Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:39

matybu30 schreef:
Marreke schreef:
matybu30 als ik een dierbare zou verliezen, maakt niet uit of dat bij een aanslag of een verkeersongeval is, zou ik absoluut de hele waarheid willen weten.
Als de overheid bewijzen achter zou houden of mij een geheimhoudingsverklaring zou willen laten tekenen, zou dat voor mij een teken zijn dat er 'iets' niet klopt. Ik denk dat ik dan op alle mogelijke manieren zou proberen toch de waarheid boven water te krijgen. Maar ja, dat ben ik...
Deze film gaat oa over een aantal zaken waar nog vragen over zijn, dingen die niet openbaar gemaakt worden en tegenstrijdige verklaringen. Veel mensen die aan de film meegewerkt hebben, hebben een dierbare verloren bij deze ramp. Ze zijn op zoek naar de waarheid en blijkbaar doen ze dit deels door een film te maken.

Ben ik helemaal mee eens, maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/

Ben het er ook mee eens.
Als dit waar is, dan zullen die amerikanen zelf ook een onderzoek hiernaar opstarten. Geld is macht in amerika en die nabestaanden zullen daar zeker wel gebruik van maken, advokaten en onderzoekers genoeg te vinden.

Dat instorten van die twin towers oiv explosieven, waarom niet? Als het vooropgezette plan was dat de towers moesten verdwijnen en zoveel mogelijk slachtoffers gemaakt moesten worden, waarom dan niet een handje helpen met explosieven? Heel makkelijk om stromannetjes binnen bedrijven in de towers als werknemers binnen te loodsen om explosieven aan te brengen. Op een plek gaan zitten en op het knopje drukken als het vliegtuig komt.

Tallie1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:56

Ik vind het een apart verhaal, ik zal de film vanavond eens kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:37

imker schreef:
Idd, waar zijn de mensen van vlucht 93?
Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat deze mensen een andere identiteit hebben gekregen (opgedrongen) en ergens in de wereld een nieuw bestaan op hebben moeten bouwen. VRESELIJK!

Dan denk ik eerder dat deze mensen niet meer leven. Geheime diensten hebben licence to kill, kijk wat de mosad doet. Als dit allemaal waar is, dan ben ik zeer zeker niet verbaasd als die mensen gewoon kopje kleiner gemaakt zijn, getuigen kun je niet gebruiken in zo een zwaar wegend gebeuren. Er zijn wel meer dingen die ik van die amerikanen ziek vind. Duidelijk zieke geesten die dit zo hebben weten te manipuleren om macht te krijgen om voet in het midden oosten te krijgen, moslimhaat te creeeren, een vrijbrief om moslims te doden, olieputten te kunnen bemachtigen. Kortom om een wereldmacht te kunnen worden. Heel ziek, maar niet ondenkbaar. Bahbah.

tinkerabc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:46

Ik heb de documentaire ook gezien. En ik denk dat er zeker een kern van waarheid in zit. Er zijn gewoon een aantal dingen die niet kloppen: het te kleine gat in het Pentagon, geen lijken bij de vliegtuigwrakken, trouwens ook geen wrakstukken (zowel bij het Pentagon als bij die andere vlucht), vreemde explosies, vreemde getuigenissen, vreemde telefoongesprekken.... ik weet het allemaal niet meer. Misschien is de documentaire hier en daar wat aangedikt en soms wat ver gezocht, maar dat er een kern van waarheid in zit, daar ben ik van overtuigd.

Vond het wel frappant dat er een paspoort is gevonden van 1 van de kapers van de toestellen die in het WTC vloog. Die zou uit het toestel zijn gevlogen Yeah right! Maar een gebouw wat bestand was tegen zulk soort aanslagen, dat stort zomaar in door de hitte?

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:53

ik heb mijn eindwerk gemaakt over de aanslagen van 11 september. Deze film heb er voor gebruikt, en die was erg nuttig. Er zijn inderdaad een heel aantal zaken die niet kloppen...

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:27

jeetje k zit nu t filmpje te kijken zit nu op de helft.. nooit gedacht dat die aanslagen niet waar waren..

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:01

oke ik heb het nu afgezien.. maar zal dat filmpje van bin laden echt nep zijn geweest? zal dit echt allemaal opzet zijn geweest? dat gat in verhouding met het vliegtuig is wel raar..
echt ongeloofelijk..

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:12

ik denk dat de Amerika en de hele wereld flink bij de poten is genomen

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:58

Heet deze documentaire; Fahrenheit 9/11 ?
Daar moet ik een verslag over maken, en dan is dit topic wel handig

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:06

Heb tot nu toe 48 minuten gezien, maar jeee wat vreemd zeg!
Als dít allemaal niet waar zou zijn of dat er meer achter zit dan wíj denken en weten. Hmmm...

Andere helft ga ik zeker morgen even afkijken. Vind het wel een interessante documentaire die je zeker aan het twijfelen zet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:14

@Irismacho, het is niet Fahrenheit 9/11 maar het past wel binnen dat beeld.
Als je toch een verslag moet maken is het misschien een mooie aanvulling. Wat je met deze reportage doet, hoe je hem interpreteert, is aan jou.
Laat je weten hoe je verslag beoordeelt is?

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:06

Ja tuurlijk; Marreke

Het is voor Geschiedenis, omdat ik volgend jaar naar vmbo overstap En dit hoort in mn schoolexamen ofzo..

Moet eerst de film Fahrenheit zien

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:31

Is dat dit: Loose change? Die ligt hier, ben al een tijdje heel benieuwd, ga 'm binnenkort kijken..

CC01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:11

Inderdaad , da's Loose Change

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:15

wow, ik heb hem net afgekeken.

komt allemaal heel betrouwbaar over. en wat ik altijd al wist: de overheid moet je nooit geloven. daar gaat het om 2 dingen: geld en macht.

ik vind het verschrikkelijk, maar ik denk dat er een grote kern van waarheid in dit filmpje zit.

Charles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:48

jeetje ik heb echt met verbazing gekeken naar het filmpje, eerst geloofde ik er niets van. Maar ik heb het filmpje gezien en ik geloof het 100% wat ze beweren in het filmpje. Het is onmogelijk dat ene vliegtuig met een vleugel-span-wijdte van 38 meter een gat achter laat van 5 meter breed! en dan die ontploffingen in het WTC... ongelooflijk...

tuurtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:04

heb de film helemaal gekeken envond eht goed dat er eindelijk een gekeken wordt naar alle dingen die altijd al vreemd waren.
Als een demolitionteam een gebouw moet neerhalen dan moet dat heel repcies, anders worden de gebouwen in de omtrek beschadigd. een metalen construcie als die gaat smelten wil al helemaal gaan buigen.... dus dat het gebouw neerstrtte opd e manier die het deed is erg onwaarschijnlijk!
maar ook van dichterbij heb ik aan den lijve meegemaakt dat dingen worden evrzwegen of verdraaid, ook als er mensen bij omgekomen zijn. Da's het vervelende van ooggetuige zijn van dergelijke dingen, je vergeet nooit meer dat overheden niet altijd de feiten als uitgangspunt nemen maar zaken als economie en machtsbehoud.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:33

Bij deze alvast mijn excuses voor het omhooghalen van een oud topic, maar ivm een discussie laatst met iemand was ik opzoek naar dit filmpje, eindelijk via bokt weer gevonden, blijkt hij het niet meer te doen.

Iemand enig idee waar ik deze nog wel zou kunnen vinden?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:28

Yellowfish schreef:
Bij deze alvast mijn excuses voor het omhooghalen van een oud topic, maar ivm een discussie laatst met iemand was ik opzoek naar dit filmpje, eindelijk via bokt weer gevonden, blijkt hij het niet meer te doen.

Iemand enig idee waar ik deze nog wel zou kunnen vinden?

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... ange+dutch
Knipoog

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:25

Super, bedankt!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:27

Bloos! Als dit allemaal waar is, dan wordt er echt een ziek spelletje gespeeld!!

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:42

ik geloof er niet zo in, ik heb meerdere documentaires gezien erover.
ook 1 waarom de twin towers instorten en vond dat ook geloofwaardig overkomen..
en al die andere aanslagen?? was dat ook opgezet en niet echt?

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:55

en amerika is trouwens altijd nogal dubbel...
om maar een voorbeeld te noemen:
er is een keer een ufo in amerika neergestort,weet niet meer in welk dorp maar er is destijds ook een serie overgemaakt.
ik heb er een documentaire overgezien wat heel realistisch overkwam dat er dus echt een ufo is neergestort met buitenaardse wezens en al, en dat het door de overheid in de doofpot is gestopt..
in de documentaire hadden ze echt veel bewijsmateriaal en het kwam erg geloofwaardig over maar ik geloof er alsnog geen bal van. vindt dit ongeveer het zelfde verhaal.
zodra ergens geld uittetrekken is wordt daar gebruik van gemaakt en vooral amerika is zo ingesteld.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:24

over welke film gaat het eigenlijk?
Ik heb er wel een gezien maar weet niet welke dat was.
en kan ik hem downloaden?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:25

De link staat hier een aantal posts boven Lachen