Germatje schreef:Dorée schreef:Ik ben het echt helemaal eens met uitspraken van o.a. [***] en Machie.
Het is zo ideologisch om te denken dat iedereen maar gelijk is en moet zijn. Ik vind het ook meer dan terecht dat mensen die er hard voor werken ook meer geld hebben dan iemand anders. In de meeste gevallen komt dat geld er niet zomaar namelijk! Bovendien betalen zij al evenredig veel belasting.
En de Partij voor de Dieren? Laat me niet lachen, er moet heel wat meer bestuurd worden in Nederland dan alleen op de dieren te letten. Heel erg dom en naief om op zo'n partij te stemmen.
Ik twijfel tussen VVD en CDA.
Helemaal mee eens. Grotendeels de hard werkende mensen zien dat in, die krijgen hun eigen zuurverdiende geld binnen en zitten niet te wachten op meer betalen aan belastingen en hun eigen aow enz. Helaas ziet een gros van de studenten dat nog niet in omdat die (lang niet allemaal natuurlijk!!) veelal op de zak van de staat, en dus de hard werkende mens teren. Daar zijn er dus een aantal van zijn die op pvda stemmen, even kort door de bocht: lang leve het gelijke leven.
Pas als ze zelf werken worden ze wakker geschud.
Precies, ik mag niet stemmen, maar me ouders stemmen vvd