Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de grootheidswaanzin van Bos veel enger
Rinske schreef:Ja, want ik vind dat je zowieso geen woning moet kopen als je hem niet kunt betalen zonder hypotheekrenteaftrek. Maar daar zal ook niet iedereen het met mij over eens zijn.
faye schreef:Hahahahahaha ach ja, bij Wilders denk ik ach ja, het weet niet beter, en bij Bos denk ik ieks!
Whiz schreef:nou uhm wilders is niet alleen eng in zijn uitspraken maar hij ziet er ook nog eens Eng uit!!
Hij is met stip op nummer 1 de engste!!
Myfairytale schreef:Wel erg banketstaaf trouwens: Bos feliciteerde de 'winnaars', maar liet het na om Wilders te noemen.![]()
Zwak, heel erg zwak...
Myfairytale schreef:Whiz schreef:nou uhm wilders is niet alleen eng in zijn uitspraken maar hij ziet er ook nog eens Eng uit!!
Hij is met stip op nummer 1 de engste!!
Zou wat wezen als we alleen op uiterlijk moeten gaan stemmen! Hij is idd niet knap nee, maar lijdt iig niet aan grootheidswaanzin!
Richtje schreef:Maar Wilders heeft hoe dan ook hele enge ideeën en vind het nog veel enger dat zoveel mensen daar in meegaan
Whiz schreef:Heeft niets met knap of lelijk te maken.. hij ziet er gewoon ENG uit.
Myfairytale schreef:Richtje schreef:Maar Wilders heeft hoe dan ook hele enge ideeën en vind het nog veel enger dat zoveel mensen daar in meegaan
Nee joh, hij is juist keigoed! Vind het ook heel leuk dat ie zoveel stemmen gekregen heeft!
Citaat:Citaat:25 voor de SP zou wel veel zijn!
Is het ook. Ik heb zelf een tijd zitten twijfelen wat ik zou stemmen. De SP trok mij het meest aan, maar ik vroeg me serieus af of het een financieel succes zou worden. Ze willen wel een heleboel goede dingen doen, maar dat gaat volgens mij veel meer geld kosten dan het opbrengt. Dus heb ik 'strategisch' rechts gestemd.
Richtje schreef:Maar Wilders heeft hoe dan ook hele enge ideeën en vind het nog veel enger dat zoveel mensen daar in meegaan