Een meisje van 12 met een jongen van boven de 18 Kan dat???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:00

Faelivrin schreef:

Dat kan.
Alles is mogelijk, Annemarie.
En het is geen aanval, maar zo komt het wel over op Emma.

Jij laat de meningen van anderen zwaarder wegen door steeds voor Emma te praten en te zeggen dat het naar is voor haar. De meesten hier bedoelen het goed hoor en als jij ooit zelf moeder bent van een 12 jarige wil ik je nog weleens horen. Geloof me, toen ik zelf 12 was(opstandige, losgeslagen tiener) had ik nooit verwacht dat ik dit ooit had kunnen zeggen!

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:00

[Ik ben Emma ]
ik heb het al gezegd, Annemarie.

boldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:01

@emmatjuh: is maar voor eventje meid. Hij zal meer willen! Ook al is hij nog zo lief enzo....

Faelivrin

Re:

emmaatjuh schreef:
Jeanie, Emma wil dat niet nee, en dan zegt ze dat.
en dan doet hij het ook niet.

Dus;

Waar maken jullie een probleem van?

Annemarie89

Re:

Over alle andere gevallen waarin het wel fout gaat?

Emmaa

Re:

Ik heb gezegd, dat we veel van elkaar verschillen. ook vanbinnen, en niet alleen in cijfers..
hij heeft er respect voor.
hij is 18 ik 12, ik snap jullie natuurlijk wel.
maar zo'n gevoel ik heb gewoon nog nooit bij iemand gehad.

jeanie

Re: Een meisje van 12 met een jongen van boven de 18 Kan dat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:02

Ik maak een probleem van die gozer

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:02

loveomara schreef:
@joel: denk dat je me verkeert begrijp, maar we staan lijnrecht tegenover elkaar. Ookal zit de wereld niet normaal in elkaar dat wil niet zeggen dat je alles kunt rechtvaardigen. Een kind van 12 hoort geen verkering te hebben met een wettelijk volwassen en meer ervaren jongen.

ach laat die 2 toch.
ikzelf zou er FEL op tegen zijn.

maar als zij het zelf zo graag willen en de ouders het allebei GOEDKEUREN is het hun probleem.

alleen vindi k wel dat als er iets verkeerds gaat, jij als 12 jarige HEM dan niet moet aangeven.
aangezien jij weet dat hij al ouder is.
en jij met hem wilt.

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:03

Ik ga me er niet meer mee bemoeien, dit is toch dwijlen met de kraan open.
Ik wens Emma heel veel geluk met haar vriend.

Vinaba

Re:

Ik vind 20 en 27 iets heel anders dan 12 en 18.

Annemarie89

Re:

Maar je moet maar net het hysterische meisje treffen als jongen die je wel aangeeft..
Al is het maar omdat het 'uit' is of wat.

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:04

Ik vind als je de cijfertjes ziet het wel een te groot verschil, maar net wat emaatje zegt: asl zij wat ouder van geest is en haar vriend wat jonger kan het goed. Ik zou het persoonlijk nooit willen ( ben nu 15 en hoef nu nog geen vriend van 18 , maar iedereen verschilt) Maar als zij dat willen moeten ze het zelf weten. Het wil niet zeggen dat alle 18 jarige jongens niet luisteren ofzo. Ik VIND dat wij er eigenlijk niet over kunnen oordelen of het mag of niet mag, want het licht aan de personen zelf en aan het karakter

Annemarie89

Re:

Vinaba schreef:
Ik vind 20 en 27 iets heel anders dan 12 en 18.

Daar is iedereen het hier ook wel mee eens, ja.
Natuurlijk!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:04

Faelivrin schreef:
emmaatjuh schreef:
Jeanie, Emma wil dat niet nee, en dan zegt ze dat.
en dan doet hij het ook niet.

Dus;

Waar maken jullie een probleem van?

Snap je het nou nog niet??? Het gaat helemaal niet specifiek over emma... Het gaat over die leeftijd in het algemeen.. Het staat nu ook bij het topic maatschappelijk.. ALs een maatschappelijk probleem.

Ketaki

Re:

Faelivrin schreef:

idd.

als zij lekker met elkaar willen gaan, moeten ze dat doen.
maar dan moet je ook wel willen zeggen wat je wilt en NIET wilt.
(zoals handen onder je truitje)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:05

jeanie schreef:
Ik maak een probleem van die gozer

Annemarie89

Re:

Faelivrin schreef:

Naja; zelfde hier dan maar..
Weltrusten

boldie

Re:

Verliefdheid is iets leuks, maar je moet jezelf wel in acht nemen. wees eerlijk, 18 is gewoon te oud. Hij heeft veel meer meegemaakt. Zijn rugzakje is veel zwaarder van ervaring dan die van jou. Bovendien, denk je dat je over 20 jaar nog bij hem bent?? Tuurlijk niet. Stop er gewoon mee en ga lekker 12 zijn.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:06

Naar mijn mening is een jongen van 18 geestelijk gezien verder sexueel ontwikkeld dan een meisje van 12, hoe vroeg ze ook is met haar sexuele ontwikkeling. Je ziet vaak dat die meisjes lichamelijk gezien zeer vroeg rijp zijn maar geestelijk nog zeer naief zijn en geen idee hebben dat ze mannen heel erg verleiden en dat dat tot andere dingen kan leiden dan ze denken. Zij gaan meer voor de aandacht van mannen, zonder de consequenties te overzien.
Concluderend: Nee ik vind het geen goede move, het leeftijdsverschil is echt veel te groot.

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:07

loveomara schreef:
@emmatjuh: is maar voor eventje meid. Hij zal meer willen! Ook al is hij nog zo lief enzo....

dat zal hij doen inderdaad en als emma zegt neen, moet hij respect hebben, en als hij dat heeft, gaan ze weer een tijdtje zo gelukkig verder, heeft hij net niet dan is het punt gekomen om te brene, maar wie niet waagt niet wint, en nu gaan jullie moeders weer afkomen, jongens van 18 hebebn geen respect zij willen sex, als dat het enige is dat jullie bedenken kunnen nou dan kap ik ermee, sorry hoor hoe jong of oud mensen zijn, ze hebben gevoelens hoor en zijn hebben een mening, en zijn zullen zelf wel bepalen hoe ze met elkaar om willen gaan, gaat dat niet samen, breken ze, simpel is dat.

maar hey, wie ben ik...
mijn ex was pas15 ik 19 en ik had geen enkele keer aan sex gedacht, ik zag haar gewoonweg graag, tot het moment mamalief van mijn ex ons rond de tafel liet zitten en mij letterlijk toestemming gaf om het te doen, nou mischien verklaar je me gek, maar ik heb mooi gepast hoor op haar vraag, wij bepalen zelf wel wanneer we willen.

boldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:11

@joel: snap je point wel. Niet elke jongen van 18 is per direct een sexist. Maar je moet toegeven dat de gedachtenwereld veel verder ontwikkeld is dan van een meisje van 12. Uiteindelijk hoort bij elke relatie sex. Tenminste als je lovers bent. De insteek van een meisje van 12 is anders. Zoals emmaatjuh al zei: onder mijn truitje mag hij niet zitten terwijl hij dat al graag wilt. Dat zegt al genoeg dat hij veel verder is dan zij.

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:14

Zoals emmaatjuh al zei: onder mijn truitje mag hij niet zitten terwijl hij dat al graag wilt. Dat zegt al genoeg dat hij veel verder is dan zij.

Dit heb ik niet gezegd!
onder mijn truitje zitten vind ik niet erg.
maar bij mijn borsten, dan wil ik nog even wachten.

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:15

En daar heeft hij respect voor.

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:16

loveomara schreef:
@joel: snap je point wel. Niet elke jongen van 18 is per direct een sexist. Maar je moet toegeven dat de gedachtenwereld veel verder ontwikkeld is dan van een meisje van 12. Uiteindelijk hoort bij elke relatie sex. Tenminste als je lovers bent. De insteek van een meisje van 12 is anders. Zoals emmaatjuh al zei: onder mijn truitje mag hij niet zitten terwijl hij dat al graag wilt. Dat zegt al genoeg dat hij veel verder is dan zij.

tuurlijk is hij al verder maar als hij van emma houdt legt hij zich ook bij haar beslissing neer, punt.

tuurlijk is de gedachtengang van bide partijen volledig anders, de 12 jarige gaat dat niet snel beseffen en da tmoet jij als moeder haar aanleren, maar de volwassen jongen zal dus wel zelf dat verschil moeten beseffen, en aanvoelen hoe hij het aanpakken moet, als hij ze graag heeft doet hij er ze best om, wilt hij toch meer enzow, dan kan je ingrijpen als moeder, maar het lijkt alsof jullie die persoon niet eens de kans willen geven om te laten zien wat zijn bedoeling is..

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:17

Ik vind dat het niet kan, een meisje van 12 is nog niet toe (de meeste) en hun lichaam ook niet om verder te gaan dan zoenen.
Jongens van 18 & 18+ daarin tegen wel neem ik aan (op uitzonderingen na)

Ik vind het niet kunnen, het meisje is te jong, of de jongen te oud.. een jonge van 18 wil heus wel meer dan zoenen, en áls die jongen zegt; oké we houden het bij zoenen, is hij niet gelukkig hij heeft ook behoeftes nodig.. je heb kans dat ie dan vreemdgaat ofzo..

oké mijn mening