SPANKIE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nightlover schreef:@ T@nj@ .....
L*llig verhaal over je verzorg-konijntje![]()
Maar om even op het onderste te reageren !!
Dit is nou DE reden waarom ik de lol niet inziet van het briefje![]()
Je beschrijft het precies goed : Tot volgend jaar![]()
Daarom vind ik het zo triest , die vrouw zal volgend jaar wel beter opletten..
En was het mij overkomen : Zou dat DE reden zijn om bewapend in de tuin te gaan zitten
nightlover schreef:Dit is nou DE reden waarom ik de lol niet inziet van het briefje![]()
Je beschrijft het precies goed : Tot volgend jaar![]()
Daarom vind ik het zo triest , die vrouw zal volgend jaar wel beter opletten..
En was het mij overkomen : Zou dat DE reden zijn om bewapend in de tuin te gaan zitten
nightlover schreef:dat de dief een konijntje terug zet om vet gemest te worden voor volgend jaar?Want diegene zet wel een konijntje terug , opzich wel aardig !
T@nj@ schreef:Kijk, nu begrijpen we elkaar. Het gaat echt nog wel goed komen met dit topic hoor
nickyu schreef:is er nou echt niemand die twijfeld aan dat verhaal >??
zouden jullie echt als je dat overkomt de konijnen opvang bellen ????
jantina schreef:SB, alsof tam konijn uberhaupt lekker is
Esmeralda schreef:jantina schreef:SB, alsof tam konijn uberhaupt lekker is
je kan hem natuurlijk al lekker kruidig eten geven, dan zit dat er alvast door![]()
Echwel schreef:Mijn dochter had ooit eens een reebokje aangereden, mooi van 1 jaartje oud..
Nu is hij helemaal op, en wil die doos niet nog een keer dat voor haar moeder doen.
snap er niets van![]()
Met die ouwe kippen moet je de mensen er eigenlijk gevarengeld bij gevenCitaat:En ja ze halen ze er ook uit voor de kerst net als de kippen
nightlover schreef:Esmeralda schreef:je kan hem natuurlijk al lekker kruidig eten geven, dan zit dat er alvast door![]()
Beetje peterselie en thijm zeker
Of mint