Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Ja joh, de term 'fraude' blijft een leuk stokpaardje hier. Zelfs Verdonk nam deze term na aandringen van de kamer terug, maar dat terzijde. Alle Bokkers weten natuurlijk véél beter hoe het zit.
ChirooHeleen schreef:Ik vind dat Taida als buitenlandse student welkom is in NL. Ongeacht haar voorgeschiedenis. Iedereen heeft het recht om in het buitenland te gaan studeren. Jij, ik en Taida! Er zijn veel buitenlandse studenten in NL, en veel NLse studenten in het buitenland. Waarom zei wel, en Taida niet?
Ik vind het knap dat ze onder die omstandigheden haar VWO-examen gehaald heeft. Het heeft haar waarschijnlijk veel stress opgeleverd, en de laatste weken van het jaar heeft ze haar lessen (voorbereiding op 't examen) moeten missen. In mijn ogen getuigd dit van erg veel doorzettingsvermogen!
Whiz schreef:Bealy schreef:Ja joh, de term 'fraude' blijft een leuk stokpaardje hier. Zelfs Verdonk nam deze term na aandringen van de kamer terug, maar dat terzijde. Alle Bokkers weten natuurlijk véél beter hoe het zit.![]()
Jah.. idd .. en kom kom als er al fraude is gepleegd dan heeft niet Taida dat gedaan, maar haar ouders. Die hebben immers de papieren van Taida ingedient, niet Taida zelf.
MissJ schreef:MissJ schreef:
Jah.. idd .. en kom kom als er al fraude is gepleegd dan heeft niet Taida dat gedaan, maar haar ouders. Die hebben immers de papieren van Taida ingedient, niet Taida zelf.
..en zij had natuurlijk geeeeeeeen idee dat ze geld mee hebben gekregen om Nederland te verlaten, dat ze een vals paspoort kreeg en weer terug was, illegaal en wel. Kom op zeg, je hebt het niet over een kind van 7.
Peelemeisje, ik vind het rot voor jou en je klasgenoten dat er geen bedankje is geweest.En tja, dat meisje uit Mongolië, die had waarschijnlijk een stuk minder nieuwswaarde, daarom heeft geen enkele hypocriete stichting zich daarop gestort..
MissJ schreef:Whiz toch, geen enkele reden om persoonlijk te worden. Wat is dat toch steeds met jullie?weet je wat het mooie is van het voeren van een discussie? Dat je verschillende standpunten aanhoort.
![]()
En als Mireille een mening heeft die al omschreven wordt door iemand anders, waarom zou ze dan nog meer neer moeten zetten dan ze doet? Niet van die lange tenen hoor. En als je het niet erg vindt, blijf ik graag rustig zitten. Het is me veel te warm om te springen en schreeuwen.
MissJ schreef:Als zelfs Taïda het gezegd heeft....Jij vindt mijn argumenten kant nog wal raken, ik denk ongeveer hetzelfde van de jouwe.Maar dat neemt niet weg dat ik dan gewoon respect op kan brengen voor jouw mening. Feit blijft dat wij geen van tweeën erbij geweest zijn, dus geen van beide inside kennis van zaken hebben. Ofwel, je weet niet eens wat de waarheid is, dus hoe kan je dan zeggen dat dit klopt, en dat niet?
En met jullie refereer ik aan Bealy, die gister iets soorgelijks deed.
MissJ schreef:Whiz schreef:Jah.. idd .. en kom kom als er al fraude is gepleegd dan heeft niet Taida dat gedaan, maar haar ouders. Die hebben immers de papieren van Taida ingedient, niet Taida zelf.
..en zij had natuurlijk geeeeeeeen idee dat ze geld mee hebben gekregen om Nederland te verlaten, dat ze een vals paspoort kreeg en weer terug was, illegaal en wel. Kom op zeg, je hebt het niet over een kind van 7.
Fitzroy schreef:De 'aanhangers' van Taida hebben een erg kort lontje en worden snel persoonlijk. Is dat gebrek aan argumenten ??
lies schreef:Fitzroy schreef:De 'aanhangers' van Taida hebben een erg kort lontje en worden snel persoonlijk. Is dat gebrek aan argumenten ??
De pot verwijt de ketel.. Is dit niet persoonlijk?
Ik ben blij voor haar dat ze het gehaald heeft. Ik hoop dat ze verder kan studeren, waar zij dat wil (zoals alle andere studenten dat vrij staat).
faye schreef:Maar eens houd het op he? Haar vwo heeft ze ook al gratis gekregen
Bealy schreef:Er zijn duizenden studenten die een beurs krijgen, zowel buitenlandse studenten die in Nederland komen om te studeren als
Nederlandse studenten die naar het buitenland gaan
. Genoeg studenten die het niet zelf betalen, dat gaat al jaren zo.
Bealy schreef:Ik zeg ook niet dat dat per definitie áltijd zo is, ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat en dat er een flink aantal mensen gebruik van maakt.