Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneMieKe_89 schreef:Ik moet ook eens uitvinden hoe het nu precies zit..
Ga zo'n 2x in de maand in het weekend naar mijn vriend.
Reis dan van Rotterdam CS naar Rijssen, vroeger altijd overstappen op deventer. En nu op Apeldoorn geloof ik.
Trein doet er nu 8 minuten langer over, maar als het goed is, zou ik nu ook buiten de spits de trein van 2 over half kunnen nemen.
Een voordeel en een nadeel dus.
Love_Blinkey schreef:eerst sloot alles net aan en nu mis ik net alles! Ik zou bijna willen stemmen dat het weg moet!
Karin schreef:Gecheckt: heenreis in Deventer overstappen, terugreis in Apeldoorn.
Vanaf Utrecht is het nu dus 2x overstappen, in Amersfoort én in Apeldoorn.
Ketaki schreef:waarom staat het niet meer onder de directe controle van de overheid ( zoals jij het noemt shadow)
maar van mij mogen ze het gerust terugdraaien.
dit is helemaal bagger
AnneMieKe_89 schreef:De stoptrein zal vanaf apeldoorn wel net na de intercity vertrekken.
En op (voor mij) de terugreis, zal hij vanaf deventer ook na de intercity vertrekken?
En moet je daarom dan wel op Deventer overstappen?
Karin schreef:AnneMieKe_89 schreef:De stoptrein zal vanaf apeldoorn wel net na de intercity vertrekken.
En op (voor mij) de terugreis, zal hij vanaf deventer ook na de intercity vertrekken?
En moet je daarom dan wel op Deventer overstappen?
Hmm. zo ver had ik nog niet gekeken. Ik gok dat ze de snelste verbinding laten zien. En ik ben best bereid een paar minuten langer te reizen als ik daarmee één overstap kan overslaan.
Mazzel-meid schreef:Echt, wat een ellende is het zeg met die nieuwe dienstregeling.
Ik hoef verdorie maar 10 minuten in de trein te zitten en ik heb vandaag meer als een uur staan wachten op m'n trein.
Trein komt vanuit Zwolle, in Breda stap ik normaal gesproken op en dan naar Etten-leur.
Trein van 16:53 had vertraging, 15minuten. Nouja, kan gebeuren. Helaas kwam ie helemaal niet meer.
Volgende trein kwam wel, maar reed niet meer verder, maar ging terug![]()
Het was toen alweer 17:30
Inmiddels waren alle lichten al uitgevallen op het perron, en werd er omgeroepen dat we ipv spoor 8 toch spoor 6 moesten hebben, trein kwam namelijk zo binnenrijden.
Neem een pikdonker perron, een enorm lange trap en hééél veel mensen die tegelijk naar één punt moetenhoe gebeuren er ongelukken?
Nouja, ik was uiteindelijk om 6 uur thuis, maar wat een ellende zeg....
Hier in Brabant sluiten de bussen door het gedoe met de stakingen van een tijdje terug nog niet aan op de treinen dus het is echt chaos hier..
steeffie schreef:Hmm ik vind de nieuwe dienstregeling maar raar..Inplaats van dat er vanaf mijn station 2x per uur een trein via Amsterdam naar Utrecht gaat, gaat er nu 1x per uur eentje naar Gouda(waarom Gouda in hemelsnaam?)
Naar Amsterdam blijven ze wel gewoon 4 x per uur rijden, alleen 4 minuutjes later dus dat scheelt niet zoveel. Alleen voor een vriendinnetje van me, die een paar stations eerder opstapt, gaan er 2 treinen 4 minuten later en de andere 2 minuten later. Oftewel hij doet over precies hetzelfde stuk de ene keer 2 minuten langerNou ja, het zal wel
Op zondag gaat de trein in plaats van naar Uitgeest door naar Alkmaar, dat is wel lekker
Ow en op de terugweg uit school sluit de trein wel iets beter aan..als de metro nu niet te laat komt kan ik de trein van 52 nemen, eerst kwam hij 44 en dat haalde ik nooit..
Machie schreef:Mijn trein, intercity naar [***], vertrekt nog steeds op dezelfde tijdOok vanuit [***] houd ie dezelfde vertrektijd aan
Alleen de stoptrein naar Zwolle, vanuit [***] vertrekt een kwartier eerder. Maar die hoef ik toch niet zo vaak te hebben