Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:18

Dan ben je wel een beetje vreemd......
Ze ligt inderdaad vast ergens onder een palmboom ofzo.....

Roselie

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:21

Idd die Nat is gewoon ergens anders. is langsgeweest bij een plastisch chirurg en laat lekker niks meer van zich horen

OF

DIe vader van Joran weet meer....

OF

Die moeder van Nat weet meer(ze hebben er dus allang gevonden..

En met de NL 'ers daar...ze willen gewoon dat ze gevonden wordt...Nl niet in een kwaad daglicht wordt gezet..zo van wij hebben dat eiland afgeozcht...ze is er niet...dus wij zitten safe ?

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:41

roosje84 schreef:
Idd die Nat is gewoon ergens anders. is langsgeweest bij een plastisch chirurg en laat lekker niks meer van zich horen

Nou ik neem aan dat ze niet zoveel geld bij zich had.
Een leuk rondje plastisch chirurgie kost wel wat.
En als je zoveel wilt laten verbouwen dat je onherkenbaar bent kost je dat al gauw een dollar of 20.000-30.000 minimaal.
Slim zou het overigens ook niet zijn,want dan moet ze aan een nieuw paspoort zien te komen ( gaat opzich wel makkelijk) en daarnaast heeft ze helemaal niks meer.
Je kunt nergens meer op terug vallen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:45

Meetje22 schreef:
Vraag me af wat de gevolgen zullen zijn van deze actie als alles idd nep blijkt te zijn.
Ik vermoed/hoop behoorlijk groot.

Als mijn vermoeden waar is, mevrouw leeft nog gewoon maar is gewoon de bloementjes aan het buiten zetten. En ze komen er achter, zal dat never nooit niet bekend gemaakt worden. Er is zoveel commotie omheen geweest en nog steeds.

Vind het uberhaubt belachelijk dat het zoveel aandacht krijgt, aangezien er elke dag dat soort meisjes verdwijnen en of vermoord worden.

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:59

Vraag het me af; dan blijft ze toch niet zolang weg?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:00

Als je je moeder serieus de zus van alfolf hitler noemt, en ook het geintje ook eerder geflikt hebt..

Ik weet het niet, ik zou ook flippen met zo'n sickke moeder.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:01

Tja is niet de eerste keer en na al dit gedoe zou ik nooit meer terug DURVEN komen Dan wordt ze publiekelijk afgeslacht volgens mij.

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:05

Niet de eerste keer? Dat had ik niet meegekregen.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:08

ze is al x eerder "weggelopen" en na maanden pas weer opgedoken.

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:10

Als je echt wilt verdwijnen dan lukt dat ook wel. En mensen die verdwijnen willen vaak ook niet terug komen dus wat die lange tijd betreft zou het best kunnen.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, of ze nog leeft of niet, het blijft een zaak waar veel tegenstrijdigheden in zijn.

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:12

manzano schreef:
ze is al x eerder "weggelopen" en na maanden pas weer opgedoken.

Oke, dat zet de hele verdwijning inderdaad in een ander daglicht.

lellemel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:42

ik vind het een hele vage zaak...mevr is al eerder weg gelopen en kwam maanden later pas weer terug ????.....als ik zo lees over haar ouders zijn die ook niet helemaal 100 % neem aan dat je toch niet in een barretje gaat zitten zuipen te feesten als je dochter vermist wordt ??? ik denk dat ze zelf stiekem weten dat nathalee er vandoor is gegaan met een of andere gozer of alleen omdat ze de druk van haar idiote ouders en imago niet meer aan kon ???

of ze is echt vermoord..maar zo poeslief en braaf als iedereen wil laten geloven is ze zeer zeker niet .....en waarom die foto van alleen haar gezicht ? met blond steil haar notabene ? ze had op dat moment toch krullen en donker haar ?????? het lijkt wel of ze iets proberen te verbergen....zou ze gevonden zijn en door haar ouders naar een of ander onderduik adres verplaatst zijn, bang voor een rel ? de media en ozo mediageile mama is wel erg stil op het moment hier over ????

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 15:43

De ouders van Natalee ruiken gewoon big $$! Ik heb al verschillende verhalen gehoord van amerikanen die om de stomste dingen (die een weldenkend gezond mens) nooit in zijn kop zou halen.

Het verbaasd mij ook nix als madam ergens op een ander eiland aan de pina colada ligt in haar bikini ofzo.....

menollyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:07

Ik heb in eerste instantie het verhaal geloofd, ze was vermoord. Ik heb alleen half arubaanse vriend en ging deze zomer daar op vakantie. De dingen die je hoort van de Arubanen doet me twijfelen. Daarnaast duiken de Amerikanen overal op als het om 1 Amerikaan gaat.

Ik weet niet of iemand het hier in Nederland heeft meegekregen, maar in dezelfde tijd was er een man van een cruiseschip verdwenen, er lag bloed op de reling en hij was verdwenen. Het gebeurde in Turks grondgebied en het hele nieuws ging erover dat de Turken het onderzochten en de FBI niets mocht doen. Ze raadde alle Amerikanen aan niets tegen de Turken te zeggen, zij zouden het wel oplossen.

Dit gedrag van de Amerikanen doet me twijfelen over de Amerikanen. Ze willen dat er iets gebeurd is, dus zullen ze het ook zo treffen. Ik vind het een verkeerde instelling. Die bemoeienis van de Amerikanen, daar ergerde ik me aan. Alsof die Arubanen het nog niet erg genoeg vonden en er zelf niet ontzettend veel aan deden om haar te vinden.

Nathalie is al vaker van huis weggelopen, vaker dan 1 keer. Ze is aan de drugs en dat hebben ouders lief niet heel erg graag. Ze is 1 keer weggelopen met een hoop geld van pa, ze is toen naar het buitenland vertrokken. Ma was vaak lachend te vinden op Aruba. Ma wilde een doodverklaring van de regering van Aruba (een aantal weken nadat ze verdwenen was) terwijl volgens mij de meeste ouders zolang mogelijk de hoop willen houden dat hun kind levend is. In de nacht dat Nathalie verdween zijn er 3 schepen langs de plek gevaren waar zij is afgezet. Deze schepen gingen allemaal richting Zuid-Amerika.

De verhalen die de ronde deden: er was iemand die beweerde 3 mannen gezien te hebben in een pick-up, die een lijk aan het dumpen waren op de vuilstortplaats. Volgende dag, alle Amerikanen met stokken over de stortplaats lopen.

Als zij vermoord is, wat ik pas geloof als ze daadwerkelijk gevonden wordt, dan is het heel goed mogelijk dat ze nooit gevonden wordt. Als zij leeft, is de kans ook groot dat ze nooit gevonden wordt (tenzij haar geld op is) Er is dus een grote kans aanwezig dat we het toch nooit te weten komen. Er zal vast wel iets gebeurd zijn, maar of ze echt vermoord is, daar twijfel ik aan.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:34

Tomtiedom, wie is Holloway, watskeburt? Mijn tv is een tijd terug bij het grofvuil belandt, en sindsdien is alles toch zo rustig

(ik weet overigens wel wie het is en wat er is gebeurd, heb een docu gezien en artikelen gelezen, maar verder niets)

edit: Daarnaast duiken de Amerikanen overal op als het om 1 Amerikaan gaat.

hahaaa, wat een geniale uitspraak!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 13:16

Nou menollyke, dat is het he, dit soortd ingen hoor je niet in het nieuws. Het feit datz e hun dochter dood wilde laten verklaren zegt mij steikem genoeg. Ze heeft een levensverzekering, dus dat brengt aardig wat op lijkt me.
Vind het maar een smerige zaak en het kan nooit lang meer duren voordat de echte waarheid boven tafel komt en denk dat iedereen steil achterover slaat bij het horen vand ie waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 13:30

Een doodverklaring is toch pas na 5 jaar?

Dan moet ze een andere identiteit aannemen, want haar sofienummer staat overal geregistreerd, dus als ze een creditcard gaat aanvragen, moet ze zich vermommen.

Maar sta er niet versteld van dat ze ergens op kosten van een andere losbol ergens rondzwalkt. Veel met haar ouders heeft ze kennelijk niet op.

menollyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:25

russel schreef:
Een doodverklaring is toch pas na 5 jaar?

Dan moet ze een andere identiteit aannemen, want haar sofienummer staat overal geregistreerd, dus als ze een creditcard gaat aanvragen, moet ze zich vermommen.

Maar sta er niet versteld van dat ze ergens op kosten van een andere losbol ergens rondzwalkt. Veel met haar ouders heeft ze kennelijk niet op.

Ik weet niet hoe het precies zit met die doodverklaringen. Er zijn wel meer mensen 'verdwenen' op Aruba (vooral als je gaat zwemmen op verkeerde plekken) en de ouders van die mensen willen na tig jaar nog geen doodverklaring. Daar werd het elke keer mee vergeleken. Ik zou het zelfs na 5 jaar niet willen als mijn kind (heb ze nog niet hoor) op deze manier is verdwenen.

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:53

Een doodverklaring kan in Nederland pas na 5 of 10 jaar.

In Amerika liggen dit soort dingen anders. Het is ook logisch dat de ouders dit nu willen. Pas na een doodverklaring krijgen ze het geld van de levensverzekering.

Het is trouwens heel gebruikelijk om na een aantal jaren een doodverklaring op te laten maken. Je kunt dan dingen officieel afsluiten voor de verdwenen persoon. Als je kind na 5 jaar nog niet terug is komt het dat ook niet meer.

Zonder doodverklaring kan je niet
-scheiden, opnieuw trouwen, hypotheek opzeggen/afsluiten, bankrekeningen opzeggen.

Zelfs voor iets simpels als het opzeggen van een telefoonabb is toestemming van de vermiste nodig. Die krijg je niet dus het leven van de verdwenen persoon loopt gewoon door. Om alles echt af te sluiten is het soms gewoon nodig om iemand juridisch dood te laten verklaren.

In het geval van dit meisje denk ik dat ze echt dood is. Heb het vermoeden dat ze nooit meer gevonden gaat worden. Vind het hele circus echt vreselijk! Die moeder en dr phil maken zich echt belachelijk.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:22

het is inderdaad een heel media circus. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik moet denken. Verder heb ik wel het gevoel dat veel opgeblazen wordt. Even duffe vergelijking, als je vandaag met keelpijn naar huis gaat en voor voetschimmel naar de dokter, dan ben je na 15 doorvertellingen al bijna overleden aan keelkanker. Want veel mensen onthouden alleen datgene dat ze interesseert. En vaak wordt er dan een suggestie bij gedaan. Na heel wat van die verhalen en suggesties, krijg je een "leuk verhaal", waar vaak wel een kern van waarheid in zit.

En als ik voor mezelf alle verhalen bij elkaar op ga tellen. Menollyke die schrijft dat je goed kunt verdwijnen door te zwemmen op verkeerde locaties. De verhalen dat ze op het strand is achtergebleven. De verhalen dat ze zat of stoned was. De "ingeving" of het "gevoel" (hoop dat ik dit goed verwoord) van Lusitana dat ze "gezien" heeft dat er iets of iemand op de bodem van de zee ligt. Tja, dan heb ik zelf steeds meer het gevoel dat ze inderdaad verdronken is.

Ik weet niet hoe makkelijk ze van het eiland af kan komen. Ze heeft toch haar paspoort nodig. Of ze moet een valse hebben gebruikt en kan dan overal zitten. En hoe makkelijk is het om met de hiervoor door iemand genoemde boten weg te komen.

Nou ja, het enige dat ik op dit moment zeker weet, is dat ik heel benieuwd ben hoe dit af gaat lopen....

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:01

Dus het zou ook maar zo kunnen zijn dat zij ondergedoken zit en ma het geld opstrijkt en na een tijdje komt zij weer boven water.
Maar hoe verklaren ze dan dat ze opeens terug is?
Zouden ze zeggen dat ze ontvoerd is?
En waarom dan een foto van lang blond steil haar als ze daar donker haar met krullen had zoals ik net lees.
Vind het allemaal maar raar.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:03

Ik denk eerder dat het met haaien te maken heeft dan met verdrinken. Of ze is gaan zwemmen of ze is daar gewoon als lijk gedumpt in de zee. Je vind dan niks meer terug.

Heb zelf een tijd op St.Maarten gezeten en zo verdwijenen er veel mensen spoorloos.

menollyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:11

Klopt, als je aan de noord kant van Aruba bij de rotsen kijkt, dan zie je zoveel gedenkstenen van vissers die er verdronken zijn. ik denk dat het wel echt verdrinken is, aangezien er echt enorme stromingen zijn. Terwijl als je aan de zuidkant kijkt, dan is het water rustig en helder. Maar bij de noordkant bleef ik toch echt wel uit de buurt van het water.

Het is ook alleen omdat de ouders van Nathalie goede vrienden zijn met de hoge pieten van Amerika dat dit verhaal nu juist zo'n mediacircus teweeg brengt. En er komt niets negatiefs in de media terecht van dit geval, toch gek als je bekijkt wat er allemaal aan de hand is met Nathalie. (in Amerika geloofd nog steeds iedereen dat dit kind echt een engel is)

Ik snap best dat sommige mensen een doodverklaring willen hebben, maar als er ook maar een kleine kans bestond dat het kind nog zou leven, dan zou ik hem in elk geval nooit aanvragen. Dit verhaal van die doodverklaring speelde al in augustus van 2005, een aantal weken nadat Nathalie verdwenen was. (dus nog niet eens een half jaar)

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:37

In het AD stond van de week ook een stukje hierover.

Die Nat is ook aan de drugs geweest en dronken dus tsja...wat kan je dan verwachten?Misschien heeft ze zichzelf wel iets aangedaan?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:59

Weet je het kind was natuurlijk de schande van de familie en ze heeft een goede levensverzekering...... misschien hadden pa en ma wel iets boven hun stand geleefd.......

En dit gevoel wordt voor mij steeds sterker, vooral omdat mams graag wil dat ze doodverklaard word......

maarja, ik zeg dit natuurlijk niet hardop