Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes dood..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:13

Sorane schreef:
djuno schreef:
denk je nou werkelijk, als hij de gevolgen van te voren geweten had, hij dit alsnog gedaan zou hebben??? Dat zijn "stoere" actie heel erg dom en onverantwoord was moge duidelijk zijn....maar willens en wetens anderen de dood injagen vind ik wel heel cru uitgedrukt

Als jij op die weg zo ontzettend te hard rijdt dan ben je je ten degen bewust van de gevolgen.
Hij is dus gewoon een ordinaire moordenaar!

@Amondi

Waarom is dat respectloos? Naar mijn mening geeft hij gewoon zijn mening.

Dit vind ik echt heel heel hard

Ik vind het eerlijk gezegd te grof voor worden dat jij hem vergelijkt met een moordenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:20

Hij heeft drie meisjes doodgereden. Door doelbewust hardrijden op een gevaarlijke weg.
Dat is pure moord!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:25

Moord is naar mijn mening als je het met voorbedachte rade doet, en in die auto stapt met de intentie die meisjes dood te rijden. Dat heeft ie vast niet gedaan, aangezien hij ook zichzelf dood had kunnen rijden met dit ongeluk.
Dit was dus eerder puur machogedrag.

Hoe zou jij je voelen als dit werd gezegd over jouw zoon? Beetje hard van je hoor Sorane...
Laatst bijgewerkt door Hollyleaves op 07-06-06 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:26

Sja dat is jouw mening. Ik vind het nogal wat om iemand zomaar te beschuldigen van moord.

Net als mensen die hier beginnen over de straf van die jongen. Ik denk dat hij zijn straf al heeft gehad als hij wakker wordt. Hiermee leven moet echt een vreselijke hel zijn.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:29

sylva schreef:
Moord is naar mijn mening als je het met voorbedachte rade doet, of in die auto stapt met de intentie die meisjes dood te rijden. Dat heeft ie vast niet gedaan, aangezien hij ook zichzelf dood had kunnen rijden met dit ongeluk.

Hoe zou jij je voelen als dit werd gezegd over jouw zoon? Beetje hard van je hoor Sorane...

mee eens!!

@Sorane....stel dat dit jouw broer was geweest (weet niet of je er ééntje hebt)....zou je dan ook zo hard oordelen??
Deze zelfde vraag stel ik ook aan Proof...zou je hem dan ook de rest van zijn leven zwaar, zwaar gehandicapt willen zien??

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:36

Sorane schreef:
Hij heeft drie meisjes doodgereden. Door doelbewust hardrijden op een gevaarlijke weg.
Dat is pure moord!

nee dat is doodslag

daarbij vind ik het van de zotte om hier zulke beschuldigingen te uiten.

die jongen is ten eerste ook iemand's kind, broer, neef, vriend wat dan ook.

ten tweede gaat dit topic over een afschuwelijk drama, er zijn 3 meisjes dood en ik vind dit niet de plek om te gaan gooien met woorden als moord en zinnen als, "ik hoop dat hij zwaar gehandicapt blijft"
beetje respect voor de mensen die hier persoonlijk bij betrokken zijn zeg !

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:38

moordenaar vind ik wel heel grof gezegd..

maar..

zou ik het eens anders stellen? Stel je voor dat de meisjes, jou zusjes of kinderen waren geweest..

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:51

Yvonniej schreef:

maar..

zou ik het eens anders stellen? Stel je voor dat de meisjes, jou zusjes of kinderen waren geweest..

Dan zou ik hem alsnog geen moordenaar noemen. En daarbij ook niet hopen dat hij de rest van zijn leven gehandicapt blijft

Vind het bijna ziekelijk hoe sommige mensen hier denken.

djuno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:52

Yvonniej schreef:

maar..

tuurlijk...was het mijn kind geweest zou ik door verdriet en kwaadheid moordneigingen hebben gekregen....dat zijn normale menselijke reacties ...zeker als het je eigen betreft verlies je alle perspectie uit het oog. Dat maakt het ook allemaal heel dubbel....maar verstand en heftige emotie gaan vaak niet samen.
Echter ..het is niet mijn kind...heftige emotie blijft achterwege...dus kan ik deze uiterst treurige gebeurtenis beredeneren....OOK v.w.b. de "dader".

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:54

youngster schreef:
Yvonniej schreef:

maar..

Dan zou ik hem alsnog geen moordenaar noemen. En daarbij ook niet hopen dat hij de rest van zijn leven gehandicapt blijft

Vind het bijna ziekelijk hoe sommige mensen hier denken.

Lees je mijn post wel goed?

Ik zeg ook dat moordenaar grof gezegd is!
Maar ik vind wel dat deze jongen ZEER nalatig is geweest in zijn verantwoordelijkheidsgevoel!

djuno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:59

Yvonniej schreef:
Lees je mijn post wel goed?

Ik zeg ook dat moordenaar grof gezegd is!
Maar ik vind wel dat deze jongen ZEER nalatig is geweest in zijn verantwoordelijkheidsgevoel!

Denk dat Youngster met haar uitspraak niet jou bedoeld maar de uitspraken gedaan door o.a. Sorane

De laatste regel van jou post kan ik het alleen maar mee eens zijn.....

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:00

Als het mijn broer, vader, vriend, wie dan ook was dan zou ik net zo kwaad zijn! Ik flip al als mijn vriend 10 km te hard rijd omdat ik weet hoe het voelt om een dierbaar iemand daardoor te verliezen. Als mijn vriend 140 rijdt op de snelweg sla ik doodsangsten uit. Dus op het moment dat iemand door te hoge snelheid iemand anders van het leven beroofd ben in mijn ogen een l*l eerste klas! Hij heeft eigenhandig de dames de dood ingejaagd, ik hoop dat hij verteerd wordt door schuld. Hij heeft het gaspendaal ingetrapt, alleen hij en niemand anders dus is het zijn schuld. Het is geen nalatigheid, maar doelbewust! Besef wel: hij reed voor zijn plezier te hard!

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:03

We waren er allemaal niet bij, we kunnen alleen maar speculeren..
Maar ik vind het in en in triest..

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:03

Yvonniej ik had het idd niet over jouw post in mijn laatste zin

Met jouw laatste zin ben ik het ook eens.

Espoir_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:05

Hallo je wéten niet eens wat er precies gebeurd is!!
Misschien heeft hij helemaal niet te hard gereden! en die sorane ik snap niet hoe jij zoeits kan zeggen...

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:05

youngster schreef:
Yvonniej ik had het idd niet over jouw post in mijn laatste zin

Met jouw laatste zin ben ik het ook eens.

oke.

Ik dacht het omdat je mijn stukje quote..

djuno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:06

Welshcobfan schreef:
Als het mijn broer, vader, vriend, wie dan ook was dan zou ik net zo kwaad zijn! Ik flip al als mijn vriend 10 km te hard rijd omdat ik weet hoe het voelt om een dierbaar iemand daardoor te verliezen. Als mijn vriend 140 rijdt op de snelweg sla ik doodsangsten uit. Dus op het moment dat iemand door te hoge snelheid iemand anders van het leven beroofd ben in mijn ogen een l*l eerste klas! Hij heeft eigenhandig de dames de dood ingejaagd, ik hoop dat hij verteerd wordt door schuld. Hij heeft het gaspendaal ingetrapt, alleen hij en niemand anders dus is het zijn schuld. Het is geen nalatigheid, maar doelbewust! Besef wel: hij reed voor zijn plezier te hard!

begrijp je boosheid ook wel....maar de vraag blijft dan....zou jij je vader, broer of vriend ronduit een moordenaar noemen en wensen dat hij de rest van zijn leven zwaar gehandicapt zal blijven (als straf)???

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:07

DebbieY schreef:
Hallo je wéten niet eens wat er precies gebeurd is!!

Misschien heeft hij helemaal niet te hard gereden
! en die sorane ik snap niet hoe jij zoeits kan zeggen...

Dat heeft hij wel, als je het wrak ziet weet je al genoeg. Daarbij is het ook door de politie vastgesteld.
Sja het is enorm triest wat er is gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:08

Als het mijn broer was geweest dan was de broer/zus liefde voorgoed over.
Als een van de slachtoffertjes mijn zusje was geweest dan was de betreffende jongen maar liever in coma gebleven want ik had niet voor mezelf ingestaan.

Wat deze jongen gedaan heeft is fout! En de gene die dit ontkent is net zo fout.

Hard of niet hard. En als de ouders van die jongen dat erg vinden, dan hadden ze hun kind maar eens knap moeten opvoeden. Ze dragen nu de consequenties van hun eigen opvoeding.

@DebbieY
Hij heeft wel degelijk te hard gereden. Met 60km/pu kan je niet zulke schade aan je auto veroorzaken.
Ik zit in de autoschade wereld en heb menig wrak voorbij zien komen. Ook dit soort dingen en die hebben ALTIJD te hard gereden.

En ik snap niet hoe jij die klootzak kan beschermen! Ik krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte!

Espoir_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:11

@ sorane, ik bescherm die 'klootzak' dus echt niet! Maar misschien is er iets anders gebeurd? Maar denk alsjebllieft niet dat ik die gozer bescherm, maar wat jij zei vond ik best erg.. Want miss deed hij t niet met opzet..

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:11

Ik had dit wel van jouw verwacht idd Sorane Geloof dat wij totaal anders denken in dit geval.

Ja hij is schuldig, ja hij heeft te hard gereden. Maar ik denk ook dat hij de rest van zijn leven genoeg straf heeft hierdoor.

Espoir_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:12

idd

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:12

Sorane schreef:
Als het mijn broer was geweest dan was de broer/zus liefde voorgoed over.
Als een van de slachtoffertjes mijn zusje was geweest dan was de betreffende jongen maar liever in coma gebleven want ik had niet voor mezelf ingestaan.

Wat deze jongen gedaan heeft is fout! En de gene die dit ontkent is net zo fout.
Hard of niet hard. En als de ouders van die jongen dat erg vinden, dan hadden ze hun kind maar eens knap moeten opvoeden. Ze dragen nu de consequenties van hun eigen opvoeding.

@DebbieY
Hij heeft wel degelijk te hard gereden. Met 60km/pu kan je niet zulke schade aan je auto veroorzaken.
Ik zit in de autoschade wereld en heb menig wrak voorbij zien komen. Ook dit soort dingen en die hebben ALTIJD te hard gereden.

En ik snap niet hoe jij die klootzak kan beschermen! Ik krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte!

er is NIEMAND hier die dat ontkent heeft....integendeel!

En verder vind ik, v.w.b. de opmerking richting ouders, dat je vreselijk kortzichtig en onnodig kwetsend bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb jij zelf ook kinderen????

Proof

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:16

Sorane,

Ik ben het helemaal met jou eens!

djuno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:17

Proof schreef:
Sorane,

Ik ben het helemaal met jou eens!