nederland, moslimland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: nederland, moslimland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:41

Tja, ik heb over het algemeen ook veel meer last van marokkanen dan van nederlanders.
Roepen ranzige dingen naar je en zitten met uitgaan aan je. Als je het negeert of je zegt er iets van, ben je een vieze racist.
Tuurlijk zijn niet al die mensen zo. Wij hebben marokkaanse overburen en dat zijn echt ontzettend lieve mensen.
Maar ik vind, iedereen die zich niet aanpast en die andere mensen last bezorgen: land uit, je bent hier te gast, pas je maar aan, zo niet, opdonderen.
En een véél strenger beleid zou ook niet verkeerd zijn, want nu kan iedereen bijna zomaar ons land in, terwijl dat echt nergens voor nodig is.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:52

ik snap sowieso niet dat het zo ver kan gaan in ons land. Om maar een voorbeeld te noemen; om aan woonruimte te komen zit je al met een enorm probleem, er word niks aan gedaan als je in nood zit. Het is een keiharde maatschappij als het op dat soort dinge aankomt, maar als het aankomt op dingen als bijv. pedopartijen en sharia dan word alles gedoogd, what the..... is hier aan de hand. Verleden zomer ben ik 2 weken naar Tunesie geweest, waar dus vrouwen die in het openbaar een hoofddoekje dragen worden opgepakt en een fikse boete moete betalen. Hier mag alles, daarom gedragen de mensen zich er ook naar en krijgen ze steeds meer voor elkaar. Maar ik neem aan dat 2/3 van dit land toch echt niet voor de sharia gaat kiezen, dan ga ik ook emigreren , dan zit ik nog zelfs liever in Tunesie=moslimland, haha.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:59

LiNdA1986 schreef:
Ik stem lekker op Wilders!

Ik had ook niet anders verwacht.. als ik zo zie wat je door verschillende topics heen post.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:00

ladylay schreef:
en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..

dus wilders ja Haha!

Onder welke steen Leef jij?? Get your facts straight.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:03

LiNdA1986 schreef:
Ja was Pim Fortuyn er nog maar!! Dan was het echt beter!! Hij had echt geniale ideeen! Maar ja, hier in Nederland mag je je mening niet geven, dan word je gelijk afgeblaft, dat is bekend! Als je dat doet word je doodgeschoten of je krijg een mes tussen je ribben.
Met Theo van Gogh was het precies hetzelfde. Ben benieuwd hoelang Wilder dit nog volhoudt!

Gister ook weer ruzie met zo'n hoofddoek (moslim). Ze loop tegen mij aan en geef gelijk grote bek. Dus me vriend geef haar keihard een duw. Lag ze bijna op de grond, whahaha. Lekker voor dr, moet ze maar niet zo dom doen! Als ik tegen iemand oploop zeg ik nog netjes sorry en begin ik niet gelijk te schelden of wat dan, maar ja, zij denkt dat ze alles kan maken hier in Nederland! Nou bij mij dus echt NIET!!!

Een tijdje hierna rende er een marrokaanse jongen tegen ons aan en die zei netjes sorry. Gelukkig zijn er dus nog wel mensen/buitenlanders die manieren kunnen!

En ja, ook Nederlanders gaan wel eens uit hun dak als het hun fout is!!

Mens heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo? En dat jij je niet schaamt voor die vriend van je! Echt sorry, wil het niet zeggen maar aan dit soort achterstandsvolk kan ik me echt gruwelijk ergeren. Jij hebt zeker ook een gouden ketting om je nek hanger waar Linda op staat of niet? Het liefst zo groot mogelijk zeker?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:04

Nee, maar wel een mooie site... Wees er maar trots op!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:05

Whiz schreef:
Mens heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo? En dat jij je niet schaamt voor die vriend van je! Echt sorry, wil het niet zeggen maar aan dit soort achterstandsvolk kan ik me echt gruwelijk ergeren. Jij hebt zeker ook een gouden ketting om je nek hanger waar Linda op staat of niet? Het liefst zo groot mogelijk zeker?

Over vooroordelen gesproken zeg.
En nee, dat wil absoluut niet zeggen dat ik haar verhaal leuk vind of wat dan ook, want ik vind het net zo goed niet kunnen wat ze schrijft.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:06

Whiz schreef:
ladylay schreef:
en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..

dus wilders ja Haha!

Onder welke steen Leef jij?? Get your facts straight.

Nors opkijken

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:09

Bealy schreef:
Nee, maar wel een mooie site... Wees er maar trots op!

*LOL*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 14:11

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat voorlopig op slot, zodat iedereen wat kan afkoelen. Ik ga straks eens rustig op m'n gemak alles doorlezen, dat duurt nog wel even...