Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Ik stem lekker op Wilders!
ladylay schreef:en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..
dus wilders ja
LiNdA1986 schreef:Ja was Pim Fortuyn er nog maar!! Dan was het echt beter!! Hij had echt geniale ideeen! Maar ja, hier in Nederland mag je je mening niet geven, dan word je gelijk afgeblaft, dat is bekend! Als je dat doet word je doodgeschoten of je krijg een mes tussen je ribben.
Met Theo van Gogh was het precies hetzelfde. Ben benieuwd hoelang Wilder dit nog volhoudt!
Gister ook weer ruzie met zo'n hoofddoek (moslim). Ze loop tegen mij aan en geef gelijk grote bek. Dus me vriend geef haar keihard een duw. Lag ze bijna op de grond, whahaha. Lekker voor dr, moet ze maar niet zo dom doen! Als ik tegen iemand oploop zeg ik nog netjes sorry en begin ik niet gelijk te schelden of wat dan, maar ja, zij denkt dat ze alles kan maken hier in Nederland! Nou bij mij dus echt NIET!!!
Een tijdje hierna rende er een marrokaanse jongen tegen ons aan en die zei netjes sorry. Gelukkig zijn er dus nog wel mensen/buitenlanders die manieren kunnen!
En ja, ook Nederlanders gaan wel eens uit hun dak als het hun fout is!!
Whiz schreef:Mens heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo? En dat jij je niet schaamt voor die vriend van je! Echt sorry, wil het niet zeggen maar aan dit soort achterstandsvolk kan ik me echt gruwelijk ergeren. Jij hebt zeker ook een gouden ketting om je nek hanger waar Linda op staat of niet? Het liefst zo groot mogelijk zeker?
Whiz schreef:ladylay schreef:en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..
dus wilders ja
Onder welke steen Leef jij?? Get your facts straight.
Bealy schreef:Nee, maar wel een mooie site... Wees er maar trots op!