Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:11

Zolang alles geschoren is en een beetje fris ruikt met dit warme weer vind ik het prima, maar moet toch wel zeggen als ik dan iemand zie die echt 'gezet' is ik niet snel de andere kant op zou kijken, terwijl ik ook gewoon niet perfect ben, maar het zelfde zou ik ook doen bij mensen met overbeharing..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:13

Ik voel me ook niet prettig in bikini, behalve als mijn vriend en ik samen zijn. Ik voel me niet eens op me gemak als ik me trui uittrek, dus die blijft ook lekker aan!

Geen zwembad of strand voor mij!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:16

Myra1 schreef:
Dik ben ik zeker niet, dus over m'n lichaam ga ik me verder geen zorgen liggen maken. Ik ben wel vreselijk wit ja, want ik heb een hele lichte huid. Ik moet echt een paar keer flink verbranden en dan krijg ik eindelijk een beetje een tintje. Dan moet je niet denken dat ik dan een halve neger wordt, want ik ben dan gewoon nèt van wit-lijk af Scheve mond

jij ookal, ik heb dat ook, ik heb nog geen kleurtje gehad, nog helemaal niks (op me gezicht ook niet) alleen me benen van de bruinspray

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:21

Nog even over mijn opmerking "jij komt niet ver in deze wereld". Een mod vond dit een beetje te persoonlijk.

Maar ik bedoel het vrij algemeen. Als je zulke ideeën hebt dan heb je het gewoon niet makkelijk. Als je mensen gewoon in hun waarde laat dan hoef je je ook niet zo druk te maken. En dan kan dat overdreven ideaalbeeld ook eens verdwijnen. Er is al oorlog en onenigheid genoeg in de wereld om geloof en uiterlijk, laten we het op het strand een beetje gezellig houden!

Zelf val je ook niet echt onder het ideaalbeeld toch Thorretje?! Dus denk er dan een beetje om.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:23

Beloved ik denk dat Ellende meer doelde op de opmerking van Kjoetie..

Over dat Thorretje 31 en single is en ook nog thuiswoond..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:25

Nee, ze bedoelde wel degelijk mij Lachen

Ik vind het zelf niet erg als het een beetje persoonlijk wordt, zo kun je sommige mensen dingen wat beter duidelijk maken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:27

Oh nou, als ik mod was, zou ik die opmerking van Kjoete erger vinden als die van jou.. Verward
Maar ja wie ben ik he..

Oh ja iemand die volgens Thorretje niet op het strand mag komen in bikini.. Heeft zij pech, ik doe het toch.. En ik heb nog bekijks ook, alleen wel positief..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:33

Thorretje is een hij dacht ik.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:33

Supah_Sky schreef:
Ik moet (met schaamte) toegeven dat ik deze vakantie van toch wel een paar mensen heb gezegd dat het verboden moest worden dat die een bikini dragen. verder heb ik nergens problemen mee.

Nagelbijten / Gniffelen Jij zegt tegen mensen dat het verboden moet worden dat die mensen in een bikini lopen?
Schandalig!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:35

BeLoVeD schreef:
Thorretje is een hij dacht ik.

Ach ja.. Dan heeft hij alsnog pech Tong uitsteken

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:36

Vind ik ook!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:38

Machie schreef:
Supah_Sky schreef:
Ik moet (met schaamte) toegeven dat ik deze vakantie van toch wel een paar mensen heb gezegd dat het verboden moest worden dat die een bikini dragen. verder heb ik nergens problemen mee.

Nagelbijten / Gniffelen Jij zegt tegen mensen dat het verboden moet worden dat die mensen in een bikini lopen?
Schandalig!

Ik zie in gedachten allemaal bordjes met weegschalen eronder op het strand komen met een getalletje van +80 ofzo met een bikini erbij met een kruis erdoor..

Gelukkig kom je er wel eerlijk voor uit Supah_Sky.. Veel mensen doen net of ze zoiets nooit zouden zeggen..
Maar kom op iedereen denkt het stiekem wel!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:24

ik weeg exact 80 kilo Clown Maar met een lengte van 1.85 valt dat nog mee. Alleen dun zal ik nooit zijn Haha!

Toch loop ik nu al de gehele dag in bikini rond Haha! Krijg trouwens ook genoeg aandacht van mannen, dus zo heel erg zou dat randje vet ook wel niet meer zijn...

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:44

ja was niet zo'n subtiele opmerking idd Bloos maar zijn opmerking stuitte me gewoon erg tegen de borst.. maargoed, het kan vast zijn mening zijn.. mijn mening is dat je pas recht van spreken hebt als je zelf perfect bent. en zover als ik weet is nagenoeg niemand dat Haha!

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:59

thorretje schreef:
En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?

Hm, nee jij draait het nu om. "Mannen" zeuren omdat een vrouw(en) niet voldoet aan hun eigen, veelal onrealistische, beeld van hoe een gemiddelde vrouw eruit zou moeten zien. Je zegt zelf "omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben" is het dan niet een beetje zo dat er gezeurt wordt om iets wat eigenlijk normaal is? Sowieso is het al zo dat vrouwen een hoger vet percentage hebben dat mannen en ik zie dan ook liever een gezonde vrouw met wat vetrolletjes. Trouwens het zou ook vrij hypocriet van mezelf zijn als ik daar wel om zou zeuren daar ik ook niet bepaald Adonis ben. Maar goed ik vind het ook een beetje onzinnig dat vrouwen zich wit en dik voelen (of moeten voelen) op het strand. Als je tevreden bent over jezelf wat maakt het dan uit wat een ander daarvan vindt en zeker aan het begin van het strand seizoen is iedereen toch nog wit..

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:09

Ik voel me juist bruin en dun op het strand!
Vroeger durfde ik niet eens op te staan van mijn handdoek, omdat ik zo graatmager was...
inmiddels ben ik wat dikker geworden, maar nog steeds onder mijn ideale gewicht.
Bruin wordt ik super makkelijk, dat is weer een pluspunt! Haha!

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 23:17

Als vrouwen met vetrollen in badpak of bikini op het strand willen gaan lopen, gaan ze hun gang maar. Ik kom niet op het strand, 't zal me ook een rotzorg zijn. Durf er rustig voor uit te komen dat ik ook geen slanke den ben met strakke buik. Heb ook een bierbuik, maar mij zul je aan het strand niet zien. Dat vervolgens bijna iedereen zich hier stevig op z'n pik getrapt voelt kan ik niet helpen. Mijn opmerking was in z'n algemeen bedoelt.

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 23:22

BeLoVeD schreef:
Jij komt niet ver in deze wereld.

Dat zul jij weten op je 19e, Spuit 11 slaat alarm hoor.. Als je een persoonlijk oordeel wilt vellen over iemand, dan doe je dat maar via een PB of via een mailtje.. dat gooi je dus niet op het forum zelf.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 00:26

kjoetie schreef:
ja was niet zo'n subtiele opmerking idd Bloos maar zijn opmerking stuitte me gewoon erg tegen de borst.. maargoed, het kan vast zijn mening zijn.. mijn mening is dat je pas recht van spreken hebt als je zelf perfect bent. en zover als ik weet is nagenoeg niemand dat Haha!

Toch moet je hiermee uitkijken. Er zijn namelijk wel mensen die als 'ideaal' worden gezien. De dunne, mooie meisjes met cup 70C, een super middeltje en lange benen. Dat betekent niet dat zij opeens 'recht van spreken' hebben.

Ik voel me zelf redelijk confortabel in bikini. Ik heb geen zin om me de hele tijd druk te gaan maken over mijn lijf. Er zijn wel dingen die ik niet mooi vind, en dan vooral mijn korte en in mijn ogen forse benen, maar over het algemeen gaat het wel. Ik ben nog jong, dus vrij strak Lachen en ook niet dik. Ik merk wel dat mijn ego wat opgekrikt wordt als ik mensen zie die in mijn ogen minder mooi zijn dan ikzelf. Dat is best erg, maar wel natuurlijk, denk ik. Zo van: Zie je, het kan altijd erger.

Over veel te dikke mensen die patat ed lopen eten: Als het één patatje is, prima, maar als iemand dan drie patat haalt... Ik zal er nooit wat van zeggen, maar het is wel gewoon heel ongezond. Laten we elkaar nou niet voor de gek gaan houden met zijn allen: Heel dik zijn is niet bepaald bevordelijk voor de gezondheid, het heet niet voor niets OVERgewicht. Ik werk in een videotheek waar ook snoep ed wordt verkocht, en wat sommige (dikke) mensen allemaal niet komen halen... Ik weet niet of ik er echt een oordeel over mag hebben, feit is wel dat ze niet goed bezig zijn. Niemand heeft drie patat, twee cola en een hamburger nodig om zijn honger te stillen.

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 00:44

Na intern overleg. Mijn excuses aan iedereen die zich negatief aangesproken voelde door mijn opmerking.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 10:23

Ik voelde me niet negatief aangesproken, ben blij met mijn lichaam. Ik vind het alleen jammer dat er nog zo iemand is die mensen niet in hun waarde kan laten.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:38

Machie schreef:
ik weeg exact 80 kilo Clown Maar met een lengte van 1.85 valt dat nog mee. Alleen dun zal ik nooit zijn Haha!

Toch loop ik nu al de gehele dag in bikini rond Haha! Krijg trouwens ook genoeg aandacht van mannen, dus zo heel erg zou dat randje vet ook wel niet meer zijn...

ik vind jou anders toch meer dan slank genoeg hoor, je bent terecht trots op je lichaam, als je nog smaller zou zijn hmmm... dan ga ik het een afknapper beginnen te vinden....
kjoetie schreef:

ik ben eens benieuwd waneer een vrouw eens van zichzelve gaat denken dat ze perfect is (kwa lichaam) ik vind veel vrouwen perfect, de een weegt 70 de andere mischien 90 maar als je totaal gewoon netjes in je vel en kleren zit... vind ik dat je perfect bent.
DunnitsMystery schreef:
thorretje schreef:
En hoe zou het nou komen dat mannen daar over zeuren?.. omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben en er lekker mee gaan lopen op het strand. Liefst in een zo strak mogelijk badpak of in bikini.. En zich vervolgens afvragen, waarom de mannen 'zeuren'?

Hm, nee jij draait het nu om. "Mannen" zeuren omdat een vrouw(en) niet voldoet aan hun eigen, veelal onrealistische, beeld van hoe een gemiddelde vrouw eruit zou moeten zien. Je zegt zelf "omdat heel veel vrouwen gewoon die vetrollen hebben" is het dan niet een beetje zo dat er gezeurt wordt om iets wat eigenlijk normaal is? Sowieso is het al zo dat vrouwen een hoger vet percentage hebben dat mannen en ik zie dan ook liever een gezonde vrouw met wat vetrolletjes. Trouwens het zou ook vrij hypocriet van mezelf zijn als ik daar wel om zou zeuren daar ik ook niet bepaald Adonis ben. Maar goed ik vind het ook een beetje onzinnig dat vrouwen zich wit en dik voelen (of moeten voelen) op het strand. Als je tevreden bent over jezelf wat maakt het dan uit wat een ander daarvan vindt en zeker aan het begin van het strand seizoen is iedereen toch nog wit..

perfect gewoon.. heb het in dit topic al eens eerder gezegd, jullie dames denken enkel en alleen dat perfect zijn die magere anorexia grieten zijn die je op de tv en in de roddelblaadjes ziet.... sorry perfect zijn gaat wel verder dan dat hoor! de hedendaagse man kijkt graag naar die grietjes, maar wil hen niet als partner, aan hen heb je vaak teveel last en zooi, de ehdendaagse man, gaat op zoek naar een alledaags buurmeisje, tijdt dat vrouwen eens de klik gaan krijgen in hun hoofd om hun van dat perfectheid gaan afzetten, wees jezelve eens, ben je perfect genoeg.

lees anders Kieffertje haar bericht maar eens, alinea 1

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:51

Machie schreef:
ik weeg exact 80 kilo Maar met een lengte van 1.85 valt dat nog mee. Alleen dun zal ik nooit zijn

hahaha hier ook! ben bijna 190 en met 80 kilo ook niet de lichtste, maar dik? nee niet echt? als ik dunner zou zijn zouden mensen denk bang zijn dat ik omwaai ofzo Clown

schaam me ook totaal niet voor me lijf! mooi is anders maar als mensen het lelijk vinden kijken ze maar de andere kant op Haha!
dikke mensen mogen van mij ook best genieten op het strand! en als ze een frietje halen denk ik echt niet van zo vetzak prop dat er ook nog maar bij, maar wie weet heeft zoon iemand wel iets met zijn stofwisseling ofzo en geniet ie van een dagje uit en een frietje op het strand! Knipoog ik ben daar heel makkelijk in! niemand is perfect! aan iedereen is wel iets op te merken hoe dun of mooi ze ook zijn!

kijk beharing is wee een ander verhaal natuurlijk want daar kan je wel degelijk iets aan doen! geld voor de vrouw maar ook zeker voor de man! gewoon netjes scheren op de plekken waar geen haar hoeft te zitten!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:52

Het aller ergste vind ik lelijke en domme mannen die commentaar hebben op stevige vrouwen Gestoord . Dáár zakt mijn broek echt van af. Van die stumpers die bij elkaar gaan klitten in een groepje en dan luidkeels elke langslopende vrouw gaan becijferen met cijfers van 1 tot 10: AAARGH!!! Rolleyes Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:35

Ik voel me te dun, mag dat ook? :-P
Ach, ik maak me er eigenlijk niet druk om wat andere mensen van mijn vinden. Al moet ik af en toe wel even slikken als je recht in je gezicht gezegd krijgt dat je toch wel erg dun bent....
Snap niet waar sommige mensen zich mee kunnen bemoeien!