anders zover weg liggen? Tenzij het voertuig die fiets nog een stuk heeft meegesleept, maar dan nog raar dat die niet beschadigd blijkt te zijn.
manie schreef:LiNdA1986 schreef:Ik hoop dat ze de echte reden snel te weten komen!
Dit is toch niet normaal meer? Lekker voor die ouders, die weten het ook niet meer zo!
Ik denk zelf eigenlijk dat ze door een misdrijf is omgebracht, want hoe kan haar fiets anders zover weg liggen? Tenzij het voertuig die fiets nog een stuk heeft meegesleept, maar dan nog raar dat die niet beschadigd blijkt te zijn.
Een sectie wijst heus wel uit of het een misdrijf is.
Daarbij zegt de woordvoerder van de politie niet of de fiets wel of niet beschadigd is.
Dus hoe betrouwbaar is dat eerste bericht over die 'onbeschadigde' fiets?
Ik krijg hier sterk het gevoel dat mensen het 'interessanter' vinden als het een misdrijf zou zijn.
Als is doorrijden na een ongeval ook een misdrijf....