Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:P.S de wereld gaat door, ga mee of blijf in je eigen tijdperk.
P.S. er zijn 100.000.000.000 ergere problemen die aanpak nodig hebben.
dierenleed, armoede, oorlog..
steek daar je energie in in plaats van naaktheid op TV, misschien werd de wereld dan wel aangenamer.
Cer schreef:Hm, nou, ik kan me er wel iets bij voorstellen...
De tv zenders en vnl de muziekzenders laten erg veel bloot zien. Bloot hoeft niet perse naakt te zijn. Het wk voetbal in bikini is niet bloot, maar wel een beeeetje sneu. Maar okee, daar kijk ik dan idd niet naar.
Verder zijn de s*xreclames erg irritant. En ik vind het nog wel een verschil tussen de schuddende heupen van Elvis, of twee s*xende mensen in een videoclip...
Waar ik me wel aan stoor zijn bijv. de hijgreclames op de radio. Die staat hier gewoon aan op het werk, en als er dan een hijgreclame over een vibrator uitgezonden wordt, vind ik dat vervelend voor andere mensen die op dat moment in dit kantoor zijn... En die reclame wordt gewoon rond t nieuws uitgezonden...
lies schreef:Nou wordt de ellende van de wereld ook nog in T.S haar schoenen geschoven
Ik krijg de indruk dat de mensen die het hardst roepen dat ze zich niet zo aan moet stellen, iets te bewijzen hebben tegenover zichzelf..
lies schreef:Nee Yvonniej, zo was dat 20 jaar geleden niet. 20 jaar geleden was ik 11 jaar. Als ik zie hoe de 11 jarigen van nu erbij lopen, zie ik een wereld van verschil. Ik vind het jammer dat kinderen er tegenwoordig uitzien als kleine volwassenen, met blote schouders, heupbroeken en blote buiken (met piercings).
De tijd van minirokjes en hotpants was eind jaren '60. In die tijd had zo'n clip of reclame wrs een opstand veroorzaakt
Cer schreef:Tussen in je nakie staan en s*xen zit ook nog een verschil natuurlijk....
_Nikki_ schreef:Gefrustreerd ofzo?
Aan de andere kant van de wereld worden jonge zeehondjes doodgeknuppeld en jij gaat actie voeren tegen zoiets?
Gelukkig bestaat er zoiets als de afstandsbediening.
Cer schreef:Ja die reclame van Eddy Zoe schiet me zo even in t hoofd...
voor de rest zal ik er es op gaan letten van de week
*edit* of Giel Beelen? Ik weet het niet meer wie het nou is...