Kabinet is gevallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Kabinet is gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:55

delerium schreef:
Verdonk is gruwelijk genaaid, een goede oplossing was er niet meer. Ik denk dat ze vrij bewust heeft gedacht *ok, jullie je zin maar dan dragen jullie de consequenties*

Nou ja, ik zie dat anders. Zij is degene die mensen genaaid heeft door op eigen houtje mensen onder druk te zetten. Dan ben je imo behoorlijk verkeerd bezig.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:56

Nee, Verdonk heeft Ayaan gruwelijk genaaid Knipoog

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:59

Dat ben ik met Quellian en Odetteke eens ja, ik zie niet in waarom Verdonk genaaid is. Ze heeft dit imo geheel aan zichzelf te danken en ik ben van mening dat zij zelf al lang haar verantwoordelijkheid had moeten nemen en op zelf opgestapt zou moeten zijn.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:59

Inderdaad, Ayaan had dringend een paspoort nodig om in Amerika te kunnen blijven, en heeft toen 'onder tijdsdruk' een brief ondertekend, waar de minister mee moest kunnen leven (woorden van Balkenende). Met andere woorden, geen schuld bekennen, geen paspoort!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:04

Ik denk dat Verdonk het liefst ayaan zsm eruit gewipt had maar dat JP de boel heeft gesaboteerd waardoor verdonk nu de zwarte piet krijgt

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:06

Dat kan nieteens, verdonk had het paspoort wel kunnen afpakken , maar niet haar verblijfsdocument.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:13

Leuk voor Ayaan, maar niemand van de hypocriete links mensen in de politiek hoor ik over onbekende gevallen

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:16

faye schreef:
Leuk voor Ayaan, maar niemand van de hypocriete links mensen in de politiek hoor ik over onbekende gevallen

Ikke wel, ik heb Wouter Bos al in het eerste debat horen zeggen, dat als ze bij ayaan de speciale omstandigheden meenemen in de beslissing over al dan niet naturaliseren, ze dat bij alle andere gevallen ook moeten doen.

En Femke Halsema was ook van mening dat nu het bij Ayaan is teruggedraaid, ze dat bij 60 soortgelijke gevallen ook moeten doen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:16

Trouwens het verhaal van de voorzitter van de kamer die min of meer afgedwongen heeft dat Rita die beslissing om het paspoort in te nemen openbaar maakte, loog er ook niet om.
Ze wilde dat gewoon even in haar eentje beslissen terwijl het om een kamerlid ging, van haar eigen partij notabene.

Overigens faye dan hoor je alleen wat je wilt horen want heel links heeft de onbekende gevallen al in de vergadering gebracht en Balk heeft ook toegezegd dat daar naar gekeken gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:21

Ronja schreef:
faye schreef:

Ikke wel, ik heb Wouter Bos al in het eerste debat horen zeggen, dat als ze bij ayaan de speciale omstandigheden meenemen in de beslissing over al dan niet naturaliseren, ze dat bij alle andere gevallen ook moeten doen.

En Femke Halsema was ook van mening dat nu het bij Ayaan is teruggedraaid, ze dat bij 60 soortgelijke gevallen ook moeten doen.

ja dat roept hij nu (scoren!!!), op voorhand maakte hij zich niet zo druk over die oninteressante gev alletjes hoor!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:22

LETS schreef:
Grootste hypocriet van links: Wouter Bos
Brrrr ik heb echt een hekel aan die stemmentrekkende glimlach....

Inderdaad, krijg echt rillingen van hem.

Bij hem heb ik altijd het gevoel:

"Voordat hij zijn bek opendoet, liegt hij al"
Haha!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:24

faye schreef:
ja dat roept hij nu (scoren!!!), op voorhand maakte hij zich niet zo druk over die oninteressante gev alletjes hoor!

Nee op voorhand was er ook geen sprake van eventueel wijzigen van de regels. Als dat nu bij Ayaan werd gedaan moet het bij anderen ook gebeuren en niet alleen omdat ze kamerlid zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:26

Maar van tevoren maakte niemand zich er druk om of die regels wel of niet aangepast zouden moeten worden, terwijl ze zelf hebben meegeholpen met het opstellen van het beleid (beleid is niet van dit kabinet)

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:34

Ik zit er nu niet echt in hoor, maar ik vind/vond Rita wel echt een aanwinst !!

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:34

Karl66 schreef:
kady_, dat betekent dat er vervroegde verkiezingen gaan komen, aangezien het kabinet geen meerderheid in de 2e kamer meer achter zich heeft.

beetje late reactie van mijn kant Haha! maar bedankt! Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:36

essie79 schreef:
Inderdaad, krijg echt rillingen van hem.

Bij hem heb ik altijd het gevoel:

"Voordat hij zijn bek opendoet, liegt hij al"
Haha!

goh dat heb ik bij Zalm, niet die rillingen trouwens zo diep raakt die man me niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:45

Volgens mij vind jij Wouter Bos gewoon een lekker ding Sarabande Knipoog

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:49

Mij verbaasd het niet dat het kabinet gevallen is, aangezien er zoveel gaande was. Mooi zo. Ik ben 2 maanden geleden 18 geworden, ik mag eindelijk stemmen.

Borivage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:51

Mag misschien nie blij zijn, maar ik hoop dat we nu een naar mijn mening MP krijgen want Balkende noem ik helaas voor hem ellende.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:54

delerium schreef:
Ik denk dat Verdonk het liefst ayaan zsm eruit gewipt had maar dat JP de boel heeft gesaboteerd waardoor verdonk nu de zwarte piet krijgt

mee eens,ze werd gewoon onder druk gezet,ze heeft tenminste lef om dingen te doen en te zeggen Ja

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:55

Ik ben blij dat kabinet is gevallen, ik was niet zo positief daarover.
Ben benieuwd hoe de volgende kabinet is. En of JPbalkende nog staat.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:02

heb me nooit diep in de politiek verdiept, dus ik bemoei me er maar even niet mee. Ik blijf dit topic wel even volgen. Kijken wat voor een intelligente opmerkingen eruit komen Haha!

Heb wel al gezien dat de beste stuurlui aan wal staan Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:15

ja_nee schreef:
Heb wel al gezien dat de beste stuurlui aan wal staan Knipoog

Is toch met alles zo? Iedereen weet hoe diegene het voor zichzelf zou willen Knipoog

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:17

Ik kan alleen maar zeggen; Hoera Go jij! Go jij!

Wat betreft het naaien van Verdonk; Volgens mij heeft ze zichzelf de das om gedaan, door binnen 24 uur (nav een uitzending van Zembla notabene) Ayaan haar paspoort af te nemen en het vervolgens weer terug te geven, onder voorwaarde dat zij een schuldbekentenis tekent die Verdonk vrijplijt Verward
Je zou bijna denken dat Verdonk bij de LPF vandaan kwam..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:25

faye schreef:
Volgens mij vind jij Wouter Bos gewoon een lekker ding Sarabande Knipoog

Nee dat vind ik niet, beetje te jong, toch Tong uitsteken
Ik had 4 jaar geleden ernstige twijfels bij hem, maar ik vind dat hij het nu goed doet. En over dat liegen en zo, hij heeft over een paar dingen al duidelijk de waarheid gezegd, b.v. aow wat iedereen weet maar waar niemand zijn vingers aan durft te branden.
Dat heeft hem een opdonder in de peilingen gegeven, dat moet je ook maar durven als politicus VOOR de verkiezingen, inplaats van erna zoals deze club gedaan heeft met de zorg en zo.