Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleendv_88 schreef:VreselijkWie doet nou zoiets zieks, hoe kan iemand dat in zijn hoofd halen
Er zou wel een verhaal achter zitten, of familie, of indd met de baan van die vader. Ik kan me niet voorstellen dat er zomaar iemand binnensluipt en een willekeurig kind neersteekt.
Maar als het wel bedoelt was, hij had dus ook nog een oudere zus op die school?
Ik hoop dat de dader snel gepakt wordt en nooit meer los wordt gelaten
Karl66 schreef:marleendv_88 schreef:VreselijkWie doet nou zoiets zieks, hoe kan iemand dat in zijn hoofd halen
Er zou wel een verhaal achter zitten, of familie, of indd met de baan van die vader. Ik kan me niet voorstellen dat er zomaar iemand binnensluipt en een willekeurig kind neersteekt.
Maar als het wel bedoelt was, hij had dus ook nog een oudere zus op die school?
Ik hoop dat de dader snel gepakt wordt en nooit meer los wordt gelaten
Misschien kan je beter geen praatjes in de wereld brengen, als je niet zeker weet dat het waar is.
Karl66 schreef:Ik vind het op z'n minst grof om te roepen dat er misschien wel familie-omstandigheden zijn die een reden voor deze moord zijn. En dus moet je het ook niet suggereren, voor je het weet wordt er weer geroepen dat de ouders er wel wat mee te maken hebben.
anniek_uc schreef:Ik dacht trouwens net te lezen om teletekst dat het geen familie is van de jongen..(maar ik wil ook wel eens scheel lezen)
*rent naar de tv* (zo terug)
anniek_uc schreef:maar een 22 jarige is dus niet zijn vader..lijkt mij. Mischien een neef maar ik vermoed ook dat het geen familie is hoor.
hoe kan je iemand uit je familie vermoorden, eigenlijk hoe kan je het zowiezo.!
Karl66 schreef:Waarom wordt er gespeculeerd over mogelijke familiebanden? Zonder dit soort praatjes is het al erg genoeg voor de familie.
Whiz schreef:Citaat:Kind gedood op basisschool
Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 13:47
HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur een kind om het leven gekomen bij een geweldsdelict, zo meldt de politie. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken.
Het slachtoffer zou een negenjarig jongetje zijn. De politie is in het bos op zoek naar de dader.
De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht.
www.nu.nl
Op het nieuws zeiden ze net dat er een klopjacht gaande is naar de dader.
Ik gok op familie van het kind. Hoop dat die gast snel gepakt wordt!!
Edit:Aaah op het nieuws zeggen ze dat die vent de keel van het jongetje heeft doorgesneden en dat de vader mogelijk de daders is.