Fronton schreef:FD van vandaag, pagina 5, artikel Brinkhorst.
FD??..
..waar moet ik zoeken?..ben benieuwd Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fronton schreef:FD van vandaag, pagina 5, artikel Brinkhorst.
..waar moet ik zoeken?..ben benieuwd
. Brinkhorst zegt in 2 zinnen wat iedereen vindt: namelijk dat Polen voor Nlse arbeidsvoorwaarden moeten werken en niet illegaal hier mogen verblijven. Hij is zeker niet tegen buitenlandse inmenging in het Nederlandse arbeidsproces en hij wil dus ook niet dat de situatie zo is dat men vindt dat banen ingepikt worden. Niet als het om bollenpellers gaat, maar ook niet als het om een hersenchirurg gaat (om maar dwarsstraat te noemen). Citaat:Telers die L*llen voor zichzelf.
Die willen de Nederlanders niet, maar dat zeggen ze niet hardop.
kwekers die om hun personeel geven.Citaat:Ze werken niet harder, ook niet netter, maar wel veel goedkoper en ook 7 dagen in de week
zich te goed voor voelen). Het is vaak genoeg in het nieuws geweest dat de landbouw sector niet genoeg mensen kon krijgen. Mensen willen gewoon niet meer keihard werken of de handen vies maken.
Net zoals dat de Polen graag voor dat rotloontje komen werken, waarvoor de gemiddelde Nederlander zijn neus ophaalt...Sylvia schreef:Dat je lid moet zijn van bepaalde instanties vind ik terecht, stukje sociale zekerheid... Neemt niet weg dat het veelal veel te duur is. Vooral voor de kleinere ondernemingen.
verkregen door de in en uitschrijvingen op hun regiokantoren........ En om ondernemers toch een zoethoudertje voor te houden, mag je af en toe een seminar bijwonen......

Sylvia schreef:Dat je lid moet zijn van bepaalde instanties vind ik terecht, stukje sociale zekerheid... Neemt niet weg dat het veelal veel te duur is. Vooral voor de kleinere ondernemingen.