SPANKIE
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nightlover schreef:@ T@nj@ .....
L*llig verhaal over je verzorg-konijntje![]()
Maar om even op het onderste te reageren !!
Dit is nou DE reden waarom ik de lol niet inziet van het briefje![]()
Je beschrijft het precies goed : Tot volgend jaar![]()
Daarom vind ik het zo triest , die vrouw zal volgend jaar wel beter opletten..
En was het mij overkomen : Zou dat DE reden zijn om bewapend in de tuin te gaan zitten
zieke mensen zijn er op de wereld .. vind het een goede actie van de dierenhouders.
nightlover schreef:Dit is nou DE reden waarom ik de lol niet inziet van het briefje![]()
Je beschrijft het precies goed : Tot volgend jaar![]()
Daarom vind ik het zo triest , die vrouw zal volgend jaar wel beter opletten..
En was het mij overkomen : Zou dat DE reden zijn om bewapend in de tuin te gaan zitten
nightlover schreef:dat de dief een konijntje terug zet om vet gemest te worden voor volgend jaar?Want diegene zet wel een konijntje terug , opzich wel aardig !
T@nj@ schreef:Kijk, nu begrijpen we elkaar. Het gaat echt nog wel goed komen met dit topic hoor

nickyu schreef:is er nou echt niemand die twijfeld aan dat verhaal >??
zouden jullie echt als je dat overkomt de konijnen opvang bellen ????

jantina schreef:SB, alsof tam konijn uberhaupt lekker is
Esmeralda schreef:jantina schreef:SB, alsof tam konijn uberhaupt lekker is
je kan hem natuurlijk al lekker kruidig eten geven, dan zit dat er alvast door![]()

Echwel schreef:Mijn dochter had ooit eens een reebokje aangereden, mooi van 1 jaartje oud..
Nu is hij helemaal op, en wil die doos niet nog een keer dat voor haar moeder doen.
snap er niets van![]()
Met die ouwe kippen moet je de mensen er eigenlijk gevarengeld bij gevenCitaat:En ja ze halen ze er ook uit voor de kerst net als de kippen
nightlover schreef:Esmeralda schreef:je kan hem natuurlijk al lekker kruidig eten geven, dan zit dat er alvast door![]()
Beetje peterselie en thijm zeker
Of mint

Arm nijntje, wordt hij wel een lekker pittig ding van