Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Leuk om te lezen!
Hoe kijk je er zelf op terug?
Ik ben Francis

Ik zal dus ook niets veranderen aan mijn leven, ik doe het al goed genoeg.Citaat:Wat Francine betreft, is er geen klimaatprobleem. En al helemaal niet door de mens veroorzaakt. „Ik zie de noodzaak ook niet voor klimaatmaatregelen, ik ben er zelfs tegen”, zegt ze. Waarom ze er dan toch is? „Omdat ik het belangrijk vind dat er een tegenstem is. En omdat ik sta voor het milieu.”
Lieser schreef:germie schreef:Ik vlieg alleen maar bewust. Als ik vlieg heeft dat een doel, ik vlieg nooit zomaar omdat ik zin heb in vliegen. De landen waar ik naartoe vlieg zijn niet met de auto te bereiken.
Bedoel je dat anderen vliegen zonder doel?
Dan blijft ons dorp veel schoner dan wanneer ik wél een kind had dat ook afval zou dumpen
verootjoo schreef:Ik begrijp nooit zo goed; ook als je niet gelooft dat ons klimaat de spuigaten uitloopt en wij daar invloed op hebben, wil je toch alsnog een zo goed mogelijke luchtkwaliteit en goed zorgen voor de aarde?
Dus idd; bewust vliegen (binnen Europa is in veel gevallen echt belachelijk) en niet overal de auto voor pakken (is ook nog gezonder voor jezelf, binnen de 10km is fietsen echt een goede optie)
germie schreef:Verder zeg ik niet dat je afval op straat mag gooien, je kunt van mij daarvan geen quote vinden. Ik ben schoon, ik heb een schone auto, ik vervuil niet meer dan nodig is, maar ik vlieg natuurlijk wel bewust zo nu en dan en rij ook auto.