Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miesie schreef:Ik heb even snel het topic vanaf mijn reactie doorgelezen.. Heb ff niet meer onthouden wie wat heeft geschreven, maar ik heb dus nog nooit iemand in mijn leven meegemaakt die rookt en niet stinkt.. Zelfs met parfum op (dat is dus nog erger een mix tussen tabak en parfum..) Als je zelf niet al te veel rookt, zal je wel minder stinken natuurlijk maar stinken dat doe je altijd..
Ik heb ook nog niemand gezien die een antwoord heeft gegeven op mijn vraag (die later ook nog een keer door iemand anders werd gesteld) waarom beginnen met roken?
En over dat netjes aan iemand vragen of die persoon zijn sigaret uit wilt doen.. Ik snap die reactie van die jongen bij de bus heel goed, er zijn veel gekke mensen op de wereld die overal kwaad om worden en misschien heeft die jongen het wel vaker aan mensen gevraagd met als reactie ruzie..
Ik ken idd niet alle rokers, maar ik heb ze gewoon liever niet in mijn buurt.. Veel van mijn familie rookt en die hoeven dus echt niet bij mij in de buurt te komen wanneer ze korter dan een half uur geleden nog zo'n ding op hebben gestoken.. Want ik kan gewoon niet tegen die geur en wordt dan gewoon misselijk (klinkt misschien erg overdreven, maar ik ben in erg gevoelig voor geur en heb nog meerdere kwalen, maar dan blijf ik bezig als ik dat hier allemaal neer moet gaan zetten!)
Mijn ouders rookten zelf ook, mijn vader altijd boven of buiten.. Mijn moeder rookte ook, echt walgelijk vond ik het.. Ik werd er echt afgressief van en het was elke dag weer ruzie en gooide zelfs die vieze dingen weg.. Ik woon bij mijn moeder in huis dus dan kan je die stank gewoon niet ontlopen..
En over gezondheid tja.. Dan moet je eigenlijk helemaal niet ademen, want alles is tegenwoordig ongezond en volgens mij gaan rokers nou ook weer niet echt zo veel sneller dood dan niet-rokers, mijn vader rookte al vanaf zijn 15e en zijn longen waren brandschoon!
Ik kan wel merken dat veel mensen zich snel aangesproken voelen over dat ego gedeelte.. Ik weet niet of jullie ook goed gelezen hebben, maar ik heb erbij gezet de meeste rokers..
miesie schreef:I
Ik heb ook nog niemand gezien die een antwoord heeft gegeven op mijn vraag (die later ook nog een keer door iemand anders werd gesteld) waarom beginnen met roken?
En over dat netjes aan iemand vragen of die persoon zijn sigaret uit wilt doen.. Ik snap die reactie van die jongen bij de bus heel goed, er zijn veel gekke mensen op de wereld die overal kwaad om worden en misschien heeft die jongen het wel vaker aan mensen gevraagd met als reactie ruzie..
Danielle_1 schreef:Ook geloof ik dat er hier vaak vergeten wordt dat het een verslaving is.
Alsof we het expres doen!
Nog nooit heb ik meegemaakt dat iemand mij nicotine pleisters of kauwgom aan bood