Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:34

stefoo schreef:
Wat vinden jullie van dit dan : Hetero's lopen overal te zoenen, maar wat vinden jullie ervan als homo's dat zouden doen?..

Zou hetzelfde zijn voor mij, maarja, wie ben ik. Niet raar kijken als je wordt aangekeken, want dat kán gewoon écht niet! *Grapje *

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:36

stefoo schreef:
Wat vinden jullie van dit dan : Hetero's lopen overal te zoenen, maar wat vinden jullie ervan als homo's dat zouden doen?..

paradijs op aarde?

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:37

Als homo zijnde word je toch altijd aangekeken.. haha

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:39

Precies. Homo zijn is volgens een gedeelte van de mensen hier op aarde wat met je handje wapperen, arrogant lopen/kijken, etc.

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:42

haha , Maar ik vind wel dat er verschillende homo's zijn.. Je hebt wel homo's die gewoon raar zijn.. Ik vind de gay pride wel leuk om te zien ofzo. maar mensen krijgen een raar idee bij het woord 'homo'. alsof iedere homo bijna altijd naakt is of van die kleding dragen.. maargoed het is nou eenmaal maar niet zo goed voor het woord 'homo'

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:47

Ik heb niks tegen homo's, net als dat ik ook helemaal niks tegen buitenlanders heb. Iedereen is toch gewoon mens? En mens is mens, wat je kleur of geaardheid ook is. Er zijn natuurlijk wel mensen die ik niet mag, maar dat kunnen homo's, hetero's, zwarte, blanke mensen zijn. Maakt helemaal niks uit.

Chantal1973

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:51

Ik vind het geweldig om 2 mensen te zien die lief voor elkaar zijn. Ongeacht de sexes. Maar dat gelik en geslobber (vaak om te shockeren) vind ik niet om aan te zien.
Wat betreft in een hokje plaatsen. Gelukkig komen er steeds meer mensen die inzien dat het getuigt van een lichtelijke domheid om mensen in een hokje te plaatsen. Het past namelijk niet.

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:55

stefoo schreef:

Voor mij loop je achter . Ik zal mezelf een paar reacties eerder quoten

mistral schreef:

Ik vind dat als je zonodig wilt zoenen en mekaar op lopen ge*len dat je dat lekker thuis moet doen, hetro en homo, ik irriteer me zowieso aan dat gedrag.

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:56

Tja, ik vind dat hetero's gewoon ook niet zouden moeten zoenen etc. in het openbaar. Ik als hetero erger me er echt aan als andere hetero's in het openbaar lopen te flikflooien. Ik vind ' handje vasthouden', arm om elkaar heen ed meer dan genoeg. Homo's mogen dat van mij ook, ik zal ze er in ieder geval niet raar op aankijken

Zoals ik al eerder zei; ik heb niks tegen homo's, net zo min als ik iets tegen hetero's heb het zijn beide gewoon mensen.

Sterker nog, ik vind Gordon en Gerard ook helemaal geweldig. Natuurlijk doen ze soms wel overdreven, maar dat betekent absoluut niet dat ik gelijk denk dat alle homo's overdreven doen.
Zij zijn entertainers. Afgelopen zaterdag ben ik naar de toppers geweest en heeft Gerard een erg mooi nummer gezongen wat me aan dit topic deed denken.
Hij zong ' I am who I am' wat ging over dat hij trots was op zichzelf en dat iedereen dat moet zijn, ongeacht of je homo bent of niet. Het nummer was een soort aanmoediging je niet te schamen voor je homo zijn, maar dat je er gewoon voor uit moet komen, en dat je er niet minder om bent
dat vond ik echt goed
Tijdens dat nummer had hij zijn spectaculairste kleding aan, fel blauw met een enorm verending achterop zijn rug. Zeer opvallend. Ik denk dat hij daarmee ook wil aangeven dat hij durft op te vallen

Ik vond het erg mooi in ieder geval.

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:57

zoals al gezegd, je hebt zoenen en zoenen. Ik hoef geen 2 mensen te zien die elkaar onderkwijlen en opeten, op dat moment maakt het me niet uit wat voor geslacht/huidskleur/leeftijd/... ze hebben

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:57

De homo's die ik ken zijn eigenlijk allemaal geweldige mensen. Aan sommige zie je duidelijk dat ze homo zijn, aan anderen niet. En dat homo's altijd spontaner zijn dan hetero's, nee vind ik niet. Ligt gewoon aan de persoon zelf.
Vind het altijd erg knap dat mensen er voor uit durven te komen dat ze 'anders' zijn. Mijn moeder is er zelf vorige maand achtergekomen dat ze bi is. Heeft nu een relatie met een vrouw (mijn ouders zijn dus ook sinds een maand gescheiden). Maar het is echt een geweldig stel samen. Net alsof het altijd zo geweest is.

Citaat:
stefoo schreef:

Hm tsja, vind beide niet erg leuk om na te kijken. Bij homo's vind ik het op een of andere manier altijd schattiger

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:59

mistery schreef:
De homo's die ik ken zijn eigenlijk allemaal geweldige mensen. Aan sommige zie je duidelijk dat ze homo zijn, aan anderen niet. En dat homo's altijd spontaner zijn dan hetero's, nee vind ik niet. Ligt gewoon aan de persoon zelf.
Vind het altijd erg knap dat mensen er voor uit durven te komen dat ze 'anders' zijn. Mijn moeder is er zelf vorige maand achtergekomen dat ze bi is. Heeft nu een relatie met een vrouw (mijn ouders zijn dus ook sinds een maand gescheiden). Maar het is echt een geweldig stel samen. Net alsof het altijd zo geweest is.

Citaat:
stefoo schreef:

Hm tsja, vind beide niet erg leuk om na te kijken. Bij homo's vind ik het op een of andere manier altijd schattiger

haha

olafj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:05

ponylovertje schreef:
Tijdens dat nummer had hij zijn spectaculairste kleding aan, fel blauw met een enorm verending achterop zijn rug. Zeer opvallend. Ik denk dat hij daarmee ook wil aangeven dat hij durft op te vallen

Ik vond het erg mooi in ieder geval.

Ik vond hem net een pauw

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:43

mistral schreef:
Ik vond hem net een pauw

haha ben jij er ook geweest dan? Wanneer? Natuurlijk was hij net een pauw, maar dat is toch leuk? Show je veren, wees zo trots als een pauw

piet_Ethel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:11

Mijn menig is over de homo,s Ik hoop niet dat ik ooit wakker word met een vent naast me

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:18

piet_Ethel schreef:
Mijn menig is over de homo,s Ik hoop niet dat ik ooit wakker word met een vent naast me

Ik wel elke ochtend

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:30

piet_Ethel schreef:

Dus jij bent een lesbische man?

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:31

Gerard deed "Iam what I am" weer geweldig inderdaad en het blijft een mooi nummer...

netam12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:32

ik heb er ook geen probleem mee je moet mensen nemen hoe ze zijn.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:36

tja ik kan piet alleen maar gelijk geven ik wil ook niet wakker worden met een vent naast me in bed

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:41

alex66 schreef:
tja ik kan piet alleen maar gelijk geven ik wil ook niet wakker worden met een vent naast me in bed

Ik sluit me aan...

roosp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:37

ik vind het meestal wel toff lui!
ze zien er over het algemeen verzorgder uit als hetero's !
ik heb er niks op tegen

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:46

in dit topic kom ik zeer regelmatig het beeld van de overdreven homo tegen. Ik ben die zelf nog nooit tegen gekomen, maar dat ligt er misschien ook aan dat ik meer lesbies ken dan homo's. En of er nu er een hetero of een homo stel staat te zoenen, voor mij maakt dat geen verschil.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:57

piet_Ethel schreef:

Wees gerust, er zullen niet veel mannen zijn die naast jou wakker willen worden!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:02

snowdon schreef:
piet_Ethel schreef:

Wees gerust, er zullen niet veel mannen zijn die naast jou wakker willen worden!

Whoahahaha..Je haalt me de woorden uit m'n lijf _/-o_