Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:Neeh helemaal niet.. de sluier hoort bij het moslim geloof.. De vrouw kiest voor dat geloof .. en dus ook bij de bijbehorende sluier.... Die vrouw zit daar niet mee.. Jullie zitten er mee. En jullie doen net alsof.. zij van alle kanten worden gedwonen om die sluier te dragen.. Dit is echter onzin.
Schimmelig schreef:Ja och.. praat me er niet van... jaaaaren geleden mochten moslims ook niet in bovenwoningen (heeft ook in de krant gestaan en al) omdat dat slecht zou zijn voor de vruchtbaarheid... dus moesten ze toen allemaal in benedenwoningen... pff.
CielitoLindo schreef:Misschien moet jij wat gaan doen voor al die zielige allochtonen hier in Nederland.. Je bent er zo onwijs begaan mee..
Misschien wel een idee, vrijwillig belasting verhoging voor iedereen die vind dat we nog meer belastingcenten richting zielige vluchtgelingen moeten stoppen..
CielitoLindo schreef:Schimmelig schreef:Ja och.. praat me er niet van... jaaaaren geleden mochten moslims ook niet in bovenwoningen (heeft ook in de krant gestaan en al) omdat dat slecht zou zijn voor de vruchtbaarheid... dus moesten ze toen allemaal in benedenwoningen... pff.
Dan mag ik vanaf nu van de dokter alleen nog maar in een vrijstaande woning aan het water voor mijn moodswings en zomerschurft..
mistral schreef:Aha vandaar jouw reactie op CielitoLindo.
Als je namelijk in de randstad woont maak je dit soort opmerkingen echt niet meer en heb je zeker geen medelijden met asielzoekertjes.
En idd in de randstad is een beetje woning in een normale buurt ongeveer 240.000 euries, succes in je eentje, dat lukt echt niet.
Whiz schreef:Denk jij nou werkelijk echt dat elke man van een vrouw met burka.. zijn vrouw inelkaar mept??? Ben je nou echt zo bekrompen??
Het gaat er in dat soort landen helemaal niet zo primitief aan toe als jij dat denkt.. En ik kan het weten.. want ik ben er wel eens geweest!! Kun jij dat ook zeggen??
Citaat:Mensen die een burqa dragen hebben geen respect voor onze samenleving vind ik.
Whiz schreef:Ik vind wel... Dat mensen die geld ontvangen beter gecontroleerd moeten worden .. maar dit staat los van ... uiterlijkheden van deze genen. Wat mij betreft gelden die controles voor iedereen en niet alleen voor de autochtone of allochtone nederlander.
mistral schreef:Denigerender?? laat me daar maar niet aan beginnen, want wacht maar als je er tussen leeft of "overleeft"
Dan praat je wel anders. maar ja als je altijd welgesteld heb gewoont weet je daar niks van af.![]()
Aanpassen of wegwezen zo moet het zijn.
Whiz schreef:mistral schreef:Denigerender?? laat me daar maar niet aan beginnen, want wacht maar als je er tussen leeft of "overleeft"
Dan praat je wel anders. maar ja als je altijd welgesteld heb gewoont weet je daar niks van af.![]()
Aanpassen of wegwezen zo moet het zijn.
Haha ik ben half iraans... dus ik denk dat ik er wel even heel wat meer van afweet dan jij.
Cayenne schreef:Quote:
Mensen die een burqa dragen hebben geen respect voor onze samenleving vind ik.
omg, daar ben ik het dus absoluut NIET mee eens. Nu breng je het een en andere uiterste wel erg dicht bij elkaar
mistral schreef:haha waar ben je geboren dan?
Heb je dan ook last gehad van omgekeerde discriminatie?
Als je tussen de burka's loopt in je zomerse kleren?
jasmijn78 schreef:Uit welke overtuiging zij dan haar rok en kousen draagt, dat laat mij verder koud.
Whiz schreef:mistral schreef:haha waar ben je geboren dan?
Heb je dan ook last gehad van omgekeerde discriminatie?
Als je tussen de burka's loopt in je zomerse kleren?
Neeh helemaal niet...
Mijn vrienden kring is ook heel divers...... Meisjes in zomerse kleren en meisjes met een sluier om.. En allemaal repect voor elkaar.
En bij de jongens exact het zelfde.