Hoorde het vanmorgen van mijn vader! Gestoken/beten door een pijlstaartrog?
Hmm eigenlijk was het voorbestemd dat het een krokodil moest zijn

Ik vind het best jammer, altijd lachen die vent!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie02 schreef:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb al een paar keer in flink lastige situaties gezeten, dat het allemaal maar net aan goed ging. Voor hetzelfde geld was het fout gegaan, het gaat dagelijks met paarden goed fout.
Douni schreef:hallow schreef:maar het dier blijft toch niet stil zitten? zo kun je mensen wel laten zien wat je bedoeld... trouwens pakte hij niet altijd dieren op.
En zolang de dieren geen pijn lijden is dat toch niet zo erg?
Vind ik ook, hij was er juist hartstikke goed voor.
Oke, het is niet slim om een giftige slang op te pakken, maar hij deed niet anders van kleins af aan, dan weet je hoe je er mee om moet gaan.
Nathalie02 schreef:Douni: Paarden zijn juist gevaarlijk omdat ze geen roofdieren zijn. Omdat ze om niks kunnen vluchten en jou dan over het hoofd zien. Vorige week las ik nog een bericht dat een vrouw om het leven was gekomen omdat haar paard op hol sloeg. Ik denk dat als je echt de statistieken bekijkt de aantal niet zo heel erg ver van elkaar af liggen.
Douni schreef:Nathalie02 schreef:Douni: Paarden zijn juist gevaarlijk omdat ze geen roofdieren zijn. Omdat ze om niks kunnen vluchten en jou dan over het hoofd zien. Vorige week las ik nog een bericht dat een vrouw om het leven was gekomen omdat haar paard op hol sloeg. Ik denk dat als je echt de statistieken bekijkt de aantal niet zo heel erg ver van elkaar af liggen.
Er zijn ook veel meer mensen die met paarden werken, dan mensen die met roofdieren werken.
Dus dan is het normaal dat er veel ongelukken met paarden gebeuren.
Paarden zijn gevaarlijk, dat ontken ik niet, maar dat kun je niet vergelijken met deze dieren.
Maar dat is weer een andere discussie
Odyne schreef:Staat dat ongeluk ook op tape?
Nathalie02 schreef:Odyne schreef:Staat dat ongeluk ook op tape?
Dat zal best, ze waren volgens de nieuwsberichten aan het flimen. Ik neem aan dat zoiets niet uitgezonden wordt.
Nathalie02 schreef:Odyne schreef:Staat dat ongeluk ook op tape?
Dat zal best, ze waren volgens de nieuwsberichten aan het flimen. Ik neem aan dat zoiets niet uitgezonden wordt.
Cayenne schreef:Hij was zijn hele leven nog niet eens door een slang gebeten of een krokodil, en wie weet hoe lang dat goed had kunnen gaan, dit was mijn insziens niet te verwachtenDan kun je ook zeggen dat iemand die iedere dag aan druk wegverkeer deel neemt in het verkeer zal overlijden.
Eejj schreef:Dat zou wat zijn zeg als ze dat gaan uitzenden.. Lijkt me al erg genoeg als dat mijn vader zou overkomen.. En ik zou het ook nog eens op tape zien..
Mariska_28 schreef:Eejj schreef:Dat zou wat zijn zeg als ze dat gaan uitzenden.. Lijkt me al erg genoeg als dat mijn vader zou overkomen.. En ik zou het ook nog eens op tape zien..
Offtopic: Doet me denken aan die man die met wilde beren omging alsof het tamme dieren waren. Ging er op uit, zette zijn camera neer, en filmde zichzelf terwijl hij met de beren omging... Op die manier heeft hij zijn eigen dood gefilmt, omdat er uiteindelijk toch een beer was die hem zat was en greep.
Mariska_28 schreef:Eejj schreef:Dat zou wat zijn zeg als ze dat gaan uitzenden.. Lijkt me al erg genoeg als dat mijn vader zou overkomen.. En ik zou het ook nog eens op tape zien..
Offtopic: Doet me denken aan die man die met wilde beren omging alsof het tamme dieren waren. Ging er op uit, zette zijn camera neer, en filmde zichzelf terwijl hij met de beren omging... Op die manier heeft hij zijn eigen dood gefilmt, omdat er uiteindelijk toch een beer was die hem zat was en greep.