Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Opvallend dat ook oudere slachtoffers nu in het nieuws gebracht worden. Ik kan mij echt niet voorstellen dat in de periode voor de laatste 2 80+ dames dit veel in het nieuws is geweest. En er zijn vast en zeker slachtoffers die dit is overkomen.
Ik denk erover om mee te protesteren via Dolle Mina, of het zin heeft? geen idee... Maar het is tenminste iets...
Elisa2 schreef:Het wordt wel eng zo..want als mannen daders zijn van allerlei leeftijden en afkomsten. Wanneer ben je als vrouw dan wel veilig? Als zelfs je echtgenoot waar je misschien wel 40 jaar of langer lief en leed mee hebt gedeeld zoiets doet?
Cer schreef:Echt heel verdrietige zaken..
Dat het sluiten van bejaardentehuizen, en mensen die langer thuis moeten blijven, soms problemen oplevert, is ook bekend. De politiek doet daar volgens mij vooralsnog weinig mee...
fransje23 schreef:Cer schreef:Echt heel verdrietige zaken..
Dat het sluiten van bejaardentehuizen, en mensen die langer thuis moeten blijven, soms problemen oplevert, is ook bekend. De politiek doet daar volgens mij vooralsnog weinig mee...
Tja, dat is de keuze van de meer rechtse partijen..
VVD heeft heel veel kapot gemaakt omdat het zogenaamd goedkoper was.
Dat het voor andere problemen zou zorgen in de maatschappij was niet meegerekend.
Kijk naar de GGZ en de problemen met "verwarde personen" en de politie die het op mag lossen.
DuoPenotti schreef:https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/p ... de-afbraak
artikel uit 2014... je vergeet een partij te noemen
of deze
https://nissewaardlokaal.nl/zorg-is-kapot-gemaakt/
de schuld zit daar net zoveel
Citaat:Linksom of rechtsom het is een probleem!
fransje23 schreef:Strenger straffen zorg niet voor een vermindering van strafbare feiten.
Maar toch zou in sommige gevallen castratie met twee stenen, zonder verdoving, wel een passende straf zijn.
Elisa2 schreef:Ik denk als je iemand lijden wilt besparen dat je die niet om het leven probeert te brengen met messteken. Dat is niet bepaald een humane dood.