matybu30 schreef:Marreke schreef:matybu30 als ik een dierbare zou verliezen, maakt niet uit of dat bij een aanslag of een verkeersongeval is, zou ik absoluut de hele waarheid willen weten.
Als de overheid bewijzen achter zou houden of mij een geheimhoudingsverklaring zou willen laten tekenen, zou dat voor mij een teken zijn dat er 'iets' niet klopt. Ik denk dat ik dan op alle mogelijke manieren zou proberen toch de waarheid boven water te krijgen. Maar ja, dat ben ik...
Deze film gaat oa over een aantal zaken waar nog vragen over zijn, dingen die niet openbaar gemaakt worden en tegenstrijdige verklaringen. Veel mensen die aan de film meegewerkt hebben, hebben een dierbare verloren bij deze ramp. Ze zijn op zoek naar de waarheid en blijkbaar doen ze dit deels door een film te maken.
Ben ik helemaal mee eens, maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/
Ben het er ook mee eens.
Als dit waar is, dan zullen die amerikanen zelf ook een onderzoek hiernaar opstarten. Geld is macht in amerika en die nabestaanden zullen daar zeker wel gebruik van maken, advokaten en onderzoekers genoeg te vinden.
Dat instorten van die twin towers oiv explosieven, waarom niet? Als het vooropgezette plan was dat de towers moesten verdwijnen en zoveel mogelijk slachtoffers gemaakt moesten worden, waarom dan niet een handje helpen met explosieven? Heel makkelijk om stromannetjes binnen bedrijven in de towers als werknemers binnen te loodsen om explosieven aan te brengen. Op een plek gaan zitten en op het knopje drukken als het vliegtuig komt.