Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra1 schreef:Dik ben ik zeker niet, dus over m'n lichaam ga ik me verder geen zorgen liggen maken. Ik ben wel vreselijk wit ja, want ik heb een hele lichte huid. Ik moet echt een paar keer flink verbranden en dan krijg ik eindelijk een beetje een tintje. Dan moet je niet denken dat ik dan een halve neger wordt, want ik ben dan gewoon nèt van wit-lijk af
Supah_Sky schreef:Ik moet (met schaamte) toegeven dat ik deze vakantie van toch wel een paar mensen heb gezegd dat het verboden moest worden dat die een bikini dragen. verder heb ik nergens problemen mee.
BeLoVeD schreef:Thorretje is een hij dacht ik.
Machie schreef:Supah_Sky schreef:Ik moet (met schaamte) toegeven dat ik deze vakantie van toch wel een paar mensen heb gezegd dat het verboden moest worden dat die een bikini dragen. verder heb ik nergens problemen mee.Jij zegt tegen mensen dat het verboden moet worden dat die mensen in een bikini lopen?
Schandalig!
thorretje schreef:En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?
BeLoVeD schreef:Jij komt niet ver in deze wereld.
kjoetie schreef:ja was niet zo'n subtiele opmerking iddmaar zijn opmerking stuitte me gewoon erg tegen de borst.. maargoed, het kan vast zijn mening zijn.. mijn mening is dat je pas recht van spreken hebt als je zelf perfect bent. en zover als ik weet is nagenoeg niemand dat
Machie schreef:ik weeg exact 80 kiloMaar met een lengte van 1.85 valt dat nog mee. Alleen dun zal ik nooit zijn
Toch loop ik nu al de gehele dag in bikini rondKrijg trouwens ook genoeg aandacht van mannen, dus zo heel erg zou dat randje vet ook wel niet meer zijn...
kjoetie schreef:ja was niet zo'n subtiele opmerking iddmaar zijn opmerking stuitte me gewoon erg tegen de borst.. maargoed, het kan vast zijn mening zijn.. mijn mening is dat je pas recht van spreken hebt als je zelf perfect bent. en zover als ik weet is nagenoeg niemand dat
DunnitsMystery schreef:thorretje schreef:En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?
Hm, nee jij draait het nu om. "Mannen" zeuren omdat een vrouw(en) niet voldoet aan hun eigen, veelal onrealistische, beeld van hoe een gemiddelde vrouw eruit zou moeten zien. Je zegt zelf "omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben" is het dan niet een beetje zo dat er gezeurt wordt om iets wat eigenlijk normaal is? Sowieso is het al zo dat vrouwen een hoger vet percentage hebben dat mannen en ik zie dan ook liever een gezonde vrouw met wat vetrolletjes. Trouwens het zou ook vrij hypocriet van mezelf zijn als ik daar wel om zou zeuren daar ik ook niet bepaald Adonis ben. Maar goed ik vind het ook een beetje onzinnig dat vrouwen zich wit en dik voelen (of moeten voelen) op het strand. Als je tevreden bent over jezelf wat maakt het dan uit wat een ander daarvan vindt en zeker aan het begin van het strand seizoen is iedereen toch nog wit..
Machie schreef:ik weeg exact 80 kilo Maar met een lengte van 1.85 valt dat nog mee. Alleen dun zal ik nooit zijn