fransje23 schreef:Hebben we een idee hoe deze nieuwe steden eruit gaan zien?
Hier wordt meer verteld over het plan met die nieuwe steden: https://www.youtube.com/watch?v=VDwgzL5m8po
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Hebben we een idee hoe deze nieuwe steden eruit gaan zien?
FCSA schreef:fransje23 schreef:Hebben we een idee hoe deze nieuwe steden eruit gaan zien?
Hier wordt meer verteld over het plan met die nieuwe steden: https://www.youtube.com/watch?v=VDwgzL5m8po
._San87_ schreef:Wilders heeft dit debat geen vriendjes gemaakt.
Zijn opmerking over Afrikanen met meer honger was echt stuitend.
Sundancer schreef:_San87_ schreef:Wilders heeft dit debat geen vriendjes gemaakt.
Wilders zit al ruim dertig jaar in de tweede kamer. Tot op heden heeft die niets voor elkaar gekregen. Alleen maar aangeven wat er verkeerd gaat, maar niet met concrete oplossingen komen. Het is mij een raadsel waarom we nog steeds daar op stemmen.
Sundancer schreef:_San87_ schreef:Wilders heeft dit debat geen vriendjes gemaakt.
Wilders zit al ruim dertig jaar in de tweede kamer. Tot op heden heeft die niets voor elkaar gekregen. Alleen maar aangeven wat er verkeerd gaat, maar niet met concrete oplossingen komen. Het is mij een raadsel waarom we nog steeds daar op stemmen.
veneri schreef:Sundancer schreef:Wilders zit al ruim dertig jaar in de tweede kamer. Tot op heden heeft die niets voor elkaar gekregen. Alleen maar aangeven wat er verkeerd gaat, maar niet met concrete oplossingen komen. Het is mij een raadsel waarom we nog steeds daar op stemmen.
Omdat hij tenminste ziet wat er verkeerd gaat.
fransje23 schreef:Elisa2 schreef:In ieder geval wordt er voorbij gegaan aan het punt dat minder mensen en meer groen en bomen pas ECHT de oplossing gaat zijn wbt het klimaat.
Zeker daarom pleit ik ook voor een eerlijke verdeling van de welvaart over de hele wereld.
Bij een toenemende welvaart krijg je minder bevolkingsgroei.
Het Nederlandse geboortecijfer is het gemiddelde van alle geboortes in Nederland ongeacht hun cultuur.
Een vrouw in Nederland kreeg gemiddeld 1,4 kind.
De vervangingsfactor was in 2024 0,69.
Een cijfer groter dan 1 geeft bevolkingsgroei aan, kleiner is krimp.
_San87_ schreef:veneri schreef:
Omdat hij tenminste ziet wat er verkeerd gaat.
Mwa, hij ziet door een tunnel wat er verkeerd gaat, maar mist het grote geheel, naar mijn mening.
Hij is wel een efficiënt verspreider van zijn standpunt.
_San87_ schreef:Wilders heeft dit debat geen vriendjes gemaakt.
Kaja schreef:_San87_ schreef:Wilders heeft dit debat geen vriendjes gemaakt.
Als je dit even los van elkaar ziet, en nee de opmerking is natuurlijk niet goed te praten, maar wij hebben hier heel veel gezinnen (kinderen!!) met honger.
Schrijnende gevallen. En dan gaat er zoveel geld uit aan ontwikkelingshulp. Ik kan begrijpen dat dat tegen het zere been kan zijn.
Electra63 schreef:Ik vind de opmerking van Benzz niet van een moraalridder, maar van een beschaafd mens, die afstand neemt van dit soort opmerkingen door de partijleider van de grootste partij.
Maar ja, tegenwoordig moet dat gewoon kunnen.